ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

درباره ما :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

 
وبلاگ جزء آخرین اصطلاحات و پدیده های دنیای الکترونیکی می باشد. مردم هر روز بیشتر از قبل حضور وبلاگ ها را در نزدیکی خود حس می کنند و به استفاده بهینه از آن ها فکر می کنند.
روستای مهدی آباد هم دارای وبلاگ های زیادی بوده که هر کدام فارغ از دیگری به کار خود مشغولند. اما ویرایش و نگهداری وبلاگ احتیاج به یک فرد متعهد و علاقه مند دارد. نویسنده صفحات وبلاگ باید از منظم کردن کلمات و جملات لذت ببرد. فردی با این مشخصات حتماً باید در پیدایش وبلاگ حضور داشته باشد.
حتما نویسندگان وبلاگ های ایجاد شده برای روستای مهدی آباد به دنبال اهدافی بوده اند. اما  آیا توانسته اند در رسیدن به این اهداف موفق باشند؟

تمامی این وبلاگ ها بدون مخاطب هستند. زیرا اولین پله برای دسترسی به مخاطب، پیدا کردن محل هایی است که مخاطبین مورد نظر در آن حضور دارند و به دنبال اطلاعاتی در مورد مطالب ما می گردند. باید دید مخاطبین وبلاگ های روستای مهدی آباد جزء کدام گروه هستند؟

آیا مردم روستا و یا مهدی آبادی های ساکن در مناطق دیگر از اینترنت استفاده می کنند؟ اگر این طور نیست، نه تنها وبلاگ بلکه اقدام به هر فعالیت اینترنتی دیگر در خصوص روستا به منزله تلف کردن وقت و انرژی خواهد بود.
آیا مخاطبین به وبلاگ ها مراجعه می کنند؟ یا مایلند اطلاعات به آدرس پست الکترونیک آن ها ارسال شود؟

در هنگام ایجاد وبلاگ باید به توسعه آن نیز فکر کرد زیرا با در نظر گرفتن آینده متوجه خواهیم شد که چه بخش هایی بیشتر ارزش صرف وقت را دارند. اما هیچ کدام از وبلاگ های ایجاد شده مهدی آباد این مورد را نیز در خود ندارند.
ایجاد وبلاگ یک ضرورت نیست بلکه فرم جدیدی از ارتباطات است. البته نباید توجه به وبلاگ ،ما را از انواع دیگر ارتباطات غافل کند. ممکن است که بعضی از اهداف با ارتباط رودررو، جلسات رسمی یا مکالمات تلفنی بهتر برآورده شوند. پس امکان اینگونه ارتباطات نیز لازم است که در هیچکدام از وبلاگهای مهدی آباد وجود ندارد.
تصمیم گیری در این مورد که هدف واقعی ایجاد وبلاگ چیست به ما کمک می کند که نیرو و وقت خود را روی موضوعات خاص متمرکز کنید و هر چه سریعتر به اهداف مورد نظر خود برسیم.

هدف ما از ایجاد وبلاگ مهدی آباد چیست؟
ایجاد یک وبلاگ بروز با اطلاعات مفید و قابل ارائه و رقابت با سایر وبلاگ نویسان روستاهای کشور
تقویت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در جهت های متفاوت
ایجاد ارتباط شبکه ای با اهالی روستای مهدی آباد
و معرفی روستای مهدی آباد

تلاش میکنیم که در این وبلاگ مطالب مفید و قابل استفاده برای هم ولایتی های عزیز فراهم شود. این وبلاگ متعلق به همه شماست.



سخنی با مخاطبان مهدی آبادی:

خداوند متعال را سپاسگزارم که با عنایت خاص او این اراده داده شد که بتوانم در معرفی هرچه بهتر این روستا سهمی داشته باشم و بتوانم در ایجاد حس بالندگی در روستای مادریم کوشا باشم. امید است با لطف و عنایت خداوند متعال و همکاری همه دوستان و هم ولایتی ها و راهنمایی های آنان بتوانم در این زمینه موفق باشم.

امیدوارم با همدلی و همراهی شما بتوانم جمع دوستانه ای را در فضای مجازی راه اندازی کنم. جهت بیان دیدگاه های خود و یا درج مطلب پیشنهادی خودتان و همچنین ارسال تصاویری که از روستای مهدی آباد در اختیار دارید از طریق منوی تماس با من و یا بخش نظرات وبلاگ و یا ایمیل و تلفن  با من در تماس باشید.

همانطور که میدانید هر شبکه و تیمی برای موفق شدن نیاز به حمایت کاربرانش دارد.تیم وبلاگ مهدی آباد هم برنامه ریزی کرد و پس از افتتاح با حمایت خیلی از کاربران عزیز هم روبه رو شد خدا را شاکریم توانستیم کاربران مهربان و خوبی را جذب کنیم و مطالب خود را به صورت پایدار برایشان عرضه کنیم…

اما حالا که ما چندقدمی جلو آمدیم از دوستان انتظار داریم آنها هم چند قدمی برای ما بردارند.
(همانطور که میدانید مطالب ما در دیگر وبلاگ ها نیز منتشر میشوند اما شبکه زیر زمینی و محتوا از طرف هیچ سایتی حمایت نمیشود و ادامه حیات این شبکه نیاز به حمایت دوستان دارد)
برای شناساندن وبلاگ روستای مهدی آباد به جامعه مجازی، کمک شما عزیزان می تواند نقش مهمی در این راستا داشته باشد. پس ما را در توسعه و شناساندن این وبلاگ به کاربران اینترنت یاری نماید. مطمئناً این دلگرمی و تعامل، ما را در توسعه بیشتر وبلاگ کمک خواهد کرد.

چگونه وبلاگ مهدی آباد را معرفی کنم؟

- ارسال ایمیل گروهی به دوستان

- ارسال PM گروهی در یاهو مسنجر به دوستان

- قرار دادن لینک وبلاگ مهدی آباد در وب سایت یا وبلاگ خود

- معرفی و لایک کردن در فیس بوک

- توییت کردن در توییتر

- عضویت در خبرنامه وبلاگ


- معرفی وبلاگ مهدی آباد در سایت یا وبلاگ خود

- معرفی در فروم ها و وبسایت هایی که عضو آن هستید

- همچنین می توانید با ارائه نظرات، آگاه سازی ما از رویدادهای اطراف خود به عنوان حمایت از نویسندگان، پژوهش و یا بهبود فنی ما را یاری نمایید.

- می توانید با ارسال و ارائه اخبار، مقالات و نقدهای خود ما را در هرچه پربار تر کردن این وبلاگ یاری نمایید.

- همجنین شما می توانید با قرار دادن  لوگوی زیر در وب سایت خود به جمع حامیان ما بپیوندید و در فراگیر شدن این وبلاگ ما را یاری نمایید.

برای قرار دادن این لوگو کافیست کد زیر را در محل مورد نظر قرار دهید:

دریافت کد


از تمامی افراد علاقمند در زمینه های طراحی قالب وبلاگ ، نویسندگی و  مدیریت پنل ، طراحی لوگو و بنرهای تبلیغاتی و ...  دعوت به همکاری می گردد.

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۸)

۱۷ دی ۹۲ ، ۱۹:۳۹ غریب آشنا
سلام وبلاگ خوبی دارین من شخصا تعدادی از افراد روستارو باشکل میشناسمو بعضیاشونو فقط به اسم فک کنم شما از اهالی روستا نباشین درسته؟بابا مردیم از فضولی بگو آره یا نه ؟بعد این عکس خودتونه توی صفحه ی درباره ی ما؟دیگه پاس ندین به ایمیل دیگه و.... ممنون .
۱۷ دی ۹۲ ، ۱۹:۴۱ غریب آشنا
بازم ببخشید آخه روستا فامیلی شاه محمدی نداره که گفتین هم ولایتی ها؟!؟!یا شاید من واقعا نمیدونم
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۲:۵۳ غریب آشنا
سلام . خدا رحمت کنه پدر بزرگتونو .من که نشناختمشون . ولی خیالم راحت شد که شما کی هستین . فضولی هم بد دردیه ها .از اولی که سایتتون رو دیدم همینجور این سوال مثل خوره منو می خورد . چه کنیم دیگه چن صباحی کاشو بودیمو.به هر حال ممنون بابت معرفیتون .موفق باشد .با دیدن بعضی چهره ها یاد دوران بچه گی میوفتم خیلی خوبه
۱۹ دی ۹۲ ، ۰۲:۱۰ مهدی آبادی
سلام آقای شاه محمدی
ممنون از کار با ارزش و تمیزی که انجام دادید. با توجه به این که روستای مهدی آباد هر چند سکنه کمی دارد مهد پرورش انسان های فهیم و بزرگواری است که در سراسر دنیا زندگی می کنند راه اندازی این وبلاگ ها کار با ارزشی است و البته همان طور که از شکل و شمایل وبلاگ شما تاکنون پیداست انشاء الله به عنوان یک جایی باشه که همه بتوانند به آن سر بزنند. شهدایی که در صفحه اول گذاشتی هر فرد مهدی آبادی با اونها بوده باشد به خصوص اونهایی که محل تولد اونها مهدی آباد است می داند که انسان های نجیب و آزاده ای بودند که به هیچ حزب و گروهی وابسته نبودند. بگذریم که در مراسم یادبودها برخی این مطلب را نمی فهمند و شروع می کنند به حرف هایی که فقظ برای هوی و هوس خودشون و عقاید گروه وابسته به خوشون خوبه ولی شهدا به همه مردم ایران تعلق دارند و من متاسفم که یه عده می خواهند این سرمایه با ارزش را به نفع خودشون مصادره کنند. به هر حال خدا رحمت کنه حاج احمد آبیاتی رو من خیلی علاقه به ایشان داشتم و همین طور همسرشون رو. خدا شما رو هم حفظ کند و موفق باشید.
پاسخ
با سلام ممنون از نظر لطفتون
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۵:۱۷ غریب آشنا
جناب مهدی آبادی گرامی
مهدی آباد یه سرس افرادی هم داره که ادعای فهیم بودنشون میشه و......زیاد هم خودتونو تحویل محویل نگیرید چقدر خوبه که همدیگه رو ارشاد و راهنمایی کنید نه اینکه جلوشون بله خیر کنیدو پشت سر براشون بگین همون آدمارو اگه بهشون بگین یه سری رفتاراشون خوب نیست شاید البته شاید اصلاح شن جاداره اینجا بابت شعور و معرفت بی پایان آقای اسدااله محمدی هم تشکر ویژه داشته باشم ان شااله همیشه سلامت باشن
۲۰ دی ۹۲ ، ۱۳:۳۵ مهدی آبادی
جناب غریب آشنا
 ممنون که علاقه مند به ارشاد مهدی آبادی ها هستید. بنده گفتم مهدی آیاد مهد پرورش انسان های فهیم و ... است. این به مخالفتی با دیدگاه شما ندارد.  اگر کشاورزی کرده باشی و اهل مهدی آباد باشی می دانی که زمین خوب محصول خوب می ده به شرطی که مراقبت کنی علف های هرز را بکنی به موقع آبیاری کنی درختان اضافی و مزاحم را کم کنی و خیلی چیزهای دیگر. ولی باید کشاورز باشی تا بدانی چه باید بکنی. اگر بلد نباشی، علف های هرز رشد می کنند و اون موقع زمین مستعد می شود محل تیغ و تیغال و ...
اگر هر کدام از ما بیش از این که بخواهیم دیگران را ارشاد کنیم سعی کنیم دانش و معرفت خودمان را بالا ببریم محیط برای رشد ارزش ها و فضیلت ها فراهم می شود و علف های هرز خود به خود عرصه را بر خود تنگ می بینند. در  کلانم معصومان هم هست که با عمل خود مردم را دعوت کنیم نه با زبان.  کونوا دعاه الناس بغیر السنتکم.
به عمل کار برآید به سخن دانی نیست.
۲۳ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۴۵ ازروستای مهدی آباد اردهال
اینکه آقای شاه محمدی تعریف زیادی ازوبلاگ خودکردند بحثی نیست سوالات زیادی دراین قسمت میتوان پرسید  چقد ر مقاله ( تخصصی وعقیدتی وسیاسی و اجتماعی دراین وبلاگ بستر سازی می شود ؟ پهنای وبلاگ به اندازه سایت های خبری و اجتماعی نیست ویک نفر نمی تواند ادراه کننده این همه مطالب مورد نظر باشد بهتراست سایت روستای مهدی آباد اردهال راباهمکاری دیگر عزیزان وبلاگ نویس راه اندازی کنید که انهم هزینه دارد و کسی مایل به کمک کردن دراین راه نیست 
با سلام بدین وسیله از همکاری شما در جهت راه اندازی وبلاگ روستای باباپیر کمال تشکر را دارم و از خداوند منان برایتان سلامت و پیشرفت روز افزون خواستارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی