ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

تقدیم به شرکت کنندگان در رزمایش بزرگ انسانی اربعین :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

زائرین حرمم جان من و جان شما

آفرین بر ادب و همت و ایمان شما

خادمین سر راهم تنتان خسته مباد

زائر خسته من گر شده مهمان شما

می نگارند به تاریخ غم خواهر من

با سیاه قلم چادر نسوان شما

یاد می آیدم از رنج و غم اطفالم

چون ببینم به رهم محنت طفلان شما

چون جوانم علی اکبر به صف جن و ملک

کنم امروز تفاخر به جوانان شما

نامتان ثبت کنم بر دلم و وعده دهم

که خدا عفو نماید ز گناهان شما

گر بمانید به عهدی که مجدد بستید

دور گردانم از اشرار ، جوانان شما

یاد طفلان یتیمم به دلم آتش زد

چون بدیدم روش رأفت و احسان شما

دیده ام گاه وفاداری عباسم را

 در علمداری مردانه ی اخوان شما

از همان دم که ستمگر سر من برد به نی

می شنیدم ز زمین ضجه ی مردان شما

در معزای قد سرو جوانم اکبر

بشنیده است فلک ناله و افغان شما

دور باشد ز شما آتش دوزخ به یقین

گر روان شد نمی از اشگ ز چشمان شما

گر به راه وهدف من متعهد باشید

سر دشمن بنهم در کف فرمان شما

تا پی رفع گرفتاری خود رام شود

و ذلیلانه شود دست به دامان شما

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۵
محمد آقابابایی

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۲)

mamnnoon besyar zeba bood
دوست هنرمند عزیز
با سلام و عرض ادب
از شما دعوت می شود تا کتاب دلنوشته های خود را در کشور آمریکا جهت عرضه جهانی منتشر نمایید.
به طور خلاصه شما می توانید با کمک امکان نشر جهانی آثار ارزشمند هنری فرهنگی، احساسات و افکار خود را در قالب
کتاب، موسیقی و فیلم در آمریکا و اروپا منتشر نموده و آنها را از طریق شبکه عرضه معتبر بین المللی مانند وب سایت آمازون به همه علاقه مندان در سراسر جهان معرفی نمایید.
در نهایت تقاضا داریم با لینک به ما این تسهیلات را با عنوان نشر جهانی کتاب موسیقی و فیلم ایرانی به دیگر دوستان فرهیخته خود نیز معرفی نمایید.

با احترام فراوان
آسان نشر
تسهیلات نشر جهانی آثار ارزشمند ایرانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی