ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

دقایقی با پدر شهید حسن آقابابایی :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

دقایقی با پدر شهید حسن آقابابایی

دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹ ق.ظ

سخنان تامل برانگیز ایشان را در ادامه بشنوید.

      

برای نمایش در سایز اصلی روی عکس کلیک کنید

    

    

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۸

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۵)

۲۰ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۰۱ وبلاگ مشهد شهیدان
باسلام به شما جوان عزیز آقا میثم...کار خوبی شروع کردید و مصاحبه با پدرهای شهدا رو ادامه بدهید من طرفدار پرو پا قرص این مصاحبه ها هستم..درود برشما...منهم اگر مطلبی داشتم میگذارم برای استفاده یا علی
پاسخ
با سلام و عرض ادب
امیدوارم لیاقت هم صحبتی با خانواده معظم شهدا را داشته باشم.
ممنون که نظر خود را فرمودید. منتظر مطالب خوب شما هستم
با سلام.از زحمات جنابعالی صمیمانه تشکر می کنم.امیدوارم مصاحبه ها به صورت کامل با تمام اعضای خانواده ی معظم شهدا انجام شود.
پاسخ
من هم از نظر لطف شما سپاسگزارم. ان شاالله اگر عمری بود به مرور شرفیاب حضور تمامی این بزرگواران خواهیم شد.
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۱۱ مجتبی کریمی
با سلام لطفا اگر  همشهریان عکس یا تصاویری از پدر مرحوم من یا بابا بزرگ من مرحوم حاج حسن آبیاتی دارند در وبلاگ قرار دهند .
پاسخ
با سلام لطفا شما هم اگر عکسی در اختیار دارید برای ما بفرستید تا در وبلاگ درج شود.
۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۸:۱۲ حسین اقابابایی
با سلام و خسته نباشید از زحمات شما در معرفی روستایمان تشکرمیکنم. من نیز بسیار از دیدن عکسهای کوچه پس کوچه های و مردم روستا لذت بردم
پاسخ
با سلام
ممنون  از نظرتون
امام خامنه ای(مدظله العالی):
زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
سلام احسنتم کار خوبی را شروع کرده اید
اجرکم عند الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی