ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

قایقی خواهم ساخت :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

قایقی خواهم ساخت

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۱۶ ب.ظ


قایقی خواهم ساخت خواهم انداخت به آب
دور خواهم شد از این شهر غریب
که در آن هیچ کسی نیست که در بیشه ی عشق
 قهرمانان را بیدار کند


سهراب چقدر با دل خون این شعر رو گفته
چقدر از اوضاع جامعه ناراحت بوده
با این وجود قهرمانانی در زمان سهراب بودند
اما من از قهرمانان شهرم چه بگویم
بگویم قهرمان شهر من نماز نمیخواند،غیرت ندارد
بگویم قهرمان شهر من،دختر شهر از او می ترسد،
نمیشود به او تکیه کرد،اعتماد کرد
بگویم قرمان شهر من اسید می پاشد
بگویم قهرمان شهرمن گوشیش را در دست گرفته است و باعث چه طلاق هایی می شود
باعث چه بی اعتمادی هایی می شود
بگویم قهرمان شهر من برای پول کودکی را از مادرش جدا میکند
بگویم قهرمان شهر من یا حسن روی شیشه ی ماشینش مینویسد
عکس زن نامحرم توی ماشینش چسبانده است
آهنگ هایده گوش میدهد
بگویم قهرمان شهر من در روز عاشورا گناه می کند
بگویم قهرمان شهر من به افتاده می خندد
بگویم قهرمان شهر من بچه چند ماهه اش را می اندازد
بگویم قهرمان شهر من بی حجاب است
بگویم قهرمان شهر من به شهید می گوید یه مشت استخوان
به جانباز می گوید معلول
بگویم قهرمان شهر من در خیابان شماره می اندازد یا متلک می گوید
کدام را بگویم
آیا این است دین اسلام
پس می گویم دین من کامل است،کامل تر از کامل
این منم که کامل نیستم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۳
حدیثه مسگری

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۱)

۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۲۹ مهدی رمضانی
هیچکس نمی تواند به تو " قهرمان" را بدهد
هیچکس نمی تواند به تو " آزادی" را بدهد
هیچکس نمی تواند به تو "برابری" ، "عدالت"
و یا هر چیزِ دیگری که می خواهی را بدهد
تو اگر انسانی، آن را بگیر!
تو باید خود آن قهرمانی که می پنداری باشی...
آنچه که باید بدانیم این است که چیزی نمی دانیم! همیشه تا آنجای راه را خواهی فهمید که رفته ای.
اینکه بخواهیم جلوی برخی از اتفاقات را بگیریم دست ما نیست
اما شیوه ی مقابله و واکنش به آن همیشه دست ماست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی