ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

صف برگه شهادت :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

صف برگه شهادت

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۳ ب.ظ

تو صف برگه شهادت ایستاده بودم.خیلی شلوغ بود.بعد از ساعاتی نوبتم شد.ناگهان مامور توزیع برگه شهادت

سرش را با ناراحتی پایین انداخت و گفت:شرمنده برادر برگه شهادت تموم شده...

فقط برگه جانبازی برامون مونده،تقدیم کنم؟

با ناراحتی گفتم اشکالی ندارد یه جوری باش سر می کنم...

سالهاست که دارم باش سر می کنم.من سالهاست که با برگه جانبازی روزگاری تلخ را سپری می کنم...    

ولی خدا،سوگند به چشم انتظاری مهدی،من هنوز منتظر برگه شهادتم،امضایش کن...    

خسته شدم از اینکه همسرم و فرزندانم را سالهاست که با حال مریضم اذیت کردم و می کنم...                                    

خسته شدم،خسته...


انتـــــــــــــــظار با اینکه شش حرفه ولی چقدر بی رحمه


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۳۰
حدیثه مسگری

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۳)

سلام
 جانباز یعنی قله وارستگی در اوج شکستگی و زیستن بدون دل‌بستگی.
ای جانباز! بدن مجروح توبوی بهشت رامی دهد،بوی شهیدانی رامی دهدکه باشهادت خویش درخت اسلام راآبیاری کردند.تونمونه ی صبرواستقامت هستی،مابرتن دردمندت هزاران بوسه میفرستیم که یادگارشهیدان این دیارهستی
آقا مجتبی تهرانی  "صلوات"، هم مداد است، هم پاک کن؛ یعنی حسنه می نویسد و گناه پاک می کند...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی