ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

تصاویر مسابقه یادواره شهدا :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

تصاویر مسابقه یادواره شهدا

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۰۷ ب.ظ

کلیپ ویدئویی تصاویر اجرای مسابقه فرهنگی یادواره شهدا در مهدی آباد را در ادامه دانلود یا مشاهده فرمایید. در مسابقه کتبی مربوط به کتاب جاذبه و دافعه و زندگینامه شهدا جمعا 84 نفر نفر شرکت کردند که از این تعداد 51 نفر در مهدی آباد و 33 نفر در شهرری برای مسابقه حاضر شدند. 18 نفر نیز در مسابقه قرائت قرآن زیر پانزده سال حضور داشتند.

تصاویر برگزاری مسابقه در شهرری را در ادامه مطلب مشاهده فرمایید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image  را بزنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۵
مدیر سایت

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۱۷)

با سلام
خواندن مطلبی با عنوان پشت پرده ولنتاین خالی از لطف نیست
یا حق!
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۶ محمد آقابابایی
با سلام و عرض ادب به آقا یا خانم م ی
سوالات مسابقه امروز شنبه روی وبلاگ گذاشته شده است و قبل از آن کسی سوالات را روی وبلاگ نگذاشته است
ضمنا اگر منظور شما روستا است من خودم آنجا بودم و تا آنجا که من دیدم
فاصله عرضی بین افراد حداقل چهار متر و فاصله طولی نیز بیش از یک متربود ضمن اینکه مراقبین به دقت نظارت می کردند و بنابر این امکان تقلب نبود نمی دانم منظور شما از تقلب چیست؟
خدمت (م-ی) سلام عرض میکنم:
اطلاع ندارم شما در کجای مسجد مشغول پاسخگویی به سوالات آزمون بوده اید اما بطور قاطع یقین دارم در صحن مسجد هیچگونه فضایی برای تقلب وجود نداشت چون هم فاصله طولی وهم عرضی قابل توجه و حتی بیشتر از حد استاندارد برگزاری امتحانات(حتی کنکور سراسری) وجود داشت و مراقبین با جدیت خاص مشغول برگزاری آزمون بودند .لطفا اگر در حین برگزاری آزمون تخلفی صورت گرفته با ذکر نام دقیق عنوان بفرمایید .متشکرم

سلام

دوست خوبم م ی

سوالات کنکور رو تا حالا تو هیچ سایتی ندیدی قبل از امتحان میرن سرچ میکنند یه سری سوال از اینترنت میگیرن  اینا نمونه سوالات هست  شما هر کتابی رو تو  اینترنت سرچ کنید براتون میاره  تازه اگه سوال هم بخواهید از همون کتاب برات میاره با جواب فقط زحمت باید بکشی یه سرچ بزنی همین  . پس نمیتونی بگی سوالات را تو سایت گذاشته اند . نمونه سوالات از یه منبع دیگه ای تو سایت  هست  یه زمانی یه گروهی مثل یادواره ما از این کتاب سوال طرح کردن بعد هم قرارش دادن تو اینترنت اینا نمونه سوال هست که میتونی بگردی پیدا کنی همین .عزیز اگه نا مفهومه بهم بگو تا جور دیگری بهت بگم .مثلا ادرس بدم بری بگردی تو سایت تا نمونه سوالات کتاب ریاضی هشتم متوسطه رو ببینی .این هشتم متوسطه اولین سالشه که تو مدارس تدریس میشه قبلا سوم راهنمایی بوده فکر کنم .پس این سوالات و معلم گذاشته توسایت ؟؟؟؟؟

سلام  آقای آقا بابایی خسته نباشید من خدای نکرده قصد جسارت نداشتم و واقعا از شما بابت زحماتی که کشیده اید ممنونم من چهار سال است در این مسابقه شرکت میکنم و از اینکه این مسابقه باعث شده با شهدای عزیز روستامون بیشتر آشنا بشم خوشحالم من در شهرری برای مسابقه شرکت کردم و خدا شاهده یکی دو نفر را دیدم که راحت تقلب میکردند که البته سال قبل هم به همین صورت رتبه هم آوردندو حق خیلیا ضایع شد باز هم اگر باعث ناراحتی شما شدم عذر خواهی میکنم انشاالله موفق وموید باشید
سلام اقا یا خانم م ک اینجانب در محل مسابقه فرهنگی شهر ری حضور داشتم ووظیفه دارم موضوع را دنبال کنم لطفا در اسرع وقت با اینجانب تماس بگیرید و سپس  نتیجه  را در وبلاگ اعلام نمایید

سلام

بنده هم در شهری خضور داشتم در قسمت اقایان تا موقعی که من بودم که اتفاقی نیفتاد خانم ها  را دیگه نمیدونم فکر نمیکنم خانم ها مقیدتراند شاید یه سوءتفاهم باشه خیلی منظم و مرتب اقای محمدی و اقا زاده ایشان هم حضور داشتند .اگر چنین چیزی اتفاق افتاده اسامی نفرات رو به اقای محمدی بدید ایشون هم بزاره توسایت . 

سلام
خب آره شاید راس میگه آقا یا خانم م ک
مهدی آباد رو مطمعنم که کوچک ترین تقلبی صورت نگرفت
چون واقعا مراقبین با جدیت برخورد میکردند
اما شهرری رو... خدا داند

مسئولین توروخدا نذارید حق کسی به این شکل ضایع بشه
رسیدگی کنید
تقلب؟؟؟ اونم تو اینجور جاها؟؟؟
یادمون باشه نام و یاد شهیدامون تو اینگونه مراسمات برده میشه ها..
در جریانید که

یا حق
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۰۸ مهدی محمدی
سلام
لینک خبری درباره مشهد اردهال، خبر گزاری فارس
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931127001311
سلام من صددرصد مطمئن هستم که آزمون در مهدی آباد صددرصد در سلامت انجام شد واقعا نظارت کامل برقراربود
م -ک :سلام .
آزمون در مهدی آباد از سلامت کامل برخوردار بود ولی در شهر ری را نمیدانیم چه شده ولی آنطور که در تصاویر چینش افراد را در سایت دیدم احتمال تخلف وجود داشت چون کمی نزدیک به هم بوده و نامنظم بود .ولی خدا عالم است  .با سپاس
تصاویر از بالا به پایین شماره های (2-5-6-7-8-) را بیشتر دقت فرمایید شاید مواردی باشد که بتوان کمی بی نظمی را مشاهده کرد.
اوه اوه اوه...
تصاویر 6 و 8 و 9 رو ببینیییییییید!!!!!
واااااقعا اوج نظم و انضباط و چینش امتحانی رو داره نشون میده!!!!!!!!!

عکس آخرم که دیگه فوق العادس!!!
اون گوشه بالا سمت راست دونفر باهم دوتایی مشورت میکنن و باهم دیگه خیلی راحت و ریلکس جواب میدن:))))))))

راستی... مراقبین محترم امتحان کجان؟؟ چرا تو عکسا مشاهده نمیشن؟؟؟
اصلا 33 نفر شرکت کننده اونم تو یه همچین جای پیچ در پیچ و کوچه به کوچه و اتاق به اتاق، چند نفر به عنوان مراقب بر امتحان نظارت داشتند؟؟؟
و ...
و ...
و ...

مسئولین پاسخگو باشند
سلام در جواب مشق عشق  نظرم این است که اینگونه مسابقات  نیازبه مراقبت ندارد ولی برای اینکه حقی ضایع نشود برای 33 نفر که در دو اتاق  ویک پذیرایی نشسته بودند دو نفر مراقبت می کردند ودر عکس اخر اقایی که زیر 15 سال سن دارد  در مسا بقه شرکت ندارد وهمراه یکی از شرکت کنندگان است
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۴۸ مهدی ابادی اصیل
سلام نمیشه لطف کنین عکسای مهدی ابادم مثه تهران بذارین؟؟ 
پاسخ
سلام خیر متاسفانه امکانش نیست
با عرض سلام خدمت مسؤلین محترم مسابقه یادواره شهدا باز هم از زحمات شما سپاسگذاری میکنم بنده طبق فرمایش دوست عزیزمان به اینترنت مراجعه کردم ومتوجه شدم که نمونه سوالات هر کتابی همانند کنکور در اینترنت وجود دارد و بنده حقیر دچار سؤتفاهم شده بودم و از این بابت از شما عذر خواهی میکنم در مورد تقلب هم چون از زبان یکی از شرکت کنندگان شنیدم که چند سوال را با تقلب پاسخ داده با شما در میان گذاشتم تا خدایی نکرده حق کسی ضایع نشود ولی به طور کل طرح سوالات و اجرای مسابقه به نحو احسنت انجام شد و امیدوارم مسابقه هر سال به همین صورت عالی بر گذار شود انشاالله در پناه خداوند رحمان موفق و مؤید باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی