ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

حمایت از ما :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫


سخنی با مخاطبان مهدی آبادی:

خداوند متعال را سپاسگزارم که با عنایت خاص او این اراده داده شد که بتوانم در معرفی هرچه بهتر این روستا سهمی داشته باشم و بتوانم در ایجاد حس بالندگی در روستای مادریم کوشا باشم. امید است با لطف و عنایت خداوند متعال و همکاری همه دوستان و هم ولایتی ها و راهنمایی های آنان بتوانم در این زمینه موفق باشم.

امیدوارم با همدلی و همراهی شما بتوانم جمع دوستانه ای را در فضای مجازی راه اندازی کنم. جهت بیان دیدگاه های خود و یا درج مطلب پیشنهادی خودتان و همچنین ارسال تصاویری که از روستای مهدی آباد در اختیار دارید از طریق منوی تماس با من و یا بخش نظرات وبلاگ و یا ایمیل و تلفن  با من در تماس باشید.

همانطور که میدانید هر شبکه و تیمی برای موفق شدن نیاز به حمایت کاربرانش دارد.تیم وبلاگ مهدی آباد هم برنامه ریزی کرد و پس از افتتاح با حمایت خیلی از کاربران عزیز هم روبه رو شد خدا را شاکریم توانستیم کاربران مهربان و خوبی را جذب کنیم و مطالب خود را به صورت پایدار برایشان عرضه کنیم…

اما حالا که ما چندقدمی جلو آمدیم از دوستان انتظار داریم آنها هم چند قدمی برای ما بردارند.
(همانطور که میدانید مطالب ما در دیگر وبلاگ ها نیز منتشر میشوند اما شبکه زیر زمینی و محتوا از طرف هیچ سایتی حمایت نمیشود و ادامه حیات این شبکه نیاز به حمایت دوستان دارد)
برای شناساندن وبلاگ روستای مهدی آباد به جامعه مجازی، کمک شما عزیزان می تواند نقش مهمی در این راستا داشته باشد. پس ما را در توسعه و شناساندن این وبلاگ به کاربران اینترنت یاری نماید. مطمئناً این دلگرمی و تعامل، ما را در توسعه بیشتر وبلاگ کمک خواهد کرد.

چگونه وبلاگ مهدی آباد را معرفی کنم؟

- ارسال ایمیل گروهی به دوستان

- ارسال PM گروهی در یاهو مسنجر به دوستان

- قرار دادن لینک وبلاگ مهدی آباد در وب سایت یا وبلاگ خود

- معرفی و لایک کردن در فیس بوک

- توییت کردن در توییتر

- عضویت در خبرنامه وبلاگ


- معرفی وبلاگ مهدی آباد در سایت یا وبلاگ خود

- معرفی در فروم ها و وبسایت هایی که عضو آن هستید

- همچنین می توانید با ارائه نظرات، آگاه سازی ما از رویدادهای اطراف خود به عنوان حمایت از نویسندگان، پژوهش و یا بهبود فنی ما را یاری نمایید.

- می توانید با ارسال و ارائه اخبار، مقالات و نقدهای خود ما را در هرچه پربار تر کردن این وبلاگ یاری نمایید.

- همجنین شما می توانید با قرار دادن  لوگوی زیر در وب سایت خود به جمع حامیان ما بپیوندید و در فراگیر شدن این وبلاگ ما را یاری نمایید.

برای قرار دادن این لوگو کافیست کد زیر را در محل مورد نظر قرار دهید:

دریافت کد

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۴)

باسلام
نظرتون در مورد علی الیاسی  مرد زحمت کش چیه؟
باسلام
ابوالضل مخدومی و کجا میشه پیدا ش کرد
علی مردی   P  B
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۰۲ مهندس آفره کره جاری
با سلام آشنا جان علی الیاسی که حرف نداره .....خیلی گله اگه دیدیدش بهش سلام مخصوص برسانید ....دوست داشتنیه .....بوبوسم این پسرو....پسرشم امسال ماشالله پدیده والیبال یادواره بود.......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی