ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

مستند یادها :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

مستند یادها

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۳۴ ب.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

در مستندی که در ادامه مشاهده می فرمائید؛ حاج اسدالله محمدی؛ جانباز سرافراز سپاه اسلام به بیان  خاطرات زمان جنگ و اثرات بمب شیمایی اشاره می کنند. با آروزی سلامتی برای همه جانبازان و مجروحان شیمیایی

مشاهده مطلب در آپارات

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۵
مدیر سایت

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۷)

۲۵ آبان ۹۳ ، ۲۲:۴۱ مجتبی کریمی
به حق که حاج اسدالله شهید زنده 8 سال جنگ تحمیلی این انقلاب است .خداوند به حق صاحب این ماه هرچه زودتر شفای عاجل به ایشان عطاکند .

با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت سایت و همکارانشان

من از بازدیدکنندگان هر روزه سایت میباشم و از اهالی وفادار مهدی آباد که حداقل هفته ای یکبار به آنجا سر میزنم .چند پیشنهاد داشتم که اگه امکان داره با اشتراک بگذارید تا ما بقی اهالی نظر بدهند

1-   از مطالب زیبای سایت متشکرم ولی بعضی مطالب واقعا جایی ندارند مثل گذاشتن عکس افراد و پرسش از بازدیدکنندگان در حالی که روستا با مسائل و مشکلات عمده ای روبرو میباشد .من نمیدانم فلسفه وجودی سایت چیه ؟ اگه تفریحیه که هیچ ولی اگه واقعا سایت رسمی روستا میباشد پس بهتره جدیتر بهش نگاه بشه

2-  یکی از مشکلات روستا که هنوز لاینحل مونده بحث بازسازی ساختمان امازاده است که کسی نبوده که باهاش درگیر نشده باشه تولیت امازاده به حالتی خصوصی دراونده و نظرهای شخصی داره درش اعمال میشه و هزینه های هنگفت برای کارهای بیهوده .مثل احداث 20 سرویس بهداشتی برای مسافرانی که بعضا محصولات کشاورزان را از بین میبرن .و هیچ کدام از این 20 سرویس قابل استفاده نیست بهتر نبود 2 تا سرویس بهداشتی سالم درست میکردند که قابل استفاده باشه ؟

3- بارها شده جمعه ظهر که برای زیارت امامزاده مراجعه کرده بودیم مسافران با آهنگهای مبتذل مشغول تفریح بودن و من از خودم پرسیدم آخه آبادی روستا به چه قیمتی ؟ کنار قبور شهدا و امامزاده چه گناهانی که نمیشه ؟ پس کجا رفت غیرت و روحیه انقلابی مردان روستا؟

4- من خیلی پیگیر بازسازی بنای امامزاده بودم و مطلع شدم اداره اوقاف شهرستان دلیجان بودجه ای برای اینکار اختصاص داده ولی مشروط بر اینکه هیات امنای جدید که انتخاب هم شده معرفی بشوند و طرح امامزاده طبق طرح سراسری بنا بشه .ولی چرا کسی کاری نمیکنه ؟نمیدانم

5-  از آقای محمدی جانباز عزیز واقعا ممنونم که روح تازه ای به روستا بخشید و روستا را از رکود فکری در آورد .بهتره همه پشت به پشت هم روستا را آباد کنیم نه روبروی هم بایستیم و کار دست یه عده خاص بیوفته و سلیقه شخصی اعمال بشه

پاسخ
سلام ممنون از لطفتون، در خصوص مورد اول که مربوط به من میشد باید عرض کنم مورچه چیه که کله پاچش چی باشه
این وبلاگ قرار نیست مشکلات روستا رو حل کنه چون روستا دهیار و شورای منسجم و خوبی داره که مشغول رسیدگی به مشکلاتش هستند
هدف این وبلاگ ایجاد ارتباط مجازی بین اهالی و آشنایی بیشتر با اونهاست. در کنار این ارتباط مجازی مثل فرمایشات شما به بیان مشکلات هم پرداخته می شود و حتی میتوان با مسئولین و بزرگان روستا هم ارتباط داشت.
۲۶ آبان ۹۳ ، ۱۲:۰۵ مهدی محمدی
به امید رفع کامل بیماری و سلامتی ایشان
باسلام.حاج اسدالله باعث افتخار روستای مهدی اباد است.باتشکر.

سلام
 یه تشکر ویژه از اقای محمدی بابت زحماتی که همه ساله برای پیشرفت و موفقیت و سربلندی روستای مهدی اباد میکشند دارم....لطفا همه مسئولیت هارو یه طرفش را رو دوش جناب محمدی نگزارید طرف دیگشو 5 نفری بگیرید بابا این بنده خدا گناه داره تو یه شب 3 تا جلسه میزارید خوب بنده خدا سخته براشون صحبت کردن مجبور میشن بیان توجلسه پس فشار زیادی بهشون وارد میشه من دارم میبینم . درسته کسی دیگه ای نیست و نمیاد که مسئولیت رو قبول کنه ولی هستن افرادی مثل اقای محمدی باید با هاشون صحبت بشه مثل اقای احمدی و....(که امسال ن دیدیمش خوب نمدونم شاید گرفتار بودند )که بیان کمک کنند و مسئولیتی را قبول کنند .مثلا هیئت مسجد زیارت یادواره نمدونم میخوان زمین بازی درست کنند میخوان چاه بکنن منبه اب رو خالی کنن چاهای دیاب و چقونی رو لایروبی کنن پشت بوم خونه هاشون رو هندو کنند  همه جوره اقای محمدی را میکشن تو دور چقدر شما بی رحمید بابا .
هر چیزی که گفتنی نیست ... 
زنده و پایدار باشین جناب محمدی آرزوی سلامتی کامل برایتان دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی