ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

خبرهای دهیاری :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

خبرهای دهیاری

دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۵۲ ب.ظ

همزمان با سراسر کشور منتخبین شورای اسلامی روستای مهدی آباد نیز فعالیت خود را در این روستا شروع کردند و مهمترین اقدام این شورا در شروع کار مطمئنا انتخاب یک دهیار مناسب و تحصیل کرده و درستکار برای روستا است تا مشکلاتی که این روستا دارد رفع گردد. ضمنا لازم است که طی یک مراسم در مسجد روستا شورای قبلی و دهیار محترم روستا گزارشی از عملکرد خود را طبق قانون به اطلاع مردم برسانند  .


به هرحال مدتی از شروع کار شورای جدید روستا گذشته است. ولی متاسفانه هنوز اعضای محترم شورای اسلامی برای انتخاب دهیار جدید روستا نتوانسته اند به توافق برسند. اعضای محترم بایستی حتی قبل از شروع به کار رسمی شورا هم یک تشکیل جلسه ای می دادند و دهیار روستا را انتخاب می کردند تا مثل سایر نقاط کشور در روزهای اول دهیار نیز انتخاب می شد

13 شهریور ماه پایان دوره ی دهیاران منتخب قبل می باشد و پس از آخرین دقایق این روز به لحاظ قانونی دهیاران منتخب شورای قبلی حق امضای نامه های اداری مربوطه را ندارند.
بدین لحاظ و برای پر کردن خلا قانونی روند اداری، شورای منتخب موظف است فردی را به عنوان دهیاری انتخاب نماید. پیش از این طبق قانون، شورا باید فردی را به سرپرستی بگمارد و سرپرست حداکثر سه ماه مسوولیت گردش کار دهیاری را به عهده می گرفت. اما در قانونی که تازگی ها ابلاغ شده، شورا می تواند دهیار سابق را تا رسیدن به نتیجه ی نهائی برای انتخاب گزینه ی مورد نظر، با حکم سرپرستی و حداکثر به مدت سه ماه انتخاب نماید.
آن چه از شواهد بر می آید شورا هنوز گزینه ی قطعی دهیاری خود را انتخاب نکرده اند.
روی سخن با شورائیان است که وقت را مغتنم بشمارند و با امروز و فردا کردن فرصت را از دست ندهند و هر چه زودتر گزینه ی مد نظر خود را قطعی نمایند


همه می دانند که « مرغ همسایه غاز نیست !! » اما در عمل ممکن است به فرآیندی روی آورند که ترجمه اش همان بشود !! شورائیان در بدو امر شاید بهتر باشد به لحاظ نگرانی از افکار عمومی، نتیجه ی زحمات و تلاش هایشان را لگد کوب ننمایند و با جرات و جسارت منتخب خود را معرفی نمایند.
روز 13 شهریور روز پایان دوره ی قبلی شوراها می باشد؛ اما عبارت زیباتری می توان بر آن نهاد و آن تولد و آغاز دوره ی چهارم شوراها. به همه ی شورائیان دور سوم خداقوت گفته و اگر فرصتی دست داد به نقد و بررسی فعالیت آن ها خواهیم پرداخت و به شورای چهارم بابت آغاز فعالیتشان تبریک می گوئیم و البته نقد منصفانه ی عملکردشان را وظیفه ی رسانه ای و شهروندی خویش می دانیم.
وبلاگ روستای مهدی آباد برای شورای روستا آرزوی موفقیت نموده و امیدوار است با درک صحیحی از مشکلات و معضلات روستا همراه با صداقت و درستکاری در آبادانی روستا و جبران عقب ماندگیهای این روستا موفق باشند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۱

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۲)

نشانه های مومن پنج چیز است :1 پرهیزکاری در خلوت 2:صدقه در حالت نیازمندی3:شکیبایی هنگام معصیت 4:بردباری هنگام خشم 5:رستگویی هنگام ترس . الخصال ص245
دهیارمحترم قول داد دربهار سال 94 محله پایین روستارا ازروستابداند ودررفع مشکل کوچه پایین روستا اقدامی نماید که این قول اجرانگردید
پاسخ
دهیار:
جناب نا امید آرزومندم همیشه امید وار باشید و خدمت شما بزرگوار عرض کنم که انشاالله بعد از احداث میدان ورودی که در دست اقدام میباشد ، نوبت جدول گذاری و باز سازی محله قدمت دار شیوه ده خواهد بود .البته کمی مساعدت محلی را نیز در نظر داشته باشید (یا علی)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی