ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

اطلاعیه افتتاح برق بقعه امامزاده :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

اطلاعیه افتتاح برق بقعه امامزاده

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۶ ب.ظ

به اطلاع همشهریان محترم روستای مهدی آباد میرساند:

بنا به اطلاع رسیده از مسئول هیات امنای بقعه مبارکه حضرت امامزاده فضل ابن موسی ابن جعفر علیه السلام فردا چهارشنبه دوم مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس  ساعت 10 صبح طی مراسمی با حضور فرماندار محترم شهرستان دلیجان و نیز رئیس اداره برق و رئیس سازمان اوقاف شهرستان اتصال برق بقعه مبارکه امامزاده فضل ابن موسی ابن جعفر علیه السلام و نیز گلزار شهدای اسلام برقرار می گردد.

لذا از همشهریان محترم دعوت می شود در این مراسم حضور یابند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۱
محمد آقابابایی

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۱۲)

احــــــــــسنـــت..
دم دهدار گرم!!!!!!!
با سلام از تلاش و پیگیری های مکرر و زحمات خوب دهیار محترم اقای مرادی جهت برق رسانی به امامزاده در امسال و سالهای قبل کمال تشکر و قدردانی را داریم . ضمنا از تلاش آقای حاج عباس مبینی نیز قدردانی می شود . شادی روح اموات کسانی که جهت این امر کمک کردند و خواهند کرد در این روز پنج شنبه بخوانید سوره وحمد وصلوات
مشق عشق عزیز ممنون شما هستیم از افتخارات بنده هست که چنین روزی اتفاق افتاد تا روشنایی برق امامزاده  علی رغم مشکلات فراوان تکمیل شد .ضمنا برای امامزاده یک امتیاز سه فاز و دو امتیاز تک فاز خریداری گردید که امتیاز سه فاز بصورت رایگان و دو امتیاز تک فاز جمعا حدود 400000تومان بیشتر هزینه نداشته است .در نهایت از تمامی عزیزانی که کمک نمودند خاصه مهندس ابراهیم نژاد|مدیریت محترم اداره برق دلیجان که نهایت همکاری را با دهیاری داشته اند تشکر و قدردانی مینمایم .
۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۸:۲۴ مهندس آفره کره جاری
با سلام و عرض ادب و احترام.....خدا سلامتی بده به اقای دهیار   بنده شاهد بودم با چه تلاش و کوششی با توجه به ندانم کاری هایی که یک سری در تحقق این  امر داشتند ایشان خودشان را به اب و آتش میزدند که این اتفاق مهم بیافتد و امزاده و گلزار شهدا برق دار شود و رایزنی های  ایشا ن را با تمام مسئولین مربوطه در این راستا شاهد بودم ....انشالله خود امزاده و روح شهدا روشنی راه خدمت وزندگی توام با نشاط و سربلندی  برای ایشان را از خداوند بزرگ طلب نموده ثواب و اجر آنرا ازخدا بگیرند ...ماکه جز ایراد و نق و حرف مفت زدن کاری بلد نیستیم.......خدا قوت جانم همیشه موفق و همواره پیروز باشید.......
سردار عزیز از ابراز احساسات شما کمال تشکر و قدر دانی را دارم و دوستان عزیزی که حضوری یا تلفنی یا به هر شکل ممکن تشکر نمودید و خوشحال شدید(مهندس آفره و .... ) آرزوی توفیق وسربلندی شما را از درگاه خداوند متعال ارزو مندم امید است همیشه شاد و سلامت باشید .
دست همه زحمتکشان مخلص درد نکنه.
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۵:۱۸ قاسم اسماعیلی
باسپاس وتشکر از جناب اقای عبداله مرادی بابت پیگیری وجدیت در امور جاری روستا به ویژه برق رسانی به امامزاده "سلامتی وموفقیت برایتان ارزومندم"
قاسم آقای اسماعیلی خیلی مخلصیم .
با سلام به تمامی کسانی که در هر لباس و منصبی که هستند فقط و فقط رضایت حق را می طلبند و دیگر هیچ، سربازان گمنامی که از پیش از انقلاب تا به امروز در هر سمتی بوده اند ، فقط خود را برای خدمت آماده کرده اند، نه مقام و در پایان از زحمات بی شائبه ی جناب حاج عباس مبینی برای زحماتی که برای روستا و همچنین امامزاده کشیده و میکشند سپاس و قدردانی میکنم و یادی از فرزند شهیدش و تشکر از مدیریت محترم این وبلاگ
با سلام :
جناب آقای حاج عباس مبینی عضو محترم شورا فردی زحمتکش  بی ریا و برای مردم وامامزاده زحمات بسیاری را متحمل شده اند که لازم است از ایشان وسایر خدمتگزارن به امامزاده  تقدیر گردد .
۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۲:۰۲ حیدری(شودی)
با سلام وعرض ادب خدمت استاد عزیز جناب مرادی این کار مهم باعث خوشحالی وامیدواری ما شد که  با تلاش و پیگیری های شما به پایان رسید خداوند به شما وخانواده سلامتی بدهد امیدوارم دیگر کارهای توسعه و عمرانی امام زاده و روستا  با همت جنابعالی نیز  اجرا گردد.
ممنون شما مهندس حیدری. با کمک و نظرات خوب شما حتما و چشم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی