ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

اطلاعیه :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

اطلاعیه

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۵ ق.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image را بزنیدبرای نمایش متن اطلاعیه روی تصویر کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۱
مدیر سایت

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۳)

با سلام
مرد مهربان ، زحمت کش ، پاک و با صفای ده هم به دیار باقی شتافت. تسلیت میگم خدمت بازماندگان محترم ایشان و آرزوی رحمت و مغفرت برایشان دارم.
۰۲ تیر ۹۴ ، ۰۰:۲۰ مجتبی کریمی
در گذشت این پدر مهربان و زحمتکش را به خانواده محترم این بیت و همه همشهریان و اهالی خوب روستای مهدی آباد اردهال تسلیت می گوییم .  مرحوم حاج قاسم محمدی از جمله کسانی بودند که  حج واجب خود را در زمان حمله وحشیانه آل سعود در زمان حج تمتع به حجاج بیت الله الحرام در کشور عربستان بودند . و توسط مزدوران آل سعود مورد ضرب و شتم قرار گرفتند . و هنگام مراجعت به منزل ما که برای زیارت ایشان رفته بودیم آثار ظلم و جور در بدن ایشان نمایان بود . خداوند روح بلند و ملکوتی این مرد زحمتکش و خانواده دار را با علی مرتضی محشور گرداند . مجددا" از طرف هیات ورزشی شهدای مهدی اباد اردهال و هئت امناء امامزاده روستا به خانواده این مرحوم تسلیت می گوییم .
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۱ عبدالله علیخانی

سروران ارجمند و گرامی اخوان محمدی

خبر درگذشت مرحوم قاسم محمدی موجب تاثر فراوان گردید.
از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندکان و خانواده محترم صبوری و شکیبایی مسئلت می نمایم
خداوند قرین رحمتش فرماید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی