ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

تاثیر مسابقات ورزشی بر سلامتی اهالی :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

تاثیر مسابقات ورزشی بر سلامتی اهالی

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ب.ظ

مسابقات ورزشی یادواره شهدا امسال هم با استقبال خوب اهالی به بهترین شکل انجام شد. با مرور تصاویر مسابقات بر آن شدم تا یکی از محاسن انجام مسابقات ورزشی را در قالب تصویر بیان کنم تا به اهمیت برگزاری این چنین مسابقات پی ببرید.

در ادامه تصاویر عباس آقای مرادی را قبل از شرکت در مسابقات خواهید دید:

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image  را بزنید

و این هم تصویر ایشان که احتمالا بعد از مسابقات گرفته شده است و می توانید تاثیر خوب ورزش و مسابقات ورزشی را به چشم خودتان ببینید...!!!

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image  را بزنید

البته کل مطلب شوخی بود ولی از تاثیر ورزش غافل نباشید...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۸
مدیر سایت

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۱۳)

تصویر اول نشان میده که به مربی میگه من تازه یه بچه قورت دادم اگر تیم را اول نکنی تو رم میخورم مربی میگه چشم هرچی شما بگید.... تصویر دوم میگه یه جایزه میدی به بچه من احسان که از تهدید مربی اگاهی کامل داشت صدا میزنه صدرا بیا جایزه ات را بگیر هی صدا ..... تصویر سوم  وقتی از خوردن مربی و احسان نا امید میشه چشمش میخوره رو میز میگه اخ جون گل هم باید خوشمزه باشه...... اما تصویر چهارم نشون میده هرچی خورده دیگه نیست میگه بچه ها به صف بشید که شکمم تو رفته و گشنم شده اونایی که داوطلب هستند خودشون زانو بزنند ....... تصویر پنجم همه را خورده و فرار کرده ........
سلام میثم جان داشتیم ؟؟؟؟؟؟ حالا ما رو سوژه کردی ؟؟؟؟ دوست گلم این هقته تو رو میخورمت .......دوستان عزیزاولا شکم اعتبار بازاره ......توی تصاویر اول بسته مارو گرفتند تصویر شکم آفسایدی شده اما توآخریش اینقدر داور ما رو حرص داد و دوستان توسالن مارو اذیت کردن که ده کیلو کم کردم اونم از ناحیه اعتبار بازار...... بعدشم هیکل ورزشیه تو تصویر اخر....اقااحسان هم که هی میگفت شکم ها تو عکس بگیریم.......قهرمانی این چیزها رم داره .....یه صد آفرین بگم به همه بچه های با صفای ده که اومدن دور هم بودیم ......جوونترها ما که توتیم پیش کسوتا بازی کردیم بلکی یه ذره بروبچه ها ترغیب بشن بیان .....میثم گلی  یکی بزن به حساب .....
پاسخ
سلام عباس آقا
این مطلب نشان از علاقه و ارادت من به شماست
سلام.عباس اقا مواظب شکم خوشگلت باش.نزار بهت زور بشه
سلام داش علی خیلی مخلصیم این شکم مثال همون شکم دا......نیاز میشه ...
سلام عباس اقای گل من همجوره دوست دارم  هر شکلی باشی اصل معرفته که اخرشی 
عمو مهدی عزیز ارادت دارم .....ما درس پس میدیم همه بروبچه های ده بخصوص شما اهل مرام و معرفت و دلید .....غیراز این ندیدم نه قبلا نه فعلا نه بعدا......بوبوسم خاک پای با مرام رو......
سلام آقا میثم......یه دایره ه دور سینه های پرس زده میکشیدی ....یه نفر پیدا نمیشد اینقدر شنا و پرس کار کرده باشه توسالن .....یه نگاه دیگه بنداز ضررنداره ......من روزی صد تا شنا یه دست میرم .....امتحانش مجانیه..............علیرضا  شاهده.....
پاسخ
سلام عباس آقا شنای یه دست زیادم خوب نیست، برا سلامتی ضرر داره
سلام
فکر کنم عباس اقا با یه دست صد بار مینویسه شنا شنا شنا ......موقعی که رو شکم میخوابه تا مثل این کلاس اولیا بنویسه شنا شنا.....این چربی های دور شکمش هست!!! همینطور میزنه به سمت سر و سینه بعد از نوشتن که بلند میشه میبینه چه سر سینه ای داره پس پیش خودش میگه با مداد وزنه میزنم و شنا روهم که روزی صد با مینویسم بزار بگم وزنه میزنم و شنای یک دست میرم تا اخر استخر (همون دفتر مشق) حالا با دست چپ یا راست مهم نیست ......... مرد حسابی یه والیبال میرفتی اونم از زززززززززززلالتی که داری دیگه نمیری . وزنه ؟شنا؟ای بابا من که میگم به پسرت بگو بره والیبال شاید به فیومه اون بزارن بری ه ه ه ه ه ه ه ه ه ......
سلام حجت جان....شنای رو تشک همینچوریه که من گفتم......خیلی ها تجربه کردن یادشون نیست....والیبال رو ولی هستم....میام ایندفعه براترکوندن...کلاسها داره تموم میشه...
سلام
از سرپرست تیم شهید مرادی که در رشته فوتسال اول شدند خواهش دارم که جایزه بازی کنان تیمش را بده چون هرروز زنگ میزنند به مسئولین و پیگیر جایزه هستند شاید نمیدونند که همون روز اول جوایز به سرپرست تیم ها داده شده . اگه مالیاتی چیزی بهش میخوره ازشون کم کن و مابقی رو بهشون بده که سال بعد هم بیان براتون بازی کنند وگر نه سال دیگه خودت تنها باید مسابقه بدی .موقعی که 10نفر را اسم میدی باید به 10نفرشون هم جایزه بدی این که دیگه زور نداره حقشونه باید پرداخت بشه نمیدونم اگه نفری 50ملیون میخواستی بدی چیکار میکردی؟ شاید فرار .

 
قابل توجه شخص دوست : سرپرست تیم شهید مرادی قهرمان مسابقات فوتسال امسال یادواره  در روز و ساعت قبل از دیدار فینال قول صددرصد به بازیکنان تیم خودشان دادند که سفر مشهد مقدس را با بلیط رفت و برگشت دادند . و چون ایشان شخص قابل معتمد می باشند . بدانید که کار خود را عملی می نمایند .
سلام
سرپرست تیم شهید مرادی اون نیست که قول مشهد اردهال رو داده اون ماس ماس  . جایزه رو ح م گرفته به گفته شاهدان پارسال هم تقصیم نکرد چه برسه به امسال . بازم دست اقای مهدی اقاخانی درد نکنه نه تنها جایزه رو به تیم والیبال و فوتسال داد بلکه ورودی هم از بازی کناش نگرفت تازه کمک هم کرده به برگزاری مسابقات . علی اقا  هم همینطور خدا سلامتی بده به خودشون و خانوادهاشون . دست احسان و عباس و ...... درد نکنه انشاالله ورزش کنند تا بدنشون 7تیکه و خوش فرم بمونه تا دیگه کسی دور شکمشون دایره بیضی نکشه بلکه مستطیل بکشن  ه ه ه ه

عباس شنای یه دستو راست میگه
من خودم یادش دادم، بهش میگفتم وزنت کمه باید یه مقدار وزنه رو کولت باشه که ورزیده تر بشی
چون به حرف من گوش کرد الان بدنش اینطوری ورزیده شده...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی