ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

اخبار روستا (بخش اول) :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

این صفحه مخصوص درج خبرهای روستاست. لطفا از درج موارد نامرتبط در این قسمت خودداری کنید.

بخش دوم صفحه اخبار روستا

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۳۰۷)

با سلام :
انتصاب شایسته جناب آقای مهندس علی محمدی را به سمت ریاست جهاد کشاورزی شهرستان دلیجان تبریک  عرض نموده آرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان و تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستاریم .
با سلام چنانچه خبر انتصاب مهندس محمدی صحت داشته باشد . ما نیز از طرف  خود و بستگان تبریک  ما را پذیرا باشید .
با سلام فصل برداشت محصول بادام وگردو در روستا شروع شده است . لطفا فرزندان به پدران ومادران کمک و یاری برسانند .
۱۹ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۴۷ مهندس آفره کره جاری
با سلام به آقای دهیار محترم روستا ....این آقای مهندس علی محمدی کدوم مهدس محمدیه ؟؟؟؟علیرضای خودمونه ؟؟؟؟؟؟ اگه هست بگو ذوق کنیم بهش تبریک بگیم .....تاج گل بفرستیم!!!!!!!
به گزارش رسیده از روستا امسال درختان گردو و بادام کم بارتر از سال پیش می باشد.  به هر حال همشهریان و زحمتکشان عزیز ده را به رعایت نکات ایمنی در برداشت گردو و بادام دعوت مینماییم.
1- در برداشت بادام مراقب چیله های کوچک باشید که با چشم برخورد نکند.
2- ترجیحا از گزروهای بزرگتر به جای رفتن به توک شاخه های بلند و شکننده استفاده کنید.
3- در برداشت گردو عجله نداشته باشید.
4- از گردوهای ارتفاع بالا دور از دسترس صرفنظر کنید. با وزش تیفونهای پاییزی خودشان تشریف میاورند.
5- مقداری برای پیشوجنه باقی بگذارید.
6- نوجوانان غیر ماهر مجاز با بالا رفتن از درخت نمی باشند.
7- پیشوجنه بری افراد زیر 12 سال ممنوع است.
8- از سنگ برای هدف گیری گردو استفاده نکنید. 
9- با دیدن رفت و آمد کلاغها و  گردوهای سوراخ بگویید نوش جانشان و خدا را شکر کنید که خداوند روزی هر جنبنده ای را مقرر فرموده اند. برکت خدا را طلب کنید.
با تشکر

سلام علیکم :
خدمت مهندس عزیز وسردار محترم .آقای مهندس محمدی فرزند حاج حسین محمدی همان آقا علیرضای خودمون هستند
۲۰ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۴۹ خبرنگار افنخاری
با سلام طبق آخرین اخبار آقای رع ح از همسایه اش آقای م ر ح که اتفاقا برادرش هم هست بابت درخت گردو و زمین پدری مشترک شکایت به دادگاه کرده و مامور آورده در خونه برادرش.ظاهرا سه شنبه جلسه دادگاه بوده که طی یک اتفاق جالب شاکی یعنی ر ع ح در جلسه حاضر نشده.اینکه ارزش ریالی این شکایت از 3000 میلیارد معروف بیشتر بوده یا نه هنوز کسی خبر نداره. از نتیجه دادگاه خبری در دست نیست اما به محض اطلاع در وبلاگ قرار داده خواهد شد.منظر خبرهای داغ بعدی ما باشید
باسلام واحترام اینجانب علی محمدی  معروف به علیرضا بعنوان عضو کوچکی ازمجموعه مدیریت جهاد کشاورزی دلیجان از اینکه افتخار خدمت گزاری به اقشار زحمت کش جامعه نصیب حقیر گردیده است بسیار  خرسند میباشم واز ابراز احساسات تمامی دوستان بویژه دهیار محترم وشورای اسلامی روستای مهدی آبادوآقای مهندس آفره وسردار محترم کمال تشکر وقدردانی رادارم.ارادتمند شما محمدی
خانواده های محترم مبینی و صفدری:
با کمال تاسف و تاثر درگذشت مرحوم حاج محمد مبینی پدری داغدیده که سال ها از فراق فرزند دلبندش غم فراوانی را متحمل گردید، تسلیت عرض نموده بقای عمر بازماندگان را درگاه خداوند منان خواستاریم.
مراسم تشییع جنازه مرحوم حاج محمدمبینی ساعت2بعدازظهرامروز از دارالسلام کاشان به سمت روستای مهدی آبادبرگزارمی گردد.
وسله ایاب وذهاب فراهم می باشد.
مجلس ختم:
روزیکشنبه ساعت10.30الی12درمسجدصاحب الامرمهدی آباد.
مجلس دیگری روزدوشنبه ساعت5الی6.30بعدازظهردرمسجدحجت واقع درکاشان؛بلوارمفتح؛منعقدمی گردد.
مجلس شب هفت:روزپنجشنبه مورخ 
27/06/93
ساعت 3 الی5بعدازظهر؛مسجدصاحب الامر روستای مهدی آباد.
شادی روحش الفاتِحَةَ مع الصَّلوات
با سلام و عرض تسلیت به هم  ولایتی های عزیز و خانواده محترم مبینی  و وابستگان آن مرحوم : (مراسم تشیع جنازه مرحوم حاج محمد مبینی از پدران زحمتکش و مومن و قاریان به نام روستای مهدی آباد  از ساعت 16 در روستا با شکوه فراوان برگزار و در جوار مرقد فرزند خویش بسیجی علی مبینی به خاک سپرده شد .روحش شاد و در این روز جمعه با سیدالشهداء محشور گردند .
با سلام
خانواده محترم مرحوم حاج محمد مبینی، عباس و عبدالله عزیز
مصیبت وارده را خدمت شما تسلیت عرض میکنم و برای حاج محمد همسایه مهربانمان طلب رحمت و مغفرت دارم.

ناگهان است که ما نیز به حق پیوندیم
فرصت کار تمام است زبان بربندیم!
مال و فرزند نهیم و سر خم بر تابوت
چاله قبر نهان، گر چه کنون سرسختیم
سپردن امانت مدیریت جهاد کشاورری دلیجان را به همشهری خونگرم و مردمی  عزیزمان جناب مهندس محمدی تبریک عرض میکنم. امیدوارم همانگونه که شایسته هستند در خدمت رسانی و مدیریت بهینه این سازمان موفق باشند و برنامه های خود را به خوبی به اجرا در آورند. 
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۵۶ مهندس آفره کره جاری
جناب آقای مهندس علی محمدی
انتصاب و صد البته (بهترین انتخاب )جنابعالی را به سمت مدیریت جهاد کشاورزی دلیجان را که باعث سرافرازی همه هم ولایتی ها گردید تبریک گفته و از خداوند منان برای شما در مسئولیتی که با توجه به توانائیها و درایت و پاکی و صداقت و انسانیت و ایمانی  که خداوند در وجود شما ودیعه نهاده است و بر همگان آشکار و هویدا بوده و خواهد بود موفقیت روز افزون آرزو داشته ....انشالله وجود جنابعالی منشاء خیر و برکت و رحمت در این سمت بوده باشد......و با اتکال به خداوند بزرگ در صدد کمک به قشر زحمت کش در راستای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجامعه کشاورزی باشید ......یا علی مدد ....موفق باشی
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۰۴ مهندس آفره کره جاری
بنده هم مصیبت وارده را به خانواده محترم مبینی و مخصوصا فرزندان آن مرحوم عباس اقا و عبدالله مبینی تسلیت عرض مینمایم |آرزوی سلامتی وطول عمر بازماندگان را دارم....خدا یش بیامرزد.....انشالله....
جناب آقای مهندس علیرضا محمدی
انتصاب شایسته جنابعالی به سمت مدیریت جهاد کشاورزی دلیجان را تبریک عرض نموده موفقیت روز افزون شما را در سایرمراحل زندگی خواهانم . محمد رمضانی .
پاسخ
لطفا توجه داشته باشید که وقتی تیک مربوط به خصوصی بودن نظر را بزنید امکان نمایش آن برای عموم وجود ندارد
خانواده های محترم مبینی و صفدری
خبر در گذشت شادروان مرحوم حاج محمد مبینی موجب تأثر و تألم گردید حقیر از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت ومغفرت وبرای فرزندان ، برادران و سایر بازماندگان صبر و اجر صبر خاهانم . محمد رمضانی .

۲۹ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۰۳ خبرنگار افتخاری

خبرنگار افتخاری

بله همه شاکی آقای  رم ح را میشناسند مرد زحمتکش وسختکوش که نه تنها قوت خانواده خود بلکه چند خانواده دیگر و حتی جبهه وجنگ را تامین میکرد حق میگوید و رسا و تا ما یاد داریم در حق همین آقای م ر ح حق پدری داشته هنوز مزه هندوانه ها و خیار وشدلا زیر زبان ما هست جایی که ما هنوز نمیدانیم کجاست اما میدانم که محل سختکوشی ایشان است . اقای م ر ح را همه خوب میشناسند بله همون امام جماعت موقت ده. کسی که برای همه میخواند احترام به بزرگتر واجب است، عدالت لازم است و .... چون به خلوت میرود ان کار دیگر میکند نمیداند که با این رفتار ها و آزار همسایه خیلی از شروط امام جماعت ازایشان ساقط میشود.آقای متشاکی یعنی همان م ر ح  حالا چون بازنشت شده حقوق بگیر هم که هست اومده جبران زحمات گذشته همون  برادرش  یعنی رم ح را بکند........ کسی که به لطف و احترام  او آقای م رح را به دانشگاه تهران راه دادند وآقای رم ح خود در روستا ماند تا امثال  او و خواهرانش شهری شوند و رم ح فکر میکرد روزی برادرش از شهر برمیگردد با یک دنیا معرفت و در پی جبران گذشته  اما ......

البته اینجا مبلغ 3000میلیارد ریال مطرح نیست بلکه ادب یک کوچکتر به بزرکتر مطرح است .مسله این است که این آقای م ر ح به کفته و پشتیبانی بعضیها که خدا هدایتشان کند نمک خورده نمکدان میشکند . مگر آقای ر م ح همان کسی نبود که میراث پدری تو را حفظ کرد و بدستت رساند حالا به چه بهانه ای باید اینگونه رفتار کنی؟

اینها بخشهایی از رنجامه این برادر پیر(رم ح) است که بنده هم شنیده وهم به چشم خود دیده ام اما روزگار چه نامرد است که حرص مال دنیا پیش نماز و غیر نمیشناسد و اینگونه میشود که یک برادر کوچکتر با اعمال خود باعث عصبانیت برادر بزرکتر(شاکی) میشود وادامه داستان....

بیا تا قدر یکدیگر بدانیم .....
پاسخ
؟؟؟
۲۹ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۲۹ تحلیلگر افتخاری

با سلام مجدد

درپاسخ به نوشته خبرنگار افتخاری پاسخی را رقم زدم که البته اشتباها با عنوان خبرنگار افتخاری تیتر خورده بود که صحیح آن تحلیلگر افتخاری است.متشکرم

آقا میثم
روی سخنم با شماست که اجازه درج یا عدم درج نظرات به دست شماست.
اشتباه اول شما درج خبر مطروحه توسط " خبرنگار افتخاری " در خصوص طرح شکایت یک برادر از برادر دیگرش بود!! این کار شما جز دامن زدن به حواشی فایده دیگری نداشت
اشتباه دوم شما درج پاسخ " رقم زده شده " توسط عزیز تحلیلگرمان بود که در آن نه تنها اتهامات نا بجایی به آقای " م ر ح " وارد نمودند که به خواهران ایشان نیز جسارت کردند. 
سخن کوتاه می کنم و صراحتا می گویم 
" جناب آقای شاه محمدی! مسئولیت نظرات مطروحه پس از درج در وبلاگ، مستقیما بر عهده جنابعالی است. بیش از پیش مراقب باشید"
ضمنا پیشنهاد می کنم
اولا این خبر از وبلاگ حذف شود
ثانیا طرح کننده خبر، درج کننده و تحلیلگر محترم بخاطر این قصور از هم ولایتی های ارجمند عذرخواهی کنند.
توفیق رفیق راهتان
پاسخ
با سلام لطفا از درج مطالب نامرتبط ذیل مطالب خودداری کنید
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۲۰ تحلیلگر افتخاری

pesar irani عزیز!

حال اگر نوشتن و تحلیل اینگونه خبرها به اختلافات دامن میزند بیاییم از منظر عمومی و بر اساس روایات به تحلیل و بررسی اخلاقیات در اسلام بپردازیم.

 از دیدگاه اسلام برادر و یا خواهر بزرگتر انسان درحکم پدر یا مادر برای خواهران و برادران کوچکتر از خود می باشند و بر برادر بزرکتر نیز تکالیفی.
حضرت رسول خدا(ص) در این زمینه می فرمایند: «حق کبیر الاخوة على صغیرهم کحق الوالد على الولد»

 حق برادر بزرگتر بر برادران و خواهران کوچک تر مانند حـق پدر بر فرزند است، چنانکه حق خواهر بزرگتر بر خواهران و برادران کوچکتر مانند حق مادر بر فرزند می باشد.

امام رضا (ع) میفرماید:

برادر بزرگتر به‌ منزله‌ پدر است.

(تحف‌ العقول‌ ، ص‌ 466)

 

صله رحم با کمترین چیز:
« صِلْ رَحِمَکَ وَ لَوْ بِشَرْبَة مِنْ ماء، وَ أَفْضَلُ ما تُوصَلُ بِهِ الرَّحِمُ کَفُّ الأَذى عَنْه ».
پیوند خویشاوندى را برقرار کنید گرچه با جرعه آبى باشد، و بهترین پیوند خویشاوندى، خوددارى از آزار خویشاوندان است.

واینگونه ادامه دهیم............

عزیز تحلیلگر!!!
در آنچه معصومین علیهم السلام فرموده اند شکی نیست اما
1. به استناد همان احادیثی که شما به آنها اشاره کردید، این مورد باید بین دو برادر حل و فصل می شد. هنوز معتقدم طرح این اختلاف در وبلاگ اشتباه بوده و مصداق هتک آبروی مومن است. چه بسا که شاکی ( آقای ر ح ) نیز خود به طرح موضوع در این محل رضایت نداشته باشند و دیگر اینکه آنچه شما در مورد آقای "م ر ح" بیان کردید حتی اگر درست باشد ( که بنده بدلایل متعدد می دانم نادرست است) موجب تشویش اذهان عمومی در خصوص ایشان گردیده است. مگر نشنیده اید که معصوم می فرمایند " مومن آن است که از خطای برادر مومنش چشم پوشی کند " .
2. شما در تحلیل!!!! خود آورده اید که " رم ح " در روستا ماند تا برادر و خواهرانش شهری شوند!!! 
به نظر شما وارد نمودن خواهران محترمه ایشان به این بحث ضرورتی داشت؟! اصلا به کدامین سند شما این حرف را مطرح کردید؟! این حرف شما نشان از عدم شناخت شما حداقل از خانواده دو خواهر شهر نشین ایشان دارد.
علی ایحال عزیز ارجمند باز هم تکرار می کنم
مقصر نه شمائید که نظر می دهید ، چرا که انسانها در اظهار نظر آزادند و خود مسئول آنچه می گویند. بنده جناب شاه محمدی را مقصر اصلی می دانم که این مطالب را در وبلاگ درج نمودند.
کماکان منتظر عذرخواهی خواهی شما از هم ولایتی ها هستم.
خدایتان ببخشاید.
پاسخ
سلام بنده به خاطر تمام قصوراتم از هم ولایتی ها عذرخواهی میکنم. از شما و سایرین هم تقاضا میکنم از درج موارد نامرتبط با موضوعات مطالب خودداری کنید. این صفحه مخصوص درج خبرهای روستاست. از صفحه تریبون آزاد برای طرح دعاوی خود استفاده کنید.
در ضمن در خصوص نظرات مذکور در صورتی که بتوانید ثابت کنید منظور از (م ر ح) یا هرچی که بود و الان یادم نیست!!! شما یا یکی از افراد خانواده شماست نظرات مورد نظر حذف خواهد شد. ولی اگر فرد مذکور نیستید اقدام شما جوسازی و تشویش اذهان مخاطبان وبلاگ تلقی شده و نظرات آتی شما حذف خواهد شد.
جناب شاه محمدی عزیز
از شجاعت شما در پذیرش خطا و عذر خواهی، سپاسگذارم.
این امر نشان از اصالت خانوادگی شما دارد.
خدا اجداد بزرگوارتان و علی الخصوص حاج احمد آقای ابیاتی را رحمت فرمایند.
قطعا ما ضمن انتقاد پشتیبان جنابعالی در هر چه بهتر شدن وبلاگ هستیم.
برای شما آرزوی موفقیت روز افزون می نمایم.
پاسخ
سپاسگزارم
سلام
Pesare Irani
اگه یکم دقت کنی اسامی افراد به اختصار نوشته شده،‌ یعنی (ر ع ح) یا (م ر ح)
پس دلیلی بر نارضایتی یا هتک آبروی به اصطلاح دو مومن نامبرده نیست چون که هویت اصلی این دو فاش نشده است
برای مثال بر فرض! عده ای و یا حتی بنده شاید هنوز متوجه نشدم که این دو نفر چه کسانی هستند!!!!!!!!!!!!
پس اعتراض بی جا نفرمایید..... آفرین عزیزم.....پسر خوبی باش....خب؟؟
شنیدم حاج اسدلله محمدی برای درمان بیماری ناچار شدند بروند آلمان و اثرات مواد شیمیایی رو که در جنگ متحمل شدند رو اونجا درمان کنن، کسی خبری داره ازشون؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
جناب تحلیلگر!!
مشاق عشق!!
.....!!!!
نوشته های خودت هم یادت رفته!!!
در تحلیلت می گی : " همه شاکی آقای " رم ح " را میشناسند " !!! اما ادعا می کنی خودت هم اونها رو نمی شناسی!!!! جالبه!!! 
من که در یکی از پاسخهایم گفتم که این حرفهای شما نشان از عدم شناخت شما نسبت به خانواده های ایشان دارد. ضمنا شما که هنوز ایشان را نمی شناسید چرا در خصوص آنها اظهار نظر می کنید؟
** *** *** ** ** *** ***** ***** **** ** *** **** *** * ***** * **** ***** **** * ** ***** * **** * *** **** **** ****** ***** ******* * ** * * * * * * * * ** **** ***** ***** ****** ** *** ****** ******* ****** ** ***** ******* ******* ** ****** ***** * ***** ******** ** ***** *****
**** *** **** **** ***** *** ** ** **** ******* ****** ***** ** **** *** ***** **** ************** **** *** ** *** **** *****
پاسخ
بنده دلیل علاقه شما را به بسط این موضوع نمی فهمم. لطفا این موضوع را فراموش کنید تا مجبور به ستاره دار کردن نظرات شما نباشیم. با تشکر
۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۲۲ تحلیلگر افتخاری

با توجه به فرمایش آقای شاه محمدی که درست هم میفرمایند که اینجا محل درج خبر است نه تریبون ازاد لذا لازم است بزگترهای ده پا درمیانی کرده تا این دو برادر آشتی کنند که خبر بعدی خبر آشتی کنون اینها باشه نه بسط بیش از حد این موضوع به همراه حواشی آن که موزرد علاقه بعضی ها است....

به سلامتی......

آقای شاه محمدی
اون مطالب چه ایرادی داشت که حذفشون کردی؟
حرف حقی بود که از لابلای مطالب قبلی استخراج شده بود.
از مطالبی که پیشتر درج شده بود، کپی و در پاسخ های بعدی مورد استفاده قرار گرفته بود. پس اگر مورد داشت باید همونجا ستاره دار می شد.
جالب است " ستاره ها انجا که باید باشند ، نیستند"
اتهامات بیان شده توسط جناب "  تحلیلگر افتخاری " یا نمی بایست درج می شد یا اگر درج شد می بایست پاسخی درخور دریافت می کرد.
علی ایحال من بافردی دعوا ندارم که آشتی کنم
پاسخ سوالات خود را نیز هنوز نگرفته ام و قضاوت را به مردم واگذار می نمایم چرا که می دانم ادامه بحث با کسی که حاشیه پرداز خوبی است ، بی فایده است.
سخنم را با این بیت شعر از سعدی علیه الرحمه به پایان می برم:
میان دو کس جنگ چون آتش است  سخن چین بدبخت هیزم کش است.
پاسخ
به این دلیل ستاره دار شد که تلاش کرده بودید فردی را که نامی از وی برده نشده به طور غیر مستقیم معرفی کنید و توجه مخاطبان را به معرفی ایشان جلب کرده بودید. دوباره از شما تقاضا میکنم یک نظر معمولی را پیراهن عثمان نکنید.
سلام علیکم :
به اطلاع کلیه اهالی وهمشهریان عزیز میرساند مراسم افتتاحیه برق رسانی امامزاده فضل (ع)مهدی آباد ساعت 10صبح روز چهار شنبه 93/7/2با حضور کلیه مدیران محترم ادارات شهرستان دلیجان انجام می گردد از همشهریان گرامی دعوت میشود حضور بهم رسانند
لطفا کاری با زندگی خصوصی مردم نداشته باشید اونها همیشه برادر بوده و خواهند بود پس به امور دیگر بپردازید متشکرم
سلام
شنیده ها حکایت از ان دارد که درختان گردو در روستا همه روزه غارت میشوند و افرادی هستند که این کار را هر روز انجام میدهند خواهش میکنم که سریع درختان گردو را پایین کنید تا دزدان کنف شده و به سزای اعمال زشتشون برسند و حالشون گرفته بشه و دست خالی برن .5 الی 6 تا درخت گردو هم ماداریم چیزی بش نیست دیگه .
۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۴:۴۰ مهدی ابادی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خدمت همه همشهریان من خیلی اهل وقت گذراندن در اینترنت نیستم اما هر از چند گاهی سری به وبلاگ روستا می زنم.******** *** ***** ****** ** ***** ******* ** ****** ** *** **** ** ****** **** ***** ****** **** *** *** * ** *** ** ** ***** ** *** ******* ******* ***** ** *** ******* ******* ****** ******  ***** ****** ***** *** ** **** **** * ***** ****
* *
***** **** *** ***** ****** **** ****** ***** ****** ** ***** *** ******** **** ******* ** ***** **** ***** **** * ******* *** **** ****** ** ***** **** ** **** ** *** ***** * *** ** ** ***** ** ****
* *
** **** ** ** ***** ** ** ****** * ***** *** *********** ************ ****** *** ** *** **** ** *** *** *** ****** **** *** *** ***** * ***** ****** ** *** * *** ***** *** ** ** *** ********* ****** ** ** *** ******* ***** *** ** *** ***** ***** ***** ****  ** ******** **** ***** *****
 * *
***** ***** ***** ** **** ** ***** ****** **** **** *** ***** *** ******* **** **** ** ******* **** **** **** ** ***** ** ** ** ** ******* **** **** **** ****** ***** *****
* *
** **** ** ** ** **** *** ** ***** **** ******* ** ***** ****** **** ** ** *** **** ********** **** *** **** ***** ******  ** ***** ***** *** **** ******* *** ***** *********
* *
**** **** ******* ** ** *** *** ****** ******* ** ** ***** ** ** ** ***** ***** ***** * ****** ***** **** *** ************ *** **** *** **** ***** ** ******** ** *** * *** ** ** ******
*
از همه مسایل که بگذریم دامن زدن به این مسایل خوب نیست و درج اون در وبلاگ هم کار مناسبی نیست
پاسخ
اگر دامن زدن به این مسائل خوب نیست شما هم لطفا تحلیل موشکافانه نکنید تا مجبور به حذف نظرتان نباشیم. 
۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۱:۱۷ مهدی آبادی
آقای شاه محمدی یا باید نظرات قبلی به ویژه تحلیلگر افتخاری را هم برداری یا اینکه مطالب من اصلا بار منفی نداشت که حذف کردی.اصلا کسی فهمیده موضوع چی بود که همه را ستاره زدی .خوب اصلا نمی گذاشتی خیال راحت
پاسخ
شما فرمودین دامن زدن به این مسائل خوب نیست و من هم طبق فرمایش شما از دامن زدن به آن با حذف تحلیل شما جلوگیری کردم.
آقا کسی از حاج اسدلله خبری نداره؟ کجاست؟ میگن برای معالجه رفته خارج از کشور. حالش خوبه یانه؟
۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۸:۳۱ مهندس آفره کره جاری
هر کجا هستی باش برایت سلامتی آرزومندیم ......در هفته دفاع مقدس یاد شهدا و شهید زنده عزیزمان حاج اسدالله راگرامی میداریم....بامید دیدار ایشان در صحت و سلامت ....انشالله.....دعا گوی ایشانیم....
۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۸:۳۷ مهندس آفره کره جاری
با خبر شدیم پسر ده ساله اقای عباس عسگری(پسر فاطمه نواب )در اثر یک حادثه برق گرفتگی در کاشان به رحمت خدا رفته اند برای این مرحوم شفاعت علی اکبر حسین و رحمت حق ، برای بازماندگانش آرزوی سلامتی و صبر از درگاه حق تعالی داریم....خدا بیامرزدش.....
ضایعه تاسف بار درگذشت نوجوان عزیز مرحوم عسگری را خدمت خانواده محترمشون تسلیت عرض میکنم. امانتی بود و پس گرفته شد انشاءالله با صبر زیبا این آزمون سخت را پشت سر بگذارند به امید فضل باری تعالی.
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۴:۵۸ خبرنگار افتخاری
فکر نمی کردم این خبر این همه بازتاب داشته باشد.اما چون قول داده بودم خبرهای تکمیلی را برایتان ارسال کنم به اطلاع می رسانم که فعلا هیچ خبری نیست و شاکی دیگر پیگیر شکایتش نشده.(البته خداییش هم شکایت ضایعی بود). در پیگیری نشدن شکایتتت شاید وبلاگ هم بی تاثیر نبوده.به اقا یا خانم تحلیلگر افتخاری هم میگم از اسم دیگران استفاده نکن
در پاسخ به سئوال ناشناس  در رابطه با حاج اسدالله محمدی ضمن عرض سلام و ارادت به اطلاع تمام دوستانی که پیگیر حال این برادر گرانقدر هستند میرساند عمل تعویض استند های ریه ی نامبرده با موفقیت در بیمارستان آلمان انخام شده  حالشان مساعد و منتظر دستور دکتر برای اتمام معالجه و عزیمت به ایران میباشد ، حقیر از همه دوستان و همشهریان تقاضا دارم برای شفای همه بیماران از بندگان خدا بویژه بیماران از مسلمین و خصوصاً بیماران هم ولایتی حمد و صلواتی قرئت کنند . همه سلامت باشند .
جناب روشن حاج اسدالله محمدی صحیح میباشد هر چند ایشان هم شهید زنده هستند خدا شفا بده به ایشان .

با سلام  خدمت تمامی عزیزانی که دراین سایت زحمت می کشند اجروکم عندالله . دررابطه شکایت ر م ح  از برادرش م ر ح باید درنظر داشت که  روزگار با ر ع ح چه کرده است که وقتی  بچه های برادر یا خواهر  به مهدی اباد  یا سر زمین کشاورزی می رفتند یک جوال پر از خوراکی شامل  زرد آلو هندوانه  خیار و  سیب قندک و ... میداد ببرند  که الان با این سن و سال  سر مقداری گردو باید از برادرش شکایت کند  این را همه بدانند که ر ع ح آن موقع که بچه های قدو نیم قد داشت  احسان می کرد تا خدا هم بر برکتش افزود که توانست همه بچه ها را با آبرو سرو سامان دهد پس دست های دیگری هست که همه هم میدانند که از کجا این قضیه اب  می خورد

پاسخ
لطفا این موضوع را تمام کنید
آقا میثم
یک نگاه به اولین پاسخ من در خصوص خبر اختلاف بین دو برادر بنداز
پیشنهاد دادم خبر رو از صفحه وبلاگ حذف کن
تا اون خبر و کامنتهای وابسته حذف نشود این کشمکش ها ادامه دار خواهد بود برادر 
دوستت داریم اما بیشتر دقت کن
پاسخ
لطفا در از درج موارد نامرتبط با صفحه اخبار روستا خودداری کنید
با سلام خدمت همشهری های محترم
مطلبی خواندم در مورد زباله های زیارت که با وجود سطل های زباله به علت رعایت نکردن عده ای، گویا باعث ناراحتی بعضی از دوستان عزیز شده بود
باخبر شدیم جناب حاج عباس مبینی 5 شنبه پیش اقدام به جمع آوری زباله ها و سوزاندن آنها کرده تا وقتی دیگران به زیارت اهل قبور می آیند آنجا تمیز باشد که به علتی دست ایشان سوخته است.
وظیفه خود میدانم از ایشان به خاطر زحماتشان تشکر و قدردانی کنم
اجرکم عندالله
۱۵ مهر ۹۳ ، ۰۸:۴۶ تحلیلگر افتخاری

آشنای عزیز

علی رغم اینکه علاقه ای به بسط این موضوع ندارم و این محل را فضایی برای این مباحث نمیدانم اما:

1-شما یا زردآلو نخوره یا جوال ندیده اید آخه کجای دنیا زردآلو داخل جوال میریزند.

2-نگید روزگار با ر ع ح چه کرده نگید سر مقداری گردو شاید بی مهری ها و بیوفایی ها کار را به اینجا کشانده.

3- این قضیه از کجا آب میخوره رو دیگه ما نمیدونیم بگید اگه میشه کاری کرد مشکلشون حل بشه

۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۵:۵۱ مهدی ابادی
آقا میثم من قکر می کنم این تحلیلگر افتخاری یا خودت هستی یا آشناهات.چون نظراتشون بدون کم و کسر و کاملا جانبدارانه درج میشه.اما نظرات ما رو نمی ذاری.لطفا پاسخ بده
پاسخ
نه خیر نه من هستم و نه آشناهام. نظرات شما هم تایید میشه
با سلام  خدمت تحلیلگر افتخاری بنده هم زرد الو خوردم و هم جوال دیدم  اتفاقا از همون زرد الو های درخت اقای ر ع ح . در دنیایی که سر مال دنیا  بی مهری و بیوفایی بشه  که همه اش باید گذاشت و رفت زرد الود چه سهله  گذشت ، انسانیت  ، رحم و مروت و ....  رو هم تو جوال می کنند .و در مورد آخر نیز کافیه یک مقدار چشمها را به دور ور خودشون انداخت در پایان عرض کنم که گذشت خصلت مردان بزرگ است. امید وارم که به میمنت فرا رسیدن عید غدیر خم کدورت این دو برادر نیز پایان یابد . ان شاالله
با سلام خدمت همه همشهریان : از تلاش و مساعدت و همکاری و دلسوزی های آقای حاج عباس مبینی ابوی شهید  در تجهیز و تکمیل و توسعه امامزاده و مزار شهدا و اموات )و هیات امناء جدید امامزاده تشکر و قدردانی نمایم .بویژه در برق رسانی به امامزاده که امر بزرگی بود .
 با سلام بابا خوده طرفین دعوا رو تموم کردن شما چرا تموم نمی کنید
سلام
ببینم سردار با حاج عباس مبینی قرارداد بستی که گاه گاهی تو سایت ازش تعریف میکنی هرچی نگاه میکنیم میبینیم سردار=تعریف از حاج عباس مبینی .بابا این کارا رو باید انجام میدادند ایشون انجام نده حاج قدرت اینم انجام نده هستند حسین اقا طهماسبیایی که انجام بدند . کلی دست و پا زده تا یه کاره ای بشه حالا که شده باید یه کارایی رو انجام بده که تو دید باشه ! این دیگه هر روز تعریف نداره برادر من .
سلام جناب دوست حالا شما چرا قلقلکت شده از یه نفر تعریف شده، اون موقع که جناب حسین آقا طهماسبی گلو خودشو پاره میکرد برا کمک به ساخت مسجد فقط حاج عباس حامی سفت و سختش بود بقیه که فقط میگفتن این میخواد پول جمع کنه برا خرج ... بچه هاش خودم دیدم و شنیدم
درسته که از قدیم میگن هرجا دو تا کره جاری باشه یکیش زیاده یعنی که همدیگه رو نمیتونن ببینن ولی خوب نیست بیاید باهم دوست باشید، اتفاقا زیادم تلاش نکرد برا اینکه کاره ای بشه و با رای خیلی بالا انتخاب شد ماکه مخلصشیم دربست
با سلام خدمت همه همشهریان : به اطلاع می رساند اتاق های جنب انباری وراه پله مسجد به همت و کمک های شما خیرین روستا و همشهریان خوب و نیکوکار در 3 طبقه و با پیگیری های زیاد جانباز 8 سال جبهه وجنگ در حال اتمام است . واز همشهریانی که استطاعت مالی دارند. هیات امناء را در تکمیل و تجهیز این بنا یاری نمایند . اجرکم عندالله
سلام اینکه گفتند هرجا دوتا همشهری کره جاری هستند یکیشون زیاده اصلا قبول ندارم من دارم با 5 تا همشهری کار میکنم تو یه شرکت تو یه اتاق شاید شما اینطوری هستید ؟میگی نه از برادر خوب جناب عباس مرادی بپرس ببین چند تا همشهری در کنار ایشون دارن نون میخورن . همه جا خوب و بد داره از همه کس انتقاد و تعریف هم میشه کرد . این مرحوم طهماسبی که شما در بارش حرف میزنی اولا که اونایی که از ایشون انتقاد میکردن یکیشون همون فامیلای خودت بودند خوب دورو برت و نگاه کن میبینیشون . سردار جون تعریف زیادی هم معنای خودشو داره خوب نیست. منم قلقلکم نمیاد از خارش  بعضی ها چندشم میشه!  ولی پیش نهاد میکنم اخلاصتو جای دیگه در راه دیگه ای خرج کنی که به دردت بخوره .
سلام جناب دوست میشه بفرمایید فامیلای من کیا هستن؟ لطفا
۲۰ مهر ۹۳ ، ۰۸:۵۳ مهندس آفره کره جاری
سلام علیکم و قلبی لدیکم و بوسی لبیکم.....اول به دوست بعد به همه دوستان دیگه و اونایی که میدونن دوستشان داریم و خواهیم داشت در حد سر دادن .....به همه عزیزان جان عید بزرگ ولایت غدیر را شاد باش گفته به همه علی دوستان میگویم که هرکس محب علی است من یکی خاک کف پای محبین علی ام .......دوستان گلم خیلی تویه موضوع افراط بخرج ندین ....قربون همتون ......هر کی هم در راه خدا یه زحمتی کشیده هر چند باید تقدیر بشه ولی اصل دل خود طرفه و رضایت خدا.....بعضی هم بیراهه میرن دنبال یه کاری میرن بخاطر منافع شخصی ....جان مولا کسی که برا خدا کار کنه دنبال این چیزا نیست ...بیاید بزرگ باشیم....ما خلیفه ایم یادمون نره....
۲۰ مهر ۹۳ ، ۰۹:۰۱ مهندس آفره کره جاری
جناب آقای ولایتی .....این آقایی که میگی خیلی تلاش نکرد کیه ؟؟؟نکنه اونی باشه که تمام بستنی های اکبر کاشی رو به خورد خانم جلسه ای ها داد برای رای ...یا یکی رو پای صندوق نشونده بود که هر رای رو هوا رو دیدی بزن بیاد بسمت این ور؟؟؟؟ فکر کنم اون تک تیر انداز پای صندوق اسمش گندم کار یا یه دانه دیگه از خانواده غلات بود .....مثل جو......لطفا با اطلاعات صحبت کنید و یا بپرسید ......الانم شنیدم گریه های شبانه و روزانه برا مهر شورا میکنه......تا رئیس تر از اون یکی هاباشه .....اینا بنظر حقیر تلاشه دیگه میگی نه پس چیه ؟؟؟؟
سلام
هم ولایتی ما همه با هم فامیلیم گفتم دورو برتو نگاه کن میبینیشون این که پرسیدن نداره .من دوست شما هستم . شما هم ولایتی من هستی . یکی سردار ماست . یکی هم اشنای ماست . اون یکی هم که مهندس تاج سر ماست .اون یکی هم رفیق ماست . البته یکی هم بچه ایرانه . فقط یه نفر رو نمیشناسم اونم ناشناس است. قاسم هم که معرف حضور همه هست . اینا همه فامیلای من وشما هستن دیدی میشناسم . حالا اگر ریشه ای می خواهی بدونی دیگه لو میری در همین حد فکر کنم کافیه مگه نه هم ولایتی .شما اشنای ابیاتی .حسینی . و یه نمه هم سمت و سوی کریمی داری داش .مبینی و طهماسبی و عبدالهی و الیاسی رو دیگه نمیگم حالا تا همین قدر کافیه یا نه ؟یا بازم مخدومی و رحیمی و مرادی و اقا بابایی رو اضافه کنم ولش کن نه اینا رو دیگه نمیگم حالا اگه دوست داری محمدی و صفدری رو هم بگم بازم بگم بگم بگم  یا کافیه ؟روح همه گذشتگان شاد .
پنج شنبه93/7/24 سال مرحوم حاج حسن مبینی میباشد شادی روحش صلوات .
دمت گرم  مهندس عالی بود گل گفتی . این طرف اول اسمشم غ داره مثل همین غلات چه به هم میان منم دیگه هیچ نمیگم از گل و گلاب و کتک و زور و منم منم و...هم ولایتی ,ولایت خودتو محکم نگهدار . فردا نگی دست به یکی کردند ها برای اطلاعات خودت و دیگران میگیم اصلا ولش کن .
با سلام خدمت همه همشهریان بالاخص برادران موسایی که با وجود مشغله کاری و امورات زندگی خانوادگی در تهران هر هفته به عشق  مراقبت از پدر جهت پرستاری او از تفریح و خانواده می گذرند . به دیدار پدر و پرستاری از او می آیند .منظور حسین آفاق و اخوی ایشان اکبر آقا است .که خدا هرچه زودتر ایشان را شفا بدهد . عید سعید و بزرگ و جهانی غدیر بر همه              مهدی آباد یهای جهان مبارک باد .
هر که را من مولای اویم پس علی مولای اوست . عید غدیر بر همه همشهریان عزیز مبارک باد . مهدی آباد طبق اطلاعات اینجانب فقط یک سید دارد . سید حسین عظیمی که خدا حفظش کند . ضمنا" هر کسی حالش را دارد . فردا دوشنبه 93/07/21 روز عید غدیر سر مزار گذشتگان و قبور شهدا بیاید .ما که هستیم .چای زغالی در خدمت شما است .
با سلام خدمت همه همشهریان و تبریک مجدد عید سعید غدیر خم عید ولایت به همه مهدی آباد یهای سراسر دنیا به اطلاع می رساند .خانمی از خانواده مبینی چند وقتی است با بیماری شب و روز خود را با درد و رنج می گذراند . هرچند شما دلهای صاف و پاکی دارید حتما"برای شفای او دعا کنید .تا خداوند در این ایام عید خانواده مبینی را خوشحال کند .او الان در بستر بیماری در بیمارستان کاشان است . الهم الشف کل مریض
 با سلام به اطلاع همه همشهریان عزیز می رساند .مراسم اولین سالگرد رحلت پدری دلسوز و همسری مهربان مرحوم حاج حسن مبینی و چهلمین روز در گذشت پدر و همسر فداکار و برادر دلسوز مرحوم حاج محمد مبینی روز پنجشنبه مورخ 93/07/24 از ساعت 14 الی 16 در مسجد صاحب الامر روستای مهدی آباد اردهال برگزار می گردد. حضور شما باعث تسلی دل بازماندگان و شادی روح این دو برادر مومن و کربلایی می گردد.
با سلام به آقای (ولایتی )البته نه وزیر امور خاجه  - شخص در وبلاگ روستا -  شما تابحال وارد دهیاری روستا شدید . تا بحال در جلسه شورای روستا حضور داشته اید . من بودم . و مطالب و رفتار هایی را دیدم که ...... من شخصا" نتونستم ایشان را با هر کتاب و آیینی قانع کنم پس خواهشمندم ....لطفا" اظهارات ......نفرمایید ما هنوز زنده ایم    
سلام ، دوست عزیز خسته نباشی میتونستی فامیل روستاهای هم جوارو هم بنویسی شاید یه جورایی به ما ربط پیدا میکرد
سلامی نبود که جواب بدم ولی به رسم ادب سلام
شما که خودت رو مهندس نامیدی باید سواد داشته باشی ، هرچند هر بیسوادی هم میدونه رای رو نمیشه رو هوا قاپ زد، بعدم اگه آقای فلاح پور پای صندوق بود، بودند کسانی که به اسم بازرس اونجا بودند و نگذاشتند حتی کسانی که مهدی آباد منزل دارند ولی زندگی دائمی اونجا ندارن رای بدن
دوم اینکه من خودم شخصا برام پیش اومده که با ایشون تماس گرفتم و گفتم اگر امشب مسجد بانی نداره شما بستنی تهیه کنید و بدهید
پس نمیشه گفت اگه زمانی ایشون پذیرائی می کنند برای نشان دادن است. در ضمن شما مخلص اونایی باش که مدارک میسوزونن تا لو نرن و اگه کاری دستشونه با گرفتن اندکی زیر میزی انجام میدن
در ضمن اونی که گفته گریه کرده برا مهر سنی بوده تا اونجایی که من خبر دارم ایشان مراجعه کردن برا تحویل این مهر که از ایشان نپذیرفتند و خواهش کردند که به کارشان ادامه دهند و اینکه تا جایی که من دیدم ایشان حتی زمان شهادت فرزندش هم استوار بود و گریه نکرد فقط زمانی شاهد گریه ایشان بودم که رهبر انقلاب رحلت فرمودند

۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۱:۰۷ مهندس آفره کره جاری
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ولایتی جون اینجوری که معلومه خیلی نزدیکی به این آدم .....**** ** *** * **** نمیدونم....قربون سواد نابت برم تو نبودی ندیدی من اونجا بودم دیدم اونی که شما اسم بردی مثل یه موجود زیر زمینی آماده بود تا یه پیر زن یا پیر مرد بی سواد مثل تو بیاد بگه نمیتونم بنویسم ...*** **** ***** ***** ******...شما محض رضای خدا چرا امسال تابستون یه دونه بستنی تعارف نکردی با اون مریدت؟؟؟؟چرا یادت نمیاد یه متن نوشته بود همه آدما رو خراب کرده بود تا رای بیاره تازه اگه اون تخلف اتفاق نمی افتاد عمرا رای بیاره خیلی ادم قابل تو لیست بود  ....این اسمش گریه اس دیگه ***** ** **** *** *** ** *****.......**** **** ** ****** ****** *** *********** ** ********* **** **** ***** *** ******* *** *** ***** ** **** * ***** * ********* *** ********* **** ******* ** ** ** ******* ******** ** *** **** ** ** **** * *** **** **** .....برو بازم اطلاعاتتو بیشترکن ...اینا همش تلاشه.....گریه هم من ده بار دیدم **** *** *** ***** ** ** **** **** *** ****** * ******* ******؟؟؟من امیدوارم یه چیزی براش داشته باشه حداقل اینقدر تلاش کرده....***** ****** ** ***** ** ****** **** ** **** **؟؟الله اعلم اونایی که شب پیش اب بودن گفتند .....حالا کنار اون کوه داره آبادانی میکنه....هدف والاست ولایتی عزیز...بی خودی اینهمه اشک نمی ریزه پاشو بند کنه.......با این کارا افکار منحرف میشه .....حالا برامردم زیارت می سازند .....
اونایی که مدارک سوزوندن رو نمیشناسم *** *** *** **** *** *** **** *** ** ** ***** ******* ****** **** *************
با کمال تأسف باخبر شدیم (…مرحومه زینب مبینی فرزند حسن (خواهرا برادران عزیزجواد مجتبی مصطفی حاج قاسم محمد….) دار فانی را ساعت 4 صبح روز عید سعید غدیر خم93/07/21 وداع گفت این مصیبت را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای متوفی طلب مغفرت و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم.
انالله و انا الیه راجعون خبردار شدیم که (…خانم زینب مبینی فرزند حسن…) به رحمت خدا رفت آرزو میکنیم که وسعت صبر خانواده ی این دوستان عزیز به اندازه ی دریای غمشان باشد با هم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح عزیز از دست رفته را قرین رحمت کندو خوب از این میهمان جدید پذیرایی کند این ضایعه تاسف بار را به برادران مبینی و خانواده همسر مرحوم حاج حسن مبینی (اوضایی)تسلیت عرض می نماییم.
جناب دوست عزیز آقای جواد مبینی:خبردرگذشت (…خواهر ..) عزیز تان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشینیم، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید وبه شما و خانواده محترم صبر بدهد.م.ک.ت.ف ش.م
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ضایعه درگذشت خانم مهربان مرحومه زینب مبینی رابه خانواده محترم ایشان و تمامی همشهریان روستای مهدی آباد اردهال از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۷:۲۸ مجتبی کریمی
چناب آقای جواد مبینی:در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم ، برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم . .
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۷:۳۲ مجتبی کریمی
خانواده محترم مبینی برادران مبینی):درگذشت (…نابهنگام دوشیزه جوان ناکام زینب مبینی را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض میکنم و آرزوی صبر و سلامتی برایتان دارم از خداوند منان خواستاریم که به شما صبرعطا نماید
فبشّر الصـّابرین الّذین اذا اصابتهم مصیبـة قالوا انّا لله و انّا الیه راجعون .
سروران گرامی اخوان مبینی :
خبر جانگداز در گذشت همشیره جوان و عزیزتان موجب تأثر و تأسف عمیق گردید حقیر این ضایعه دردناک را به شما برادران بزرگوار و به همه بستگان عزادار تسلیت و تعزیت عرض نموده از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه رحمت و مغفرت و برای شما عالیجنابان و سایر مصیبت دیدگان صبر و اجر آرزومندم . رحمت حق قرین راهش باد .
۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۳:۴۷ مهندس آفره کره جاری
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ولایتی جان سلام .....اهل کدوم ولایتی جیگر .......ولایت که نه.....چه کنم این میثم میبینه دوستش دارم هرچی مینویسم پاک میکنه و ستاره دار چیزیم دلم نمیاد بگم بهش ...ولی کاش ستاره دار نمیکرد اطلاعاتت بره بالا....شاید بدونی فامیلت کیه.......باباش و ننش کی بودن چه کردن .....خدا بیامرزه ...*** *** **** ********* ** **** ***....پشت ساختمان دهیاری بوده شنیدم سوزوندن شاید مال خانواده  راوی بوده ....یا مال اقوام شما......اونجا ها نریزید بگو خیلی زشته والا سند سفارتی تو کل تاریخ دهمون نداشتیم که کسی دنبال نبودیش بوده.....بهر حال اگه چیزی مستند داری بیا بریم مچ بگیریم.....البته شما تهشو بگیری مثل قبل بهتره.......
۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۱ مهندس آفره کره جاری
جناب آقای جواد مبینی .....مصبت وارده را خدمت جنابعالی  و مادر داغدارتان تسلیت گفته برایتان صبر و بردباری و سلامتی آرزو میکنم......ما را شریک غم خود بدانید.......
۲۱ مهر ۹۳ ، ۲۳:۰۴ مجتبی کریمی
 با سلام خدمت همه همشهریان مراسم تشعیع و تدفین دوشیزه  جوان ناکام مرحومه خانم زینب مبینی سبیه حاج حسن مبینی خواهر برادران مبینی امروز از ساعت 14 در روستای مهدی آباد با شکوه و استقبال فراوان همشهریان از تمام نقاط کشور برگزار گردید .و در جوار امامزاده روستا در کنار مرقد پدر بزرگوارش پس از اقامه نماز واجرای مراسم تدفین به خاک سپرده شد .و مراسم شورانگیز مداحی نیز پس از تدفین این عزیز از دست رفته در کنار مرقد ایشان در دقایقی برگزار شد .باشد که تسلای دل مادر داغدار او و خواهران و برادران این خواهر مومنه باشد .ضمنا"مراسم ختمی روز سه شنبه 93/07/22 از ساعت 10 صبح الی 12 با صرف پذیرایی ناهار در روستای مهدی آباد اردهال برگزار می گردد.
۲۱ مهر ۹۳ ، ۲۳:۱۴ مجتبی کریمی
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام با اجازه از سایت سلحشوران شهر نراق و خانواده محترم مبینی در بیان این بیوگرافی خواهر گرامی اخوان مبینی که غم فراق او دلهای زیادی را دردمند کرد . حالا که رفته ای هیچ اتفاق تازه ای نمی افتد فقط من ذره ذره ایوب می شوم دوشنبه تاریخ 26 آبان 1359 برابر با 9 محرم 1401 متولد شدی . تاسوعا و شب عاشورا بود و چون مناسبت داشت زیباترین نام دنیا یعنی " زینب " برایت انتخاب شد . ولی به جهت اینکه یک سال از تحصیل باز نمانی روز اول مهر 1359 تولدت معرفی شد . مرحومه زینب مبینی زینب در معنی یعنی پاگیزگی . ولی در زبان عمومی مردم زینب یعنی فردی که توان مقاومت در برابر کوهی از مشکلات را دارد . یکی از مقاومت هایت صبر در فراق برادرت مجتبی مبینی رزمنده دفاع مقدس که چند سال در اردوگاه اسیران ایران در عراق به طور مخفی زندانی بود . همچنین شکیبایی و افتخار در شهادت جوان بسیجی ابوطالب مبینی در مصاف با ارتش متجاوز عراق کار آسانی نبود . خانواده مانده بودند که برای تولید و پویایی اقتصاد کشور روزی 12 ساعت در ایران خودرو شهرستان کاشان فعالیت می کنی ولی پس اندازی مناسبی برایت باقی نمی ماند ؛ تا اینکه متوجه شدند با حقوقت جهیزیه دو دختر کم توان را مهیا کرده ای تا در شادی های زندگی آنان شریک باشی و اجر معنوی ببری و قطعا پاداشت در روز رستاخیز محفوظ خواهد ماند . زینب جان تو مهربان بودی ولی زمانی محبوب تر گردیدی که تنها یار و یاور پدربزرگ و مادربزرگت آقا ابراهیم عضایی و مرحمت خانم اکبری بودی و شب و روز خدمت به آنان را پاداش اخروی و تنها سرگرمی زندگی ات قرار دادی . زینب جان ؛ شاید بهتر است بگویم خوب شد آنها زودتر از تو رفتند تا این داغ را نبینند که تحملش جانسوز و مشکل بود . حتی پدرت هم دار دنیا را ترک کرد و داغ جوانی ات را ندید . برای مادر صبور و باخدایت و سایر بازماندگان با ایمانت شکیبایی بیشتر از خداوند طلب می کنیم . زینب مبینی فرزند حسن سحرگاه دوشنبه 21/7/1393 از نفس افتاد و گریه و فغان و بی تابی را در طایفه عضایی و مبینی به وجود آورد . تو جوان بودی و در عنفوان جوانی مُردنت حیف بود ولی کُرنش در مقابل عظمت و خواست خداوند یک شگرگزاری است . از خدای قادر خواهانیم هیچ خانواده ای داغ جوان نبیند . برای مشاهده عکس و تصاویر این دوشیزه مرحومه به وبلاگ سلحشورشهر نراق مراجعه نمایید.
پاسخ
با سلام خدمت همشهریان عزیز ، از همه دوستان خواهش میکنیم لطفا فقط برای درج اخبار روستا و یا درج نظر پیرامون نظرات درج شده در این صفحه اقدام به درج نظر نموده از این صفحه استفاده نمایید. از این تاریخ نظرات غیر مرتبط نمایش داده نخواهند شد.
خانواده محترم مبینی و عضایی:
مصیبت سنگین غم از دست دادن فرزند برومندتان راتسلیت عرض نموده بقای عمر بازماندگان را از خداوند منان خواهانیم
ولایتی جان از ولایتی بودنت بدلایل زیر شک دارم .(پس این اسم رو از خودتون بردارید تا راحتتر دروغ بگید ).
1 - بر اساس ادعای خودتان مشخص شد شما هم در این خیانت سهیمید چون بخشی از بستنیها را ساپورت انتخاباتی   کردید تا پله ترقی دیگران بدون داشتن وجه حقیقی وقانونی باشند شدید .
2-آنطور که ما شنیدیم وحقیقت هم داشته نامبرده (فامیلت)برای داشتن مهر شورا وابقای ریاست التماسهای زیادی کرده ولی شوراییان قبول نکردند اگر منکرید از ریس فعلی شورا بریم با هم بپرسیم هر کی دروغ گفته باشه چادر سرش کنه ! قبوله آقا؟
3-اونیکه مدارکی رو سوزونده(به گفته شما) در برابر قانون ومردم مسول بوده ودر صورت صحت مطالب شما باید مواخذه گردد . در غیر اینصورت شاید چیزهایی را که مهندس آفره اشاره کردند بوده که سوخته شده و لازمه چند بار دیگه هم سوخته بشه تا کاملا عاری گردد .
4-جواب منطقی بده خارج از احساسات تا باز هم برات شفافتر بگم افتاد؟
۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۸:۱۹ ابوالفضل آبیاتی
اخوان محترم مبینی 

سلام علیکم 
 تسلیت واژه حقیری است در مقابل غم جانگداز فقدان همشیره محترمه شما. بدینوسلیه خدمت شما و خانواده های محترم مبینی و کلیه وابستگان تسلیت عرض نموذه  برای آن مرحومه مغفوره علو درجات و برای شما عزیزان صبر از خداوند متعال مسئلت مینمایم.
 

سلام اول اینکه بنده به این نیت خودراولایتی نامیدم که دوستدار رهبرهستم نه اون چیزی که مدنظرشماست،دوم اینکه اگه بادقت مطلب راخوانده باشید ذکرشده پیش آمده که ازایشان خواستم اگرمسجدبانی نداردپذیرایی کنید پس خیانتی درکارنیست،سوم منظورشماروازاینکه پیش رییس فعلی شورابریم متوجه نشدم درچه موردی وبرای چی
پاسخ
با سلام از این به بعد نظرات خود را که در خصوص اخبار روستا نیست در صفحه تریبون آزاد مطرح کنید.
۲۲ مهر ۹۳ ، ۲۲:۴۹ مهندس آفره کره جاری
ولایتی ....من فکر کردم لایتی ....خودتو به این واون نچسبون...خب اگه اینجوریه اسمتو میگذاشتی دوستدار رهبر .....مثل همه اونایی که دوستدار رهبر بودند و هستند نیازی نمی بینند از این شعارها بدن.....شمام دوستدار و مخلص شورا هستید قاطی اسم رهبر نشو مال این حرفا نیستی....کار خودتو بکنی راحت تری جونم....اونایی که هفته ای یکی دوبار آقا رو میبینن این چرت و پرت ها رو نمگن که تو  اومدی کاسه لیسی ......همون ولایت مال دایی رو داشته باشی بهتره......چیزایی هم که بهت ربطی نداره قاطیش نشو چپقت چاق میشه دیگه خحالت میکشی ....مام شرمنده میشیم.....بعدم پسر جون بتو چه ربطی داره که مسجد بانی داره یانه...هنوز ده اینقدر بی صاحب نیست که یکی مثل تو بره پیش این واون گدایی باهاش بانی بشه.....خودت چند؟؟؟؟؟
پاسخ
نظرات متفرقه خود را به صفحه تریبون آزاد منتقل کنید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** ****** ******** **** ****** ********** *** ****** ***** ** ****** *** ** *** *** ** **** ** *** *** **** ***** **** ** ** ** * *** * ****** ****** ****  ******** **** ***** ******** ** **** **** ** ***** ** ***** *** ** ***** *** **** ** *******  ***** **** * ***** ***** ***** 
***** ***** ****** ******* ** ***** *** *** ****** ****  **

پاسخ
با توجه به آگاه سازی قبلی در خصوص عدم درج نظرات غیر مرتبط در این صفحه نظر شما به دلیل اینکه مرتبط با صفحه اخبار روستا نیست حذف شد
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۵ نرجس محمدکریمی
سلام ، مصیبت وارده را به خانواده محترم مبینی تسلیت عرض نموده و برای آن مهربان از دست رفته غفران الهی را مسئلت می نمایم.
سلام
هنوز لباس عزا بر تن نخل پوشانده نشده 3روز از محرم گذشته. از دوستانی که میتوانند این کار را انجام دهند دعوت میشود به اقای اکبرعبدالهی جهت این امر مهم کمک کنند. بیشتر اونایی که کمک میکنند شماره ازش دارند .
نشانی :روستای مهدی اباد محله بالا  نبش چهارراه شهدا .
باسلام اگه میشه یه عکس از مرحوم حاج ذبیح الله مخدومی بذارید. باتشکر
۰۶ آبان ۹۳ ، ۲۰:۳۵ مجتبی کریمی
انشاءالله پنج شنبه همین هفته این امر نیز به کمک و یاری دوستان انجام می گردد.93/08/06 سه شنبه
۰۹ آبان ۹۳ ، ۱۸:۳۶ غریبه مطلع
از اخوان محترم عبدالهی مهدی آبادی ساکن شهرری و تهران جهت آبادانی روستا استفاده نمایید
۱۷ آبان ۹۳ ، ۰۱:۵۸ دلاوری - دلیجان
سلام میکنم به دوستان مهدی ابادی عزیز اتفاقی این سایت را دیدم پارسال یکی دو بار در ایام تعطیل با خانواده اومدیم مهدی اباد بسیار روستای با صفایی دارید ضمن اینکه مردم خیلی خونگرم وبا صفایی هستید  وبرخورد خیلی خوبی با مهمانها دارید از همه شما ممنونیم انشالله خرم سرحال باشید
                                                                              

                                                                          دلاوری - دلیجان

خبر دار شدیم اندر احوالات دهیار کسالاتی حاصل شده و به تبع آن اندر امورات روستا رکودی

دعاگوئیم تا امورات روستا جان بگیرد

۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۹:۵۰ مهندس آفره کره جاری
با سلام خدمت جناب آقای دلاوی دلیجان ...خیلی لطف کردید به وبلاگ روستای ماسرزدید....از اینکه اهالی روستای ما رو خونگرم و با صفا دیدید بسیار متشکریم....بازهم به روستای ما و وبلاگ روستای ما سربزنید.....آخاله...
تشکر میکنم از (110) عزیز به لطف خدا وامام حسین (ع) خوبم مارا از دعای خود محروم نفرمایید.به امید خدا اندر امورات روستا نیز سخت در تکاپوییم با همکاری وهمدلی شما یا علی .
جناب دلاوری عزیز از دیلیگون :
از اینکه ما واهالی بی ریای مهدی آباد را مورد لطف خود قرار دادید بسیار خرسندیم امید است بتوانیم میزبان خوبی برای شما وسایر همشهریان باشیم
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۳:۰۱ مجتبی کریمی
قابل توجه دوستان و همشهریان جناب مهندس دلاوری مدتی است که جزء روستای مهدی آباد شدند و طبق فرموده گذشتگان :اگر گفتند کجایی هستی بگو هر کجا که زن گرفته ای . پس خدا حفظ شان کند . مهندس ... هستند IT
پاسخ
نه آقای کریمی، اشتباه گرفتی
۲۱ آبان ۹۳ ، ۰۱:۰۶ مهدی آبادی
آقا مجتبی، مگه ما تو روستا کم مهندس و دکتر داریم؟ تازه یه جوری میگی مهندس انگار مدرک فیزیک هسته دانشگاه هاروارد داره، مهندس که تحویلدار صندوق قرض الحسنه باشه معلومه چه مهندسیه
تازه از این آدما که تو شهره خودشون، کسی بهشون بها نداده و میرن تو روستاها زن میگیرن زیادن، نه تنها خیرشون به مردم ده نمیرسه فقط باعث میشن پای شهریا به روستاها باز بشه و فضای روستا رو آلوده کنند.
خواهشا مردم روستا اینقدر شهری ندیده و ... نباشن، جوونای روستا پاک ترین جوونا هستن، خارج روستا دنبال آدم حسابی نگردید
پاسخ
سلام عرض کردم، اشتباه گرفتند. شخص مدنظر ایشان شخص دیگری است و در  وبلاگ نظری درج نکرده است
۲۸ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۹ مجتبی کریمی
مراسم عزاداری شهادت 3 ساله سیدالشهدا شهیده کربلا حضرت رقیه بنت الحسین (ع) در تاریخ 6 آذر مصادف با 5 صفر 1436 هجری قمری در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) مسجد محله بالای روستای مهدی اباد اردهال بعداز نماز مغرب و عشاء با اقامه نماز جماعت از طرف خانواده مرحوم کربلایی علی محمد کریمی برگزار می گردد. برنامه عزاداری 1-قرائت قرآن 2-دعای کمیل 3- مداحی برادر ان حاج محمد کریمی و آقای محمد عبدالهی و4- پذیرایی شام سفره نذری امام حسین می باشد .امید است با حضور خود مجلس عزای امام حسین (ع) را پر نور گردانید
۰۳ آذر ۹۳ ، ۲۳:۲۲ مجتبی کریمی
با سلام خدمت مدیریت سایت لطفا" مراسم شب جمعه این هفته شب شهادت  حضرت رقیه را در صفحه اول قرار دهید . این مراسم در تقویم روستا ثبت گردید .و هر سال در این تاریخ هجری قمری اجرامی گردد.
پاسخ
متوجه نشدم تقویم روستا مگه داریم؟
۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۲:۰۷ مجتبی کریمی
مدیریت محترم وبلاگ روستای مهدی آباد اردهال : از پیشکسوتان و قدیمی های روستا مخصوصا
گجناب آقای مقدسیان فرد سوال کنید .جدول برگزاری مراسم های روستا را حفظ است .مثال مسئول برگزاری مراسم اربعین حسینی از سالیان سال بانی آن مرحوم حاج ذبیح مخدومی بوده است .و در حال حاضر نیز فرزندان آن مرحوم این سنت را ادامه می دهند . و مراسم های دیگر ... پس این روز نیز جزء آنها قرار دهید .
پاسخ
سلام چشم
۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۲:۱۲ مجتبی کریمی
ممطاع شدیم آقای رضا آقابابایی (احمدعلی حیدر ) که خداوند هرچه زودتر احمد آقا راشفا بدهد . نیز نوه دار شدند . یک گل پسر به نام امیر علی آقابابایی . به پدر این نوزاد آقای داوود  تبریک و تهنیت می گوییم . به عموی خود و خاله محترم خودم نیز چشم روشنی می گوییم .انشاء الله مادر و فرزند سالم و سلامت باشند .
پاسخ
قدم نورسیده مبارک
سلام
وای ! به این .... یکی دیگه اضافه شد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** *** ***** **** ****** *** ***** **** *** ******* **** *** ** **** * ***** ******** ** **** ** ** ***** ***** *** **** * **** ***** * ** ***** ***** ****** ** ***************

****** *** ***** ** ****** **** ******
آقای شاه محمدی ستاره دار کن!!!
خوشم میاد پسر حرف گوش کنی هستی!!!!

آسمون دل ما بزگتر از این اینهاست که با این ستاره ها پر بشه!
یا ایها الناس انا خلقناکم من ذکر و انثی ........... ان اکرمکم عندالله اتقیکم
 ( قرآن کریم سوره مبارکه حجرات آیه  13 )  خبرمسرت بخش تولد یک نوزاد بسیار توجه مرا جلب کرد امید آنکه به سلامت باشد چه خوبست در خبر ها هم خبر ازدواج و تولد باشد و نیز خبر فوت هم .
تا عدالت حد اقل در خبرها رعایت شود .
و از همه مهمتر انشاء الله همه بکوشند با تقوی باشند در محضر خدا وند قادر متعال .
۱۱ آذر ۹۳ ، ۲۳:۱۳ مجتبی کریمی
هرکه دارد حوس کرببلا بسم الله هر که دارد به سر شور ونوا     بسم الله انشاء الله به زودی قسمت شما و خانواده محترمتان و  همه همشهریان گردد . ما که داریم می رویم تاریخ حرکت پنج شنبه 1393/09/15پانزدهم آذر ماه 1393 ساعت 15 حرکت از طریق مرز مهران  فقط التماس دعا و ما را حلال کنید . می دانیم بد بوده ایم . وهستیم . ولی به بزرگی خودتان ما راحلال کنید
پاسخ
التماس دعا
۱۱ آذر ۹۳ ، ۲۳:۲۹ مجتبی کریمی
همشهریان عزیزی که امسال اربعین حسینی به کربلا مشرف می شوند البته با  اطلاعات اینجانب  1-عباس میرزایی فرزند آقامیرزا 2-علی رمضانی با خانواده ف حسن 3-مهرداد خلیلی فامیل من و التماس دعا برای همه شما و آرزوی تشرف برای دوستان دیگر از جمله 1-اخوان الیاسی -اخوان مبینی -اخوان عبدالهی - اخوان عبدالهی جنب مسجد حضرت ابوالفضل محله بالا -اخوان مرادی -اخوان طهماسبی -اخوان عبدالعلی -اخوان صفدری -اخوان فلاح -اخوان ابیاتی - اخوان آقابابایی -مخصوصا"دایی عزیزاینجانب
سلام
التماس دعا خوشا به حال شما خوبان مارا هم یاد کنید .علی عبدالهی  (نازنین)به همراه پسر و ابوالفضل نجفی  و دوستان دیگه دارن میرن کربلا از مرز مهران . هماهنگ کنید همگی باهم باشید . عباس صفدری و وحید علیخانی وعبدالله مبینی و پسرش و دوستان دیگه هم هستند. مواظب خوبیاتون باشید التماس 2a
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۷:۰۹ ابوالفضل آبیاتی
سلام خوبان 
مرغ دل های ما هوائی شد.
گوییا باز کربلایی شد
صحبت از کربلا میان آمد
بی جهت نیست اشکمان آمد
عدّه ای روی لب دعا دارند
عزم رفتن به کربلا دارند
 خوش به حال مقامت ای زائر 
عاقبت کربلا نصیبت شد
روضةُ الانبیا نصیبت شد
گرچه توفیق یار ما نشده ...
گره از کار بسته وا نشده ...
این که ذکر دمادمت بوده
مزد اشک محرّمت بوده
خوش به حالت حسین مزدت داد
می روی دست حق پناهت باد

التماس دعا
۱۳ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۵ مهندس آفره کره جاری
دیوانه چون ظغیان کند ، زنجیر و زندان بشکند......از عشق عباس حلقه ای برگردن مجنون کنید.......سلام و التماس دعا به همه عزیزانی که مشرف می شوند به بین الحرمین ....همه اونایی که تماس گرفتند و نایب زیاره گفتند هم اونایی که مثل عزیز دلم آقا مجتبی از طریق سایت حلالیت خواستند .....هم دوست عزیزمان محمد ابیاتی (قمی ) که چندین ساله زائر اربعینه هرسال  و همه بجه های خوب و مقبول هیئت خودمون که دلشون شکسته تو ایام تاسوعا عاشورا طلب زیارت کردن و رفتند.....من جلو سفارت رد شدم تهران صف طولانی عاشقای حسینی رو دیدم که از اینجا فریاد لبیک یا حسینشان بلند بود کاش میشد با این شور و شوق و خروش ملیونی شیر بچه های ایرانی میرفتیم به مصاف تکفیری های داعش تا توذهنشون هم فکر تعرض به حرم امامان شیعه خطور نکنه......یا علی التماس دعا به همه دوستان.....راستی یادم رفت بگم به اوسعلی گفتم اونجا رفتی توبین الحرمین چند تا از اون مولا های پای نخل ده رو بیاد ......بچه هایی که باش هستند بگن که مولا حسین رو کشید یا نه......

حوس اشتباه است  (( هوس درست است )) آقای مدیر توجه بفرمائید

پاسخ
جناب طهماسبی ما امکان تصحیح نظرات را نداریم.
با سلام به آقا میثم:
این کلمه (حوس) که غلط گیره گفته کجای متنه ما پیداش نکردیم !
پاسخ
سلام 6 تا نظر بالاتر
بسیار متشکرم واگر این آقا یا خانم معلم املای بچه ها بودند خیلی بهتر بودتا کارمند .......
سلام آقا میثم:
غلط گیر (جناب طهماسبی) همان طهماسبی معروف چند اسمی است؟
پاسخ
سلام
لطفا سوال بعدی...
تا نفس باقیست از خون خدا دم میزنم                             
                                                با همین ذکر حسین آتش به عالم میزنم
شکر خدا که در پناه حسینم
                                       گیتی از این خوبتر پناه ندارد
از همه هم ولایتی های عزیز که در این ایام مشرف شده اندپا بوس آقا و ارباب بی کفن وقمر منیر بنی هاشم و سایر عتبات مقدسه عراق خیلی التماس دعا دارم .
یاد همه شهدای روستا باشند بویژه شهید محمد رمضانی که یادش بخیر هر وقت به ایشان میگفتیم التماس دعا میفرمودند خودت دعا کن التماس نکن روح او و همه شهدا وپدران ومادران عزیزشان شاد.
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۷:۳۸ غریب آشنا
سلام ای بابا الله اکبر بعضیا مثل اینکه زبون آدمیزاد بلد نیستن 

ارباب زاده لطفا با یک اسم نظر بده

اصلا نظر نده   والا به خدا

برو دنبال کارای مهمترت مثل دوبهم زنی  و ........

عجب .....!!!!!!!!!
و بشرالصابرین ؛ الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون .
جناب آقایان علی اکبر و حسین موسوی
خبردرگذشت پدر بزرگوارتان موجب تاسف و تاثر گردید .
ازدرگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت واسعه و مغفرت وافره و برای شمابزرگواران وسایربستگان عزیز ازدست داده صبرجمیل و پاداش صابرین درخواست دارم . مرادر غم خویش شریک بدانید .
پاسخ
با سلام و ممنون بابت نظرتان
ای کاش در صفحه اخبار روستا فقط اخبار روستا را درج کنید و پیام های متفرقه را در صفحه تربون آزاد درج کنید
۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۲:۲۸ کی هستم و کجایم من نمیدانم به تاریکی در افتادم ره روشن نمیدانم
سلام
اخبار زائرین کربلای حسین از روستای مهدی اباد .تماسهایی که با دوستان گرفته شده اقایان محمد مبینی و عبدالله مبینی به همراه فرزند و اقای عباس صفدری و اقای وحید علیخانی و  ...همکنون در ساوه منزا اقای عبدالله مبینی به استراحت مشغول میباشند پس از ان به سمت کاشان و سپس به مهدی اباد مراجعه خواهند کرد.
۲۷ آذر ۹۳ ، ۱۴:۳۳ تحلیلگر افتخاری

راستی کسی خبر از دعوای دو برادر جدید داره ؟ منظورم دو برادر قبلی نیست(ر -م -ح  و  م-ر-ح) اینا جدیدن. قابل توجه خبرنگار افتخاری پیگیر باش از اینا یا قبلی خبری گرفتی بیخبرمون نذار

بالاخره ماهم یه تحلیلگریم این جوری بیکار میشیم.......

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
باخبر شدم ***** **** *** **** ***** ** **** ****** **
بسیار متاثر شدم. ان شالله خداوند بزرگ به حق شهید این خانوده تمامی بیماران را شفا بدهد و بیمار مذکور نیز هرچه سریعتر شفای عاجل پیدا کنند.
برای ایشان دعا کنید
پاسخ
متاسفانه نظر شما بنا به دلایلی حذف می شود. عذر خواهی بنده را بپذیرید
۲۷ آذر ۹۳ ، ۲۳:۳۳ مجتبی کریمی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با آرزوی شفای عاجل همه مریضان اسلام وسرزمین ما ایران مخصوصا" **** **** ***** ****** ***** **** *** **** ***** .انشاء الله به حق این ایام آخر ماه صفر و حضرت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی و امام رضا هر چه سریعتر بهبودی خود را بدست آورند . همه همشهریان دعای امن یجییب را بخوانند . *** *** **** *** **** ***** * **** ****** ** ***** *** *** ***** ***** ***** * ****** ***** ***** **** *** * *** *** *
پاسخ
متاسفانه نظر شما بنا به دلایلی حذف می شود. عذر خواهی بنده را بپذیرید
۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۱:۲۸ مجتبی کریمی
رحلت پیامبر اعظم محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) بر تمامی همشهریان تسلیت باد .شب گذشته شنبه شب  1393/09/29 مراسم معرفی هیئات امناء جدید امامزاده روستای مهدی آباد اردهال در بین نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحبالامر روستای مهدی آباد اردهال با حضور ریس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان و جمع مردم نمازگزار روستای مهدی آباد اردهال برگزار  گردید . و پس از مراسم مراسم عزاداری و مداحی و سخنرانی که بانی آن  آقای رمضان حسنی بود . سپس مراسم سفره نذری شام که بانی آن حاج قاسم مبینی بود .نیز برگزار شد .
۰۱ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۹ مهدیزاده
درمشهد و مدینه خدایا چه محشر است                                              
                                             شال عزا به گردن زهرا(س)وحیدر(ع)است
یابن الحسن (عج)بیا که تسلا دهم ترا                                                 
                                     چون سوگ مجتبی(ع)ورضا(ع)و پیمبر(ص)است  
 از همه همشهریان فهیم در این ایام غم واندوه آل الله التماس دعای خیر دارم.
۰۲ دی ۹۳ ، ۲۳:۲۸ مجتبی کریمی
حلول ماه ربیع الاول را به همه همشهریان در سراسر دنیا تبریک عرض مینماییم . و خداوند عزاداری همه شما را در ماههای محرم وصفر قبول حق قرار دهد .
۱۶ دی ۹۳ ، ۰۱:۱۸ مجتبی کریمی
قابل ذکر : خبری از 3 پروژه بزرگ در مهدی آباد نیست .1-تکمیل و تجهیز پروزه امامزاده روستای مهدی آباد اردهال 2-مسجد صاحب الامر روستا 3- پروژه احداث سالن ورزشی  شهدای روستای مهدی آباد اردهال 4- ...... حالا نمی گویم ....همشهریان حدس بزنند .........با من کاری نداشته باشید ؟
سلام
شنیدیم مادر زن جناب اقای حاج ابوالفضل ابیاتی امروز صبح از دنیا رفتند . به این خانواده محترم مخصوصا جناب اقای ابیاتی تسلیت میگوییم انشالله که خدا رحمت کنه هم مادر خودشون رو و هم این بانوی بزرگوار رو غم اخرشون باشه. شادی روح همه اموات بخصوص این مادر تازه گذشته بخوانید حمد و سوره و  صلوات .
با سلام :
با کمال تاسف در گذشت مرحومه خانم عبدلی متعلقه ی مرحوم حاج شیخ نظام الدین خیر خواه را به خانواده های محترم خیر خواه و ابیاتی و سایر بستگان
تسلیت عرض نموده بقای عمر بازماندگان را از خداوندخواهانیم. ضمنا مراسم تشیع جنازه آن مرحومه فردا پنجشنبه (93/10/18)در اسلامشهر بر گزار میگردد .روحش شاد

مگر اینکه کسی بمیره دهیاری پیداش بسه و کامنتی بذاره وگرنه........؟؟؟؟

۱۷ دی ۹۳ ، ۱۷:۴۰ مجتبی کریمی
با سلام از طرف خانواده کریمی مصیبت وارده را به خانواده های خیر خواه و آبیاتی و همشهریان خوب روستای مهدی آباد در سراسر کشور تسلیت عرض می نماییم. بقای عمر بازماندگان بخوانید سوره و حمد و صلوات .
انا لله واناالیه راجعون .
بدین وسیله به اطلاع میرساند که مراسم سوم و هفتم مرحومه حاجیه خانم عبدی متعلقه حضرت حجت الاسلام حاج نظام الدین خیرخواه و مادر همسر جناب حاج ابوالفضل ابیاتی روز یکشنبه93/10/21 از ساعت 14 الی 16 در مسجد امام حسین (ع)واقع در اسلامشهر انتهای خیابان تختی برگزار میگردد
۲۲ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۴ تازه نفس
عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت مدیر وبلاگ و تمامی دوستان که در

این وبلاگ فعالیت میکنند من به تازگی  میخواهم به جمع شما دوستان اضافه

شوم  اما متاسفانه وقتی نظرات شما عزیزان را در ارتباط با یکسری مسا ئل حاشیه ای خواندم متاسف شدم در همین ابتدا  بر خودم لازم میدانم که
۲۲ دی ۹۳ ، ۲۳:۲۳ مجتبی کریمی
از برادر گرامی و مسئول پروژه بزرگ و جهانی احداث سالن ورزشی روستای مهدی آباد اردهال خبری نیست .نکنه رفته کانادا یا آرژانتین عمو علی خودمون را می گویم . که حالش را ببرد . مخلصش هم هستیم دربست .
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۳:۳۴ ابوالفضل آبیاتی
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل (امام رضا علیه السلام ، بحار 65/64)
سلام بر هم ولایتی های عزیزم
اینجانب بر خود وظیفه میدانم از کلیه کسانی که در مراسم تشیع و به خاکسپاری همچنین مجلس یادبود  مادر همسر حقیر مرحومه  " خانم عبدلی " شرکت کردند  و یا از طریق تلفن /پیامک / درج در جرائد و وبلاگ و یا با ارسال تاج گل با خانوادهای داغدیده خیرخواه /آبیاتی ابراز همدردی نموده  اند تشکر و فدردانی نمایم . امیدوارم گوشه ای از زحمات شما  بزرگوران را  در مراسم شادی شما عزیزان جبران نمایم  .


 

۲۴ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۸ مجتبی کریمی
با خبر شدیم جمعه این هفته 1393/010/26 مقرر شده است با حضور دهیار محترم و شورای اسلامی روستا و جوانان ورزشکار روستا: قسمتی از  زمین ورزشی شهدای روستای مهدی آباد حهت احداث پروژه ساخت سالن ورزشی تحویل هیئت امناء سالن ورزشی گردد . با سلامتی همه خادمین  این مملکت اسلامی .و اتمام این سالن ورزشی .صلوات
بابا تورو خدا این مجتبی رو بیارید عضو این هیات امنا سالن ورزشی کنید انقدر تو سر خودش نزنه
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۵ مجتبی کریمی
قابل توجه بعضی از افراد کوتاه فکر من که هر هفته 2 جلسه سالن ورزشی شهر خودم تمرین می کنم . احتیاج به سالن ندارم . ضمنا" برای سربلندی روستای مهدی آباد با جمعی از دوستان خودم داریم تلاش می کنیم تا زودتر تکمیل و تجهیز شود .. و عضو هیات امناء 2 تا از ...........روستا هم هستم . که الحمد الله یکی از آنها بهمن ماه تمام است ( انشاء الله ).اگر شما شخص مورد نظر  (م)طالب هستی بیا حکم های انها را به شما بدهم . چون فقط دردسرش برای ما است . ومتلک آن هم از طرف شما . سالم باشی .از .......
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۳۴ مجتبی کریمی
پنج شنبه 93/10/02 بعد ظهر مراسم چهلمین غروب مرحوم حاج محمود موسوی در مسجد صاحب الامر برگزار شد .و همشهریان از سراسر کشور مثل مراسم تدفین و ترحیم ایشان به خوبی شرکت کردند . از طرف خانواده موسوی پسران این مرحوم (حاج اکبر -حسین آقا ) و خانواده مخدومی ومرادی از همه همشهریان خوب و خونگرم تشکر و قدردانی می شود .باشد که در شادی های شما شرکت نمایند .
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۹ مجتبی کریمی
عصر پنج شنبه 93/10/02 بعد از مراسم چهلم مرحوم حاج محمود موسوی همشهریان به طرف  گلزار شهداء و مزار گذشتگان  رفتند . جای شما خالی :  حاج قاسم علیخانی برادر شهید روحانی محمد علیخانی آمده بود .حاج اسدالله جانباز شیمیایی و حاج حبیب برادران شهید حاج غلامرضا محمدی آمده بودند .محمد آقا موسوی فرزندحسن آقا - حاج محمود و حاج عباس احمدی و فرزندش -همسر و فرزندان ودختران مرحوم حاج حسن مبینی و داماد  بزرگوارشان محمد آقا - حاج حسین مبینی و دختران و داماد بزرگوارش علی آقا عبدالهی - جناب محمد آقا عبدالهی و مادر شهید حسن عبدالهی -آقا رضا عبدالعلی و مادر ایشان - حسن آقا طهماسبی - علی و عباس عبدالهی -آقا عبدالله و عباس آقا  مرادی و پدر و مادر محترمشان - فرزندان خانواده کاظمی -فرزندان و همسر حاج علی اکبر صفدری - فرزندان مرحوم حاج جواد طهماسبی - خانواده حبیب آقا آقابابایی-خانواده مرحوم کربلایی علی محمد کریمی- خانواده فلاح -خانواده مرحوم حاج امین علیخانی -خانواده مرحوم حاج ذبیح مخدومی - خانواده مرحوم حاج محمد اسماعیلی -و ..... هوا کمی سرد بود و برف که نیامده بود . ولی دل همه همشهریان جهت قرایت فاتحه و زیارت و عرض تسلیت به خانواده های موسوی -مخدومی -مرادی گرم بود .
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۲۴ مجتبی کریمی
این جمعه هم که گذشت ولی آقا نیامدی ؟ حتما" شرمند اعمال ما شدی و نیامدی ؟باشد که در کردار و اخلاق ورفتار خویش در ساعات و ایام مانده  تا روز جمعه بعد تجدید نظرکنیم. تا تعجیلی شود در ظهورت آقا ؟ شاید که آمدی ؟ پس همشهری عزیز بخوان فراوان دعای فرج .شاید این جمعه بباید شاید پرده  از چهره گشاید شاید ؟
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۱۳ مهندس آفره کره جاری
جناب آقای مجتبی کریمی از اطلاع رسانی در مورد شب جمعه روستا بسیار ممنون و از اینکه لایق بوده و خادم و عضو هیئت امنا مسجد هستی دلیلش لقمه پاکی است که مرحوم پدرت بدستتان داده ....به حرف مردم نابخرد هم توجه نکن تو را از خدمت به مردم ودین و روستا بازخواهد  داشت یا علی برادر.......
آقای شاه محمدی متاسفم که تذکرات خیر خواهان در شمااثرنکرده وهمچنان اصرار داری تحت عنوان وبلاگ روستا اختلاف افکنی وتشویش اذهان کنی -لطفا برای آخرین بار این تذکر راجدی بگیر اگر هم ترک عادت برایت خیلی سخت است  برو همین خدمت!!!را پشت گدار به همولایتیهای خودت بکن وگرنه ....؟
پاسخ
سلام نسل سوم، متوجه نشدم منظورت از تذکر چیه
بیشتر توشیح بده
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۳۶ مجتبی کریمی
امروز رزمایشی   در منطقه ما انجام شد  و حضور  4نفر از همشهریان در این رزمایش  چشمگیر و عالی بود . در زیز باران رحمت خدایی و در کنار ارتفاعات کوه های اردهال و پشت رشته کوه های درخل خودمان در جوار مرقد ببی بی  زبیده خاتون (ص) صبحانه خوب - ناهار - پذیرایی - آش رشته نذری و کلاس آموزشی و میدان تیر چسبید . جای شما خالی . بعضی ها هم نیامدند. ....
آقا مجتبی خسته نباشید در رزمایش که گفتید حضور همشهریان چشمگیر بوده لطفا اسامی و کارشون رو در اون رزمایش بگو تا ما هم خوشحال بشیم که در دلیجان و رزمایشها هم همشهری داریم .
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۵۵ مجتبی کریمی
قابل توجه : اسامی همشهریان شرکت کننده در رزمایش بصورت سری است .2-مسئولیت آنها چون در رده های بالا است نیست سری است . شرمنده  معذوریم .
با سلام خدمت آقای مجتبی کریمی:
1- مسئولیت همشهریان شرکت کننده در رزمایش سری است یا نیست؟ هم گفتید است هم گفتید نیست. لطفا تکلیف را روشن نمایید.
2- اگر سری هست من نام یکی از آنها را می دانم و لو می دهم. آقای مجتبی کریمی.
ببخشید ها خودت لو دادی نه من. گفتی چه پذیرایی خوبی هم شدید. خوش به حالت که کار سری می کنی و جزو بچه های بالا هستی . التماس دعا حاج آقا.
3- حالا که یک نفر لو رفت نظر من اینه که بقیه را شما لو بدهید حتی بعضیهایی را که نیومدند. با تشکر
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۷ مجتبی کریمی
سلام خدمت جناب (ا) ما مطالب فوق را بیان نمودیم که اثبات کنیم که همشهریان شما در شهرهای دیگر هنوز سرزنده اند . و حضور دارند . و با هم و در کنار هم و پشتیبان هم هستند . لذا سر مشقی برای دیگر هم ولایتی ها شود . که آنچه در این دنیای فانی می ماند . صله رحم .......پس منتظر حضور سبز شما در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن امسال 93 مثل سالهای قبل هستیم .
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۰۳ مجتبی کریمی
در ایام الله دهه فجر امسال 1393 در پنج شنبه همین هفته 93/11/16  که بنام غباررویی مزار شهیدان انقلاب اسلامی اختصاص داده شده بود . ولی افسوس و دریغ از یک شاخه گل و یک ظرف آب که بر سرمزار شهیدان روستا ؟ ولی باز یادشان گرامی باد .نکته تنها مبارز زمان راهپیمایی های انقلاب که در آن زمان به رحمت خدا رفت مرحوم محمد رمضانی ف حسین
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۲۸ مجتبی کریمی
سفرنامه () رسیدیم روستا دیدیم نانوایی باز است و نانوای اهل خاوه دارد نان میپزد برروی تنور گردون گازی و عمو حسن نیز 2 بسته نان خرید . و یک دفعه ای چشم آقای اکبر مقدسیان به من افتاد و گفت بیا برای مسجد قبض برق آمده است . که مبلغ آن 14000 هزار تومان است . داشتم می آمدم سوار ماشین شویم برویم طرف زیارت رئیس بزرگ خاندان کریمی ها داشت می رفت مغازه اکبر (..) که قبض را که دید شروع کرد که مسجد ها همه چیز شان مجانی است  و ... که من بهش گفتم خدا پدر مجانی را بیامرزد . خب رفتیم زیارت چند نفری همشهریان  نیز جهت قرائت فاتحه برای اموات جلوتر از ما آمده بودند . ودیگران هم بعدا" آمدند .آقا جوادمبینی و مادر محترمه شان  و محمد آقا داماد شان و خانمش و خواهر خانم شان و رضا آقامیرزا (شوهر عمه زیور )  و حاج محمد آقاباباییو دختر خانم شان (فاطمه ) ما که رسیدیم حاج غضنفر با 2 تا دخترانش حاج قاسم فلاح با فرزند پسری رشیدش علی آقا و همسر حاج محمود احمدی و فرزندان مرحوم حاج امین علیخانی (محمد حسین -محرم آقا و اکبر آقا و خواهرشان ) تشریف آوردند .در مجموع عصر پنج شنبه خلوتی در جوار مزار شهداء و اموات بود . البته ما با رفقا به جای شما برای همه فاتحه خواندیم . جای شما خالی به کوری چشم شاه یک هوای آفتابی در زمستان  بود . بحث فروش جعفر آباد بود 2- چهار مزدآجه و ساخت وسازهای جدید آن بود 3- فروش باغ های حاج امیر عبداللهی بود 4- چاه آب روستا بود . 5-تابلو برق زیارت بود و کنتور برق آن و وجه قبض برق زیارت بود 6- وضعیت کنونی و آینده متصدی ساخت و ساز و تکمیل بنای زیارت بود .در هر صورت جای شما  خالی .راستی بحث مسابقات ورزشی امسال یادواره هم بود .
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۴۷ مجتبی کریمی
ادامه سفر نامه : امروز جمعه 1393/11/17 برای فریضه نماز جمعه رفتیم به مصلای  کاشان که چشم مان به جمال چند نفر از همشهریان روشن شد . 1-حسن آقا طهماسبی 2 -آقا مهدی آقابابایی(فرزند حبیب) و همسرشان 3-آقا سید حسین عظیمی داماد آقای احمد آقابابایی و همسر محترمه شان و البته حتما"اشخاص دیگر هم بودند که ما نتوانستیم آنها را ملاقات کنیم . در نتیجه هر کجا و هرجا که هستند سالم و موفق و پایدار باشند . ولی واقعا" که هوا مثل روزهای تابستانی بود . البته دعای باران را حجه" السلام نمازی امام جمعه شهر بزرگ کاشان قرائت کردند .
مجتبی دمت گرم بازم شما به این وبلاگ یه حال و هوایی میدی
سفرنامه آقا مجتبی منو یاد انشا های قدیم انداخت.با همون لحن کلاس دوم ابتدایی بخونید:
" به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان ... ما بعد از ظهر پنج شنبه وقتی زنگ آخر خورد مشقهای خود را مینویسیم تا دیگر مزاحم بازیمان نشود. روستای ما خیلی خوش آب و هواست همه جایش علف سبز شده است. ما مدرسه را خیلی دوست داریم حتی وقتی تعطیل است بعد از خوردن سرشیر تازه از دیوار مدرسه بالا میرویم و درس میخوانیم. چون آق مدیر نمی آید مجبوریم ورزش کنیم. ما بهداشتمان را رعایت میکنیم ناخنها و موهایمان را کوتاه میکنیم خشکی پشت دستها و صورت ما از سرمای هواست از کثیفی نیست ما را تنبیه نکنید. روستای ما فقط یک سلمانی دارد آنهم قصابی حاج ابراهیم است. ماشینش کند است و گاز میگیرد. صبحها که دستهای ما سرد است با بخاری مدرسه گرم میکنیم. محمد آقابابایی مسئول بخاری است او در بخاری نفت میریزد و با کاغذ روشن میکند. همه او را تماشا میکنند. بعضی وقتها کاغذش کوچک است و دستش میسوزد و همه میخندیم. او ناراحت نمیشود او بزرگ مدرسه ماست گر چه کلاس سوم است. او دبستان را بیشتر از راهنمایی دوست دارد. 
... این بود انشای من
"

۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۲۰ مجتبی کریمی
یام الله 22 بهمن و راهپیمایی این روز نیز بهتر از سالهای قبل در سراسر کشور اسلامی ایران برگزار گردید . ما به اتفاق سه نفر از همشهریان در مراسم شهرستان دلیجان حضور داشتیم .البته بقیه همشهریان نیز شاید بودند به چشم ما نیامدند . چون شور و ازدیاد جمعیت زیاد بود . و خبر ها از حضور چشمگیر همشهریان نیز در شهر دارالمومنین کاشان حکایت می کند . به کوری چشم استکبار جهانی و منافقین و کفار ) ایران اسلامی در آستانه تبدیل شدن به ابرقدرت جهانی  و اسلامی است . و از حق مسلم خود در زمینه انرژی هسته ای کوتاه نمی آید . آفرین بر همت و عزم ایرانیان
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۲۶ مجتبی کریمی
مسابقه کتاب خوانی به مناسبت هفتمین یادواره شهدای روستای مهدی آباد اردهال در روز جمعه این هفته 1393/11/24 در محل مسجد صاحب الامر روستای مهدی آباد و در  تهران -شهر ری با حضور حداقل120 نفر شرکت کننده برگزار می گردد.
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۲۸ مجتبی کریمی
مدیریت وبلاگ خواهشمند است سال برگزاری یادواره را تصحیح نمایید .امسال نهمین سال برگزاری یاد واره است .
سلام
لطفا پاسخ سوالات را روی وبلاگ بگذارید
با تشکر 
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت  مدیر وبلاگ می خواستم بدونم دقیقا

 چه تاریخی جواب ها اعلام میشه دلمون آب شد  با تشکر
پاسخ
به زودی نتایج روی وبلاگ قرار خواهد گرفت
بله خیلی ممنون از پاسخ دقیقتون
پاسخ
شما باید از مسئولین برگزاری مسابقه سوال کنید.
وقتی از مدیر وبلاگ سوال کنید چون در جریان برگزاری مسابقه نیست به ناچار پاسخ خواهد داد که به زودی...
به هرحال طبق آخرین صحبتی که دقایقی پیش با جناب آقابابایی داشتم فرمودند اوایل هفته آینده نتایج اعلام خواهد شد
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۰۹ میثم شاه محمدی
لطفا توجه داشته باشید که این صفحه مخصوص درج خبرهای روستاست. لطفا از درج موارد نامرتبط با این صفحه خودداری کنید
سلام
لطفا صفحه ارسال نظر رو جوری طراحی کنید که بشه عکس هم فرستاد.
پاسخ
سلام عکس مدنظرتون رو اینجا آپلود کنید و لینکشو در قسمت نظرات درج کنید
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۵۴ مجتبی کریمی
سفرنامه آخرین روز بهمن ماه 1393 که دیگر بازگشتی نخواهد داشت یک روزی خواهیم گفت و برای ما خواهند گفت یادشان بخیر .پنج شنبه 1393/11/30 از ساعت 14:30که اینجانب از وسیله بین شهری دلیجان به کاشان اول بارکجی (جاده روستا) پیاده شدم بر حسب شانس خوب ما حتی دریغ از یک موتوری که طرف روستا بیاید . تا جنب مغازه اکبر آقا مقدسیان پیاده جاده را سیر کردیم . .که سه نفر از اهالی پا قرص روستا یک ظرف آتش درست کرده بودند و دور آن نشسته بودند .که با سلام علیک ما خیلی خوشحال شدند که یک نفر تازه وارد به روستا آمد .آقایان (اکبر آقا مقدسیان -قاسم علیخانی -حاج حسین مبینی )که بنده خدا حاج حسین منتظر وسیله نقلیه بود که اورا ببرد زیارت سر قبر همسر مرحومه اش خانم زهرا آبیاتی و همچنین نانوایی روستا در حال فعالیت بود نان داغ هم داشت جای شما خالی .عمو رضای من  هم منتظر وسیله برای رفتن به زیارت بود .خلاصه سر شما را درد نیاورم .با بچه های خانواده خودمان رفتیم زیارت .که جلوتر از ما خانواده محترم حاج حسن مبینی و آقا جواد و همچنین خانم حاج قاسم محمدی و خانم اکبر مقدسیان و خواهرش (خواهر های مرحوم نصرالله )که سر قبر او و پدرشان نشسته بودند .و دخترهای مرحوم علی کاظمی و داماد ایشان و زن آقای هانی علیخانی نیز بود .آقای محمد مبینی (فرزند حاج حسن)نیز چند دقیقه آمد فاتحه خواند و رفت با پسر علی نازنین (عبدالهی )من نیز مثل آقای جواد مبینی برای همه اموات و صاحبان قبر در جوار امامزاده به نیابت از طرف همه شما فاتحه خوندیم و در کل اشخاصی که تا آن لحظه که ما بودیم جهت قرائت فاتحه برای قبور امده بودن د (خانواده مبینی -و حاج حسین مبینی که همیشه پایه است -حاج عسگر جوکار که واقعا"آفرین به این همت و پشتکار او -آقا رضا میرزایی-خانواده کاظمی -خانواده خیر خواه -خانواده کریمی -) باز هم مثل شب های جمعه های قبل همچنان خیلی از اموات و پدران و مادران چشم انتظار فرزندان و همچنین خیلی از شهدا چشم انتظار خواهران و برادران خویش بودند .ولی .....شاید می گوییم گرفتاریم .مشغله داریم .مسافت زیاد است و....حوصله این راه را نداریم .و ...وبه نظر من خیلی از مشکلات هفتگی و سال ما را همین اهل قبور حل وفصل میکنند باشفاعتشان نزد خدا ..؟من که خودم شخصا"دیگر در زندگی خودم به چشم میبینم و درک کردها م .شما رانمی دانم؟ به خدا شهدای ما هر هفته چشم انتظار ند .و هر شب جمعه که این صحنه ها را می بینم .به رفقا میگویم مگر از شهر کاشان یا شهر من تا روستا مسافت چقدر است .؟شاید قلبهایمان تاریک شده است .حداقل کسانی که از مرگ عزیزشان یکسال نگذشته است و هنوز سنگ قبرشان تازه است ؟چرا . و در آخر از جمعه اول اسفند ماه 93 ملتمس دعای شما و نائب الزیاره شما در مشهدالرضا هستم بمدت 4 روز
سلام خدمت همه
در اولین روز از آخرین ماه سال، برف مهدی آباد را سفید پوش کرد
طبیعت زیبای روستا و کوچه های برفی در لینک های زیر قابل مشاهده میباشند:

http://s4.picofile.com/file/8172477426/20150220_132854.jpg

http://s4.picofile.com/file/8172477642/20150220_132929.jpg

http://s5.picofile.com/file/8172477892/20150220_140830.jpg

http://s4.picofile.com/file/8172477534/20150220_140907.jpg

http://s4.picofile.com/file/8172477692/20150220_133323.jpg

http://s5.picofile.com/file/8172478100/20150220_133038.jpg

http://s4.picofile.com/file/8172478484/20150220_133102.jpg

http://s5.picofile.com/file/8172478626/20150220_133203.jpg

http://s4.picofile.com/file/8172478768/20150220_133238.jpg

http://s4.picofile.com/file/8172478850/20150220_133255.jpg

ادامه دارد...
پاسخ
باتشکر تصاویر ارسالی شما در مطلب جدید وبلاگ درج شد.
سعی کنید برای راحتی آپلود و همچنین سهولت نمایش تصاویر خود را با حجم حداکثر 150 کیلوبایت درج کنید. یعنی حجم عکس ها رو کاهش بدید
سلام
چشم اقا میثم اطاعت
خب اینم ادامه عکسایی که قولشو داده بودم
البته با حجم کمتر از 150!

http://s5.picofile.com/file/8172718918/Picture2.jpg

http://s4.picofile.com/file/8172718984/Picture3.jpg

http://s4.picofile.com/file/8172718984/Picture3.jpg

http://s4.picofile.com/file/8172719018/Picture4.jpg

http://s5.picofile.com/file/8172719034/Picture5.jpg

http://s5.picofile.com/file/8172719068/Picture6.jpg

http://s5.picofile.com/file/8172719118/Picture7.jpg

http://s5.picofile.com/file/8172719142/Picture8.jpg

http://s5.picofile.com/file/8172719168/Picture9.jpg
پاسخ
ممنون

باسلام.خدمت اقا مجتبی کریمی.زیارت قبول
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۳۲ عباس مرادی
باسلام خدمت دوستان گلم در روستای خودمون ، در شهرری و کاشان و دلیجان.......تیم فوتسال و والیبال شهید حسین مرادی ثبت نام شد در مسابقات یادواره شهدای روستا و امروز ما اسامی نفرات رو که سعی شده اکثر از خانواده شهید مرادی شامل پسر عمو ها و نوه عمو ها و وابستگان شهید باشه به دوست عزیزمون مسئول کمیته ورزشی جناب آقای مهدی آقاخانی اعلام کردیم .......حالا حریف کیه ؟؟؟؟؟؟اگه کسی ادعای فوتسالیست یا والیبالیستیش میشه بسم الله ......میخوایم امسالم مثل اون دفعه قهرمان بشیم ........سررو کم کنی جایزه هم نمی خوایم.....اگه بجه های تیممون که قول دادن تو هر دوتا رشته فهرمان بشن که میشن با هزینه خودم میبرمشون مشهد پابوس امام هشتم صفا کنن .......بشرط اینکه روی مدعی ها کم شه .......نبود؟؟؟؟؟؟
سلام
ایول عمو جان
ما که تحت امر شماییم
همه جوره در بست!
یا علی..
پیش به سوی پیروزی و موفقیت..
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۳۳ مجتبی کریمی
با سلام نایب الزیاره همه همشهریان در مشهدالرضا بودم .جای همه شما خالی بود . در هوای بارانی و با صفای مشهد و در صحن های بارگاه امام رضا یاد همه دوستان و آشنایان بودیم .در باران رحمت خدا در کنار گنبد و بارگاه و در جوار ضریح و پنجره فولاد و زیر باران به جای همه شما برای شفای مریضان و رفع حاجات شرعیه همه مسلمانان و بالاخص جوانان و آمرزش اموات دعا نمودم  . سفرنامه 93/12/07 پنج شنبه را بدلیل برودت هوا و مشغله کاری نتوانستم بروم مهدی آباد بر سر مزار شهدا واموات و گذشتگان  که البته طبق اخبار واصله آقا جواد مبینی طبق روال هفتگی این هفته زحمت قرائت فاتحه را برای همه اسیران خاک  کشیده اند . با تشکر .ضمنا" اگر تیم فوتسال و والیبال هم در یادواره باشد که یار کم داشته باشد ما هستیم . هر چند مثل سالهای جوانی نیستیم .
سلام
جناب اقای مجتبی کریمی زیارت قبول . دوست خوبم اگر امکان داره یه تیم فوتبال و یه تیم والیبال اسم بده اگر هم نه که خودت و داداشت با مهرداد 3نفر +یک سری از دوستان دیگه رو من اسامیتون را بدم اگر ok بدید و بیاید کپی شناسنامه +2عکس 3*4گپی کارت ملی این برای همه دوستانی که میخواهند تو مسابقات شرکت کنند الزامی میباشد همه دوستان مدارک خودشون رو در کاشان به اقای ابباتی و در تهران به اقای اقاخانی تحویل دهند . شماره تماس انها برو بالا همون بالا نوشته شده دیدید .  
خبر دار شدیم این چهره مدتی است ناپیدا شده خبر داران خبر بدن
ببخشید چرا عکسشو نذاشتین کی بونه کی ناپدید شده؟؟
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۱۲ مجتبی کریمی
سلام خدمت همشهریان باصفا و خوب روستای مهدی آباد اردهال در سر تا سر این دنیا به دلیل حجم کاری  زیاد در چند روز  قبل قادر به نوشتن سفرنامه پنج شنبه 93/12/14 نگردیدم ولی  خاطره آن به شرح ذیل است که ساعت 15:30 به اتفاق خانواده به طرف زیارت رفتیم .که در پیچ اول جاده زیارت کنار دیوار منزل حاج کریمی داماد آقای هانی علیخانی به اتفاق خانواده و عباس آقای کاظمی داشتند فرش جهت ایام عید روی آسفالت جاده می شستند . و در همان لحظه ماشین سواری حاج عباس مبینی که از زیارت  بر می گشت از کنار ما عبور کرد . و به روستا رفت . در کنار جاده زیارت و زیر جعفر آباد گله گوسفندان حسن صفدری داشتند .جو می خوردند . در ناودانی های لاستیک چرخی و چوبی قدیمی .به زیارت که رسیدیم طبق پنج شنبه های قبل آقا جواد مبینی و خانواده ایشان باز هم از ما جلوتر آمده بودند . ضمنا" بگوییم این پنج شنبه کنار زیارت بدلیل  آمدن برف در طول هفته گذشته  هوا خیلی سرد بود . و باد نسبتا" تندی  می وزید خانواده ها و اشخاص حاضر در مزار شهداءو گذشتگان واسیران خاک در جوار امامزاذه روستا  -خانواده مبینی -حاج حسین مبینی و خانواده -حاج اسماعیل    طهماسبی و خواهر ایشان از مشهد اردهال -خانواده حاج محمد آقابابایی  - خانواده شهید روحانی محمد علیخانی -خانواده مرحوم حاج جواد طهماسبی (دخترشان )  و دیگر کسی تا زمانی که ما بودیم نیامده بود  . البته ما زود پس از دید و بازدید خانواده عمه خود به کاشان رفتیم و لی بعدا" خبردار شدیم حاج اسدالله با خانواده به مهدی آباد آمده بودند .برای نصب پلاکارد و بنر در مسجد  و برنامه ریزی مراسم یادواره شهدا ی امسال   به اتفاق جند نفر از جوانان تلاشگر روستا که جمعه این امر انجام شده است .و من الله التوفیق . مشتاق دیدار همه همشهریان در آخرین پنج شنیه سال 1393 در مزار شهداء و گذشتگان خویش هستیم 
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۳۷ مجتبی کریمی
اول سلام خدمت همشهریان باصفای روستای مهدی آباد در سر تا سر کشور و جهان و گرامی داشت امروز جمعه 93/12/22 روز شهدا را به تمامی خانواده های شهیدان انقلاب و جنگ تحمیلی و امام شهیدان و دو فرزند گرامی ایشان  اول :سفرنامه امروز خیلی زیاد است انشاءلله از خواندن آن خسته و کسل نشوید سفرنامه پنج شنبه 93/12/21 از ساعت 16:06 دقیقه زمان پیاده شدن اینجانب از سواری های بین شهری دلیجان به کاشان شروع شد . که از لب بارکجی پیاده جاده را گرفتم به سر بالا آمدن و تا وسط جاده که آمدم بنده خدا دختر مرحوم حاج امین علیخانی (زهرا ) با آژانس داشت می رفت روستا که کنار من ایستادند و من سوار شدم همگی رفتیم زیارت  نکته جنب خانه بهداشت عمه  زیور خودم را نیز سوار کردیم بردیم ماشاءالله پاکت را پر کرده بود . .البته خانواده ما قبل از من از کاشان آمده بودند روستا و زیارت و سر مزار رفته بودندو رفته بودند دوباره کاشان . نکته امروز پنج شنبه  اولین سالگرد مرحوم حاج علی کاظمی بود . که من بدلیل نبود وسیله نقلیه به مراسم نرسیدم .ولی برای عرض تسلیت خدمت خانواده ایشان (پسران و دختران )در کنار مزار این مرحوم رسیدم .  زیارت البته این هفته به خاطر سالگرد حاج علی کاظمی شلوغ بود . آقا جواد هم که تا مارا دید گفت این هفته دیگر باید همه را یاداشت کنی چون خیلی زیادند . من هم بهش گفتم خیلی را نمی شناسم ؟غریبند . آنهایی که در ذهن من هستند 1- خانواده مرحوم حاج حسن مبینی که پایه ثابت شب جمعه های مزار شهداء و اموات در جوار امامزاده هستند و 2-خانواده حاج عباس مبینی از اعضاءهئت امناء زیارت 3-خانواده آقای رضا حیدری (همسر -علی آقا -حسن آقا و دختر محترم ایشان و نوه ایشان آقا داوود که خدا همه را برای مادرشان حفظ کند که طبق گفته مادر (خاله صنعت )ایشان خیلی زحمت برای او می کشند .خانواده حاج علی اکبر صفدری (همسر و دختر محترم ایشان همسر جناب سرهنگ محرابی )5-خانواده محترم غلامحسین عباسی (دختر و داماد بزرگوار ایشان 6-خانواده حاج امین علیخانی (دختر محترم ایشان زهرا خانم )7-خانواده حاج حسین مبینی و دختر ان ایشان 8-خانواده حاج غضنفر علیخانی (حاج قاسم و دختران ایشان )9- خانواده هانی علیخانی (پسران و دختران ایشان )البته به خاطر فامیلی با خانواده مرحوم کاظمی آمده بودند ومحمد آقای علیخانی نیز بودند که سال گذشته داماد بزرگوار ایشان به درجه رفیع شهادت رسیدند .(شهید حاج علی اکبر رنجبر )روحش شاد . 11- از خانواده دایی مامان من مرحوم فتح االهرمضانی نیز یکی از دخترانش جهت قرائت فاتحه برای پدر و مادرش و برادر شهید این خانواده آمده بود . 12-خانواده حاج حسن آبیاتی (آغاسی) علی آقا (دایی من)و همسر محترم ایشان آمده بودند . 13-خانواده شهید عبدالهی شامل (مادر و برادر این شهید محمد آقا که فیض خواندن روضه را در سر مزار مرحوم علی کاظمی داشتند آمده بودند . 14-خانواده شهید مخدومی (مادر بزرگوار این شهید آمده بودند .15-خانواده مرحوم قدمعلی آقابابایی (محمد آقا آمده بود که اتفاقا"کلاه را پر کرده بود .16-خانواده آقا حبیب آقابابایی به اتفاق همسر آمده بودند. 17-خانواده باراده و یکی دیگر از پایه های ثابت شب جمعه های زیارت عسگر آقای جوکار و همسر محترمه (عمه نصرت )نیز طبق همیشه بودند.18-خانواده مرادی (دهیار محترم بودندو خواهران محترمه ایشان )به دلیل نسبت فامیلی با خانواده مرحوم کاظمی 19- خانواده عبدالعلی (عمه بتول ) خانواده میرزایی (عمو رضا آقا میرزا و عمه زیور نیز بودند.خانواده عبدالهی همسر مرحوم حسین عبدالهی (خانم فاطمه )نیز آمده بودند .20-خانواده محمد آقابابایی 21-خانواده قاسم علیخانی (پسران-دختران و مادر و همسر این خانواده (زیور خانم )به دلیل نسبت فامیلی با خانواده مرحوم کاظمی وقرائت فاتحه برای برادر تازه گذشته ایشان مرحوم حاج محمود موسوی آمده بودند . از کسانی که نامشان از خاطر من پاک شده معذرت خواهی مینمایم . ضمنا"در دیدار  با دوستان و همشهریان در کنار امامزاده به صحبتهای جناب محمد آقای آقابابایی(فرزند مرحوم علی قدم)در رابطه با محتوای کلاه ایشان و بیماری فرزند ایشان و موضوع روشن کردن بخاری نفتی در دوران مدرسه گوش دادیم و با دوستان در رابطه با برگزاری مشابقات امسال یادواره و تیم دادن آقای جواد مبینی بحث بود .میهمان این هفته ما دایی علی اینجانب و آقای داوود کاظمی بودند ضمنا"خانم محترمه ای در هنگام قرائت فاتحه من برای مشهدی احمد الیاسی با اینجانب احوالپرسی کرد . زیارت قبولی گفتند . که یکباره من شوک زده شدم البته دایی ایشان چند قدم دورتر  ازحسنات و خوش زبانی و خوش رفتاری ایشان حالش را برده بود . خانم فاطمه زهرا فلاح بودند .نوه دختری مرحوم حاج حسن مبینی و نوه پسری حاج قاسم فلاح . که خداوند ایشان را حفظ کند . می بخشید من که خسته شدم خداکند شما خوابتان نگرفته باشد به امید آخرین سفر نامه سال 1393 از روستای مهدی آباد اردهال
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۴۷ مسعود آقاخانی
حاج عباس آقای مرادی عزیز
به امید پیروزی و قهرمانی
خوشحالم که امسال هم جوونای خوبتون رو دور هم جمع کردیم

قهرمانان واقعی شهدا هستند

یا علی
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۲۳ مجتبی کریمی
جناب آقای مبینی مطالب فراموش شده سفرنامه 93/12/21 پنج شنبه  در کنار مزار اموات و گذشتگان و در جوار محوطه امامزاده فضل ابن موسی ابن جعفر (ع) روستای مهدی آباد اردهال عبارت است از دیدار محمد آقای کاظمی و بحث خرید لوازم برقی جهت مسجد صاحب الامر (عج) روستا و پرداخت وجه ان 2-تهیه یک عدد چهار پایه جهت ایشان برای ایام نوروز 94 و تکمیل برق کشی داخل و خارج زیارت و درست کردن سیستم صوتی در زیارت و راه اندازی آن در هفته آینده که انشاءالله یک بانی برای یا تهیه لوازم چهارپایه (قوطی و ورق کف)پیدا می شود و درست کردن آن هم زحمت اکبر آقای عبدالهی است که خدا اجرش دهد . تا به یاری خدا این ایام نوروز برق کشی زیارت تمام می شود . ضمنا"آقا جواد سریع گاز ماشین را گرفت و رفت چند نفری را جا گذاشت . ما هم با دایی و محمد آقابابایی از آسفالت تا روستا پیاده آمدیم . و ماشین دایی ام را خانم ها آوردند . در راه زیارت به روستا هم حسن آقای صفدری داشتند گوسفندان  خودشان را علوفه می دادند .  من به روستا رسیدم از نانوایی کنار مسجد نان خشک خریدم و اکبر آقای مقدسیان را دیدم جهت امو ر مسجد و تکمیل در حال حاضر اتاق های مسجد (سنگ و گچ کاری ) صحبت کردیم و با مهندس محمدی هم به شهر خود بازگشتیم .موید باشید .
سلام
پیشنهاد میکنم در ایام عید از جوانان برای کمک به زیارت جهت برق و سیستم صوتی استفاده شود . انشالله که استقبال هم میشود به شرط اینکه تفریحی باشه نه اجبار یعنی دونفر ثابت داشته باشید اگر کسی امد برای کمک هر موقع کار داشت بره مانعی نداشته باشه . اعلام و اطلاع رسانی کنید هرکه دوست داشت بیاد برای کمک. همینطور که برای مسابقات استقبال کردند از این کار هم استقبال میشه بستگی به گفتن نفر هم داره اقای محمدی و یا اقای کریمی و یا اقای مرادی حرفشون بیشتر خریدار داره .
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۰ عباس مرادی
باسلام آقا مسعود گل ....خیلی عزیزی ..به ابوی محترم سلام و عرض ادب بنده رابرسانید دوسه روزه مشغله زیادی دارم به خاطر مسائل آخر سال انشالله بزودی دورهم تو سالن مسابقات جشن سال نو رو به یاد وافتخار قهرمانان روستامون بقول خودت شهدا بر پا میکنیم........دوستدار همه باادبا.....
ممنون از سفرنامتون 
انا لله و انا الیه راجعون
مراسم تشییع جنازه مرحومه زهرا خانم علیخانی فرزند خلیل امروز چهارشنبه 27 اسفند ساعت 13 مهدی اباد اردهال
شادی روحش صلوات..
خدایش بیامرزد
به همه وابستگان ایشان تسلیت عرض می کنم
آخرین سفرنامه سال 1393 در روز پنج شنبه 93/12/28 از ساعت 15 با مراسم اولین سالگرد مرحوم حاج محمد مبینی در سر مزار این مرحوم .و  حضور خانواده تازه گذشته مرحومه زهرا علیخانی در سر مزار ایشان بود . که حضور همشهریان باعث تسلای دل مصیبت دیدگان شد . هرچند آخرین پنج شنبه سال بود . و طبق رسم ورسوم هرساله در سراسر کشور همه مردم در مزار اموات و گذشتگان حضور پیدا می کنند ولی بازهم بعضی از همشهریان کم لطفی کرده بودند . شاید مشغله کاری و یا خدا نکرده مشکلات خانوادگی حضور آنها را و افکار آنها را مشغول کرده بود . خانواده هایی که حضور داشتند .(مثل هفته های  قبل  خانواده مبینی ها- صفدری -طهماسبی -آقابابایی ها - کریمی -علیخانی -عبدالهی -
با قبولی عزاداری های همشهریان در ایام نوروز سال 1394 هجری شمسی در ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) و فرموده مقام معظم رهبری به سال همدلی و همزبانی ملت و دولت می باشد . به اطلاع می رساند مراسم نهمین یادواره شهدای روستای مهدی آباد اردهال در 3 فروردین 94 با عنایت خود شهداء و حضور شکوهمند مردم و همشهریان و مسولین برگزار شد . اجرکم عندالله
به اطلاع همشهریان می رساند هوای روستای مهدی آباد اردهال در روز بر گزاری یادواره 3 فروردین 94 خیلی سرد و همراه با وزش باد شدید بود .  .و در غروب 3 فروردین و شب آن باران خوبی آمد . و روز 4 و 5 هوا کمی ابری بود . باران نیامد و وزش باد نبود . و مسابقات والیبال در زمین ورزشی وقفی حاج حسین طهماسبی (مش حسین ) پشت خانه اکبر عبدالهی  باشکوه زیادیدر حال برگزاری است و به احتمال زیاد تا پایان ایام تعطیل 15 فروردین همه روزه برپا می باشد .  تور والیبال خیلی خوب با تیرهای قانونی بسته شده است که زحمت خرید تور را آقا جواد مبینی کشیدند و وقف تیم والیبال روستا کردند . در اوقات استراحت تیم ها مراسم 1-شکستن درختان بادام خشک جهت روشن کردن آتش و 2- چای آتشی 3- سیب زمینی  زغالی  و سربه سر گذاشتن آقای ع میرزایی  برقرار می باشد . آخر بازی ها هم که اکبر آقا با یک استامبلی و بیل جهت بردن زغال برای کرسی می آمد . ولی بازی های باحال و دلچسبی است . هرکه آمد حالش رابرد .یک جمع دوستانه و رفاقتی  جای دوستان خالی .هم بازی هم خنده هم تماشا 
سلام و تبریک سال نو 1394 به اطلاع می رساند اولین سفرنامه سال 1394 با غیبت اینجانب در روستا می باشد ولی دوستان به جای ما هستند .البته هوا ابری بود . ما امروز پنج شنبه ساعت 13 از روستا امدیم 1394/01/06 خانواده هایی که هنوز در ایام تعطیلات در روستا بودند (مبینی ها-کریمی -عبدالهی ها  - کاظمی -حیدری -علیخانی -طهماسبی ها - ولی در هر کجای این ایران اسلامی هستید برای شادی روح اموات و گذشتگان بخوانید سوره و حمد و صلوات
خانواده محترم احمدی -فلاح      (حاج محمود -قاسم -حسینعلی )      با نهایت تاسف و تاثر  درگذشت داماد بزرگوارتان را                  (جناب مرحوم سبزه ای ) را به شما و خانواده محترم تان تسلیت عرض می نماییم .
اطلاعیه : بدینوسیله به اطلاع همشهریان روستای مهدی آباد اردهال می رساند گروه کوهنوردی روستا  از سال 1380 تاکنون به صورت فعال بر پا می باشد . و این گروه اکثر قله های مرتفع اطراف را فتح نموده است . از علاقه مندان به این رشته مفرح و ورزشی دعوت بعمل می اید در صورت علاقه مندی در هر هفته صبح جمعه ها با هماهنگی با اعضاء این گروه از این رشته ورزشی و طبیعت جالب منطقه اردهال استفاده نمایند . افراد اصلی و پایه این گروه آقایان:1-حاج ابوالفضل کریمی ف رحمت اله 2-علی عبدالهی ف علی اکبر 3-عباس میرزایی ف رضا آقامیرزا  برنامه هفته گذشته این گروه فتح قله چهار قلا بوده است که این قله بر ارتفاعات روستای بهار اردهال و مشهد قالی مشرف است . سرمال و لافرا را نیز شامل می باشد .
انشا<الله تتعطیلات نوروزی به همه همشهریان خوش گذشته باشد . و پایان خوبی برای همه داشته باشد . در آخرین روز این تعطیلات که با دومین سفرنامه سال 1394 همراه بود در روز جمعه 1394/01/14 انجام شد .از ساعت 11 الی 14 بود که زیارت اهل قبور و تذکر به مسافرین نوروزی جنب امامزاده که واقعا"باید فکری به حال آنها کرد . و مسابقه والیبال بین تیم پیشکسوتان (آقای مصطفی مبینی -خودم آقای علی عبدالهی -محمد مبینی و   فرزندان علی عبدالهی و آقای سعید عبدالهی ف حجت ) وتیم مقابل (آقای عباس عبدالهی-حجت -مصطفی عبدالهی ف علی -وحید علیخانی -حاج ابوالفضل کریمی )انجام شد .که قرار بود به تیم برنده نوشیدنی رانی بدهند .اما آخر بازی که ما بردیم به ما قوطی خالی اش را دادند .ضمناگتماشاگران این دیدار حساس و نفس گیر آقایان علی اکبر عبدالهی پدر شهید حسن عبدالهی و جواد مبینی بودند . در پایان این تعطیلات نوروزی سال 1394 مسابقات ولیبال در زمین وقفی مشهدی حسین شور خوبی به جوانان روستا داد .باشد که ادامه پیدا کند  با تشکر .مسئول و ریس هیت مدیره زمین وقفی مرحوم مشهدی حسین طماسبی شیر مرد روستای مهدی آباد حاج عسگر جوکار
۱۵ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۲۹ مهدی اقاخانی
سلام..باعرض تبریک سال نو خدمت همشهریان عزیز و ارزوی سلامتی و سالی پر باربرای همشهریان گرامی...
اینجانب به عنوان مسئول مسابقات ورزشی ضمن تیریک به تیم قهرمان شهید حسین مرادی درفوتسال وشهید ابیاتی دررشته والیبال وضمن تشکراز تمام شرکت کنندگان در مسابقات وتماشاگرانی که در مسابقات مارا یاری کردندو تشکراز پیشکسوتان عزیز وگرامی......
ویک تشکروخسته نباشیدویژه از اقایان حاج اسدالله محمدی..عباس مرادی..احسان ابیاتی..علی الیاسی..حجت عبالهی..ابوالفضل ابیاتی..جوادمبینی..مصطفی مبینی و قاسم اقاخانی..
به امیدهمکاری شماعزیزان درساهای اینده
سلام بنده هم تشکر میکنم از برگزار کنندگان این مسابقات مخصوصا اقای مهدی اقاخانی که قبول زحمت کردند در بر گزاری این مسابقات و همچنین از اسامی که ایشان نام بردند  ولی بعضی ها الکی کلی زدند اونم ماس ماس اشکلی نیره......دست همه درد نکنه خیلی خوب بود  .
بله برگزار شد ولی...غریبانه . یه فیلم 5 دقیقه ای از مسابقات نگرفتن که یادگاری بمونه پیشکسوتان که بعد از سالها بازیشون رو دوباره دیدیم ولی افسوس که فیلمی ازش نداریم این که هزینه نداشت دوتا 5 دقیقه که به جایی بر نمیخورد نمیدونم شاید اینم جزو تحریم ها بوده . هرسال اقایان م ر ,اح , اق  و ... میامدن توسالن یه حال و هوایی به بازی ها میدادند قرانی تلاوت میکردند من که امسال ندیدمشون. نه مخالف مسابقات نبودند !!!!!! نه شاید هم مشکلات و زحمت برگزاری یادواره این اجازه رو به اونا نداده تا بیان . بازم دم اقای محمدی گرم با این همه مشکل که برای یادواره و .... داشت امد و ورزش دوستی خودش رو ثابت کرد هر چند بیشتر از این توقع داشتیم از دبیر یادواره ولی دستشون خالی بود تا همینجا هم ممنونیم که مارو تنها نگذاشتند .....
تشکر و قدردانی می نماییم از خانواده محترم طهماسبی (فرزندان پسرو دختر ) و طلب مغفرت و آمرزش به در گاه خداوند برای پدر و مادر ایشان (مرحوم حاج حسین طهماسبی -مشهدی  حسین مداح  پیشکسوت روستای مهدی آباد   -و همسر محترمه ایشان خانم گیلان ) که زمین خود را در ایام نوروزی در اختیارفدراسیون والیبال روستای مهدی آباد اردهال  قرار دادند . وتشکر می نماییم از خانواده شهید حسن عبدالهی که در این مدت نوروزی سرو صدا ی بازیکنان و تماشاگران این ورزش را تحمل کردند . و فقط  زحمت بردن آتش جنب مسابقات را جهت  گرم کردن منقل (کرسی) اتاقشان کشیدند . البته  آوردن زحمت آب آشامیدنی  به محل برگزاری نیز از طرف این خانواده بود .

نوروز فاطمی مبارک

تشکر میکنیم از  اسپانسرهای تیم والیبال پیشکسوتان روستااقای علی عبدالهی بابت چایی اتیشی وعلی الیاسی بابت ناهار که از علوی کباب  و نان سنگک  گرفت و جواد مبینی بابت نوشیدنی رانی و باتشکر ازحاج ابوالفضل کریمی در پایان مسابقات روز چهاردهم که قرار بود نوشیدنی رانی بدهد0در لحظات اخر مسابقه دچار نقص فنی شد و با گامهای بلندش به طرف شرکت رانی رفت وتا این لحظه از حسنک خبری نیست0

۱۶ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۴۳ مهدی اقاخانی
سلام..باعرض تبریک سال نو خدمت همشهریان عزیز وارزوی سلامتی و سالی پربار برای همشهریان گرامی..
اینجانب به عنوان مسئول مسابقات ورزشی ضمن تبریک به تیم قهرمان شهیدحسین مرادی در فوتسال وشهید ابیاتی در رشته والیبال وضمن تشکرازتمام شرکت کنندگان درمسابقات وتماشاگرانی که درمسابقات ورزشی مارا یاری کردندوتشکرازپیشکسوتان وحاج اسدالله محمدی که در فینال مسابقات در سالن حضور پیداکردند
ویک تشکرویژه از اقایان عباس مرادی....احسان ابیاتی.. علی الیاسی.حجت عبدالهی...ابوالفضل ابیاتی...قاسم اقاخانی که ما را در برگزاری مسابقات یاری کردند.
به امید همکاری همه ی زحمتکشان در سال های اینده..
یاعلی

طبق اطلاعات بدست امده حسنک در کاشان مشغول پارو کردن پولهای مردم میباشد نگران نباش اون اگه رانی بده بود اینی نبود که میبینی , مبینی .
راستی نفهمیدیم این مهندس افره از سوریه جان سالم بدر برد امده یا نه شنبه که نیامد دو سه تا توپ در کنه ما هم با موشک جوابش را بدیم البته گاهن حضور ایشان را در سایت احساس میکنیم .
چرا اقای اقاخانی در دومین پیام ارسالیش اسمی از اقایان مبینی نبرد.
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت همه دوستان  مخصوصا" والیبالیست ها حاج آقای کریمی روز اخر مسابقه قطعا"اگر دچار نقص فنی نمی شد رانی با کلوچه می داد  چای آتیشی در خدمت شماست
سلام  ادمهای دست و دل باز کلا از فرق سرشون معلوم هست اگه کباب بدن علی احمد حسینه اگه رانی بدن جواد حاج حسنه کلا ادما اونایی که جلو سرشون مو نداره زیاد فکر میکنند که کباب بدن یا رانی اونایی که تا فرق سرشون مو نداره دکترن میگن هم کباب بدیم هم رانی  و اونایی که کلا کچل هستند فکر میکنند دکترن نه کباب میدن نه رانی .
اینم جواب شما که چرا اقای اقاخانی اسم مبینیها رو سری دوم نیاورده . چون گاهی بودند و گاهی نبودند.
سفر نامه سوم در سال 94 در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و زن بود در جمعه 94/01/21 که به اتفاق دهیار محترم و خانواده ایشان از شهر دلیجان تا روستا تشرف یافتیم . و با همکاری دهیار محترم یکی از مسائل  در روستا به خوبی و خوشی حل و فصل گردید تا ساعت 14 این مسئله به طول انجامید . و من فقط برای زیارت  و قرائت فاتحه اهل قبور پس از پایان جلسه رفتم . و در روستا علی آقا الیاسی را و پسر عمه ها را ملاقات کردیم . در پشت کناره بودند . عباس فهد و عمو تقی هم داشتند می رفتند چقونی چای آتشی بزنند . عزت هم ماست برای ما نگذاشته بود . عمه زیور هم همچنان مریض بود . محمد حسین اسفندیار را هم با این شلولر پلخشی دیدار کردیم . البته روز قبل پنج شنبه در مزار اهل قبور آش نذری و بستنی به مناسبت ولادت حضرت زهرا و روز مادر توسط دونفر از اهالی روستا که مدت کوتاهی است مادرانشان را از دست داده اند و دست مادران ایشان از دنیا کوتاه شده است .به عنوان خیرات برای آنها توزیع کرده بودند . نذرشان قبول و دعای مادرا نشان  برکت و بدرقه زندگی آنها
سفر نامه 5 در سال 94 مصادف است با مراسم چهلمین روز در گذشت بانوی مهربان زهرا علیخانی که مراسم ایشان در مسجد صاحب الامر روستای مهدی آباد اردهال از ساعت 3/5 الی 5 بعد از ظهر روز پنج شنبه برگزار می گردد. شادی روح همه اموات و گذشتگان و شهداء بخوانید فاتحه و صلوات .
قابل توجه کارشناس بهداشت و تعزیرات روستا به اطلاع می رساند در هفته جاری مشاهده شده است و به اثبات رسیده است که کیفیت ماست عمه عزت (مش احمد رحیمی ) پایین آمده است خواهشمند است پیگیری نمایید . کیفیت ماست او خیلی شل شده است .
اطلاعیه " همشهریان محترم این هفته وقت چاقاله بادوم و اوشلنگ است . تا سفت  نشده است بجنبید . البته سر زمین های علی آقا الیاسی نروید . آنها مال کاشونی ها  و غریبه هایی است که بدون مجوز وارد دشت می شوند . تازه با ماشین تا وسط دشت می آیند .دوقورت ونیم شان هم باقی است
سفرنامه 5 روستای مهدی آباد که قبلا" بیان کرده بودم مصادف بود با مراسم چهلمین روز رحلت بانو زهرا علیخانی که مراسم در مسجد جامع بروستای مهدی آباد اردهال برگزار شد .ومداح هم که خیلی وقت خود را طولانی کرد .و حوصله همه سر رفته بود هی نگاه به هم می کردند چطوری از مسجد در بروند . وسخنران هم که حاج آقای مسعودی (داماد بزرگوار حاج قاسم فلاح بود ).جمعیت مسجد هم که بیشتر از روستا بودند .مجددا"به خاندان علیخانی - محمدی -طهماسبی -مصیبت وارده را تسلیت عرض می نماییم .بعد از مراسم در جوار امامزاده روستا (فضل ابن موسی ابن جعفر )نیز مراسم روضه ای با مداحی برادر بزرگوار آقا سعید محمدی برای شادی روح وتسلی دل خواهر و برا در این مرحومه به مدت چند دقیقه بر گزار شد . پذیرایی (کیک یزدی و شربت سن ایچ  و حلوای تزینی )به طور مفصل و در چند مرحله از شرکت کنندگان و حاضرین در جوار مزار اهل قبور و شهداء انجام شد . حاضرین  این هفته در جوار امامزاده و قبور شهدائ و اموات از خانواده های (حاج محمد مبینی (همسر مرحوم -عباس آقا پسر مرحوم و دختران ایشان -حاج اسماعیل طهماسبی پسر مش حسین مداح روستا -فاطمه الیاسی همسر مشهدی  حبیب آقابابایی -آقا رسول آقاخانی فرزندحبیب با پسر حاج محمد مخدومی که از تهران آمده بودند و زحمت توزیع بستنی رادر کنار مزار ایشان کشیدند .جهت خیرات برای پدر بزرگوارشان -حاج محمد خان و حسن آقا طهماسبی -حاج غلامرضا فلاح و عمو عسگرجوکار و عمه نصرت -حاج قاسم فلاح و دختران ایشان -فاطمه (آبیاتی )محمد حیدر و دختر ان ایشان -زن عمو رحمت خودم-حاج حبیب محمدی به اتفاق همسر و مادر خانم و باجناق (حاج حبیب عباسی )-حاج غضنفر علیخانی و دختران و داماد بزرگوار آقا مهدی طهماسبی - آقا رضا آقابابایی (.....)و همسر (خاله خودم )-حسن رمضانی (نقلی )و خاله اولی خودم - خانم عظمی منیر که بنده خدا سر همه قبر ها فاتحه خوند-خانواده مرحوم حاج حسن مبینی -خانواده حاج علی اکبر صفدری (همسر خوب و فداکار ایشان و دختران او و پسر شان محمد آقا داماد حاج احمد میرزایی )-خانواده حاج حسین مبینی و دختران ایشان -خانواده شهید حسن عبدالهی (مادر و خواهران این شهید و داماد ایشان حسین آقا بخشدار )و علی آقا عبدالهی برادر شهید حسن عبدالهی -حاج احمد اسماعیلی پسر مرحوم حاج محمد و خانواده مرحوم حاج علی کاظمی (دختران و عباس آقا پسرش  و اکمادشان پسر حاج عباس جعفری )و خانواده مرحوم حاج اکبر آقابابایی پدر شهید حسین آقابابایی(حاج عباس و همسرش دختر حاج حسین مبینی )-دختران باباخان که من وقت اسم یکی از انها را بلد بودم -چند نفری هم غریبه بودند که ما نمی شناختیم و فقط برای مراسم چهام آمده بودند -راستی دختر مرحوم ذبیح مخدومی هم آمده بود . و نکته اینکه بالاخره یک جعبه خرما برروی قبر ....ما دیدیم آخه بنده خدا تازه مرحوم شده بود . تذکر بگویم خانواه هایی که این هفته بر سرمزار اموات خود  به هر دلایلی نیامده بودند (خانواده مرحوم حاج جواد -آقا رضا حیدری -مرحوم احمد الیاسی - حاج غلامرضا عبدالهی -حاج محمود طهماسبی و اقا نصرالله -حاج احمد کریمی و همسر -مرحومه مریم محمدی -حسین آقا طهماسبی بنیانگذار مسجد بزرگ روستا و پسرشان -حسن آقا موسوی و همسر شان فاطمه عباسی -مرحوم حسن مرادی - مرحوم فتح الله رمضانی و همسر و شهید شان -چند نفر از خانواده های شهداء و مرحوم اسماعیل عبدالهی و مرحوم احمد ابیاتی و همسر شان که البته خواهر این مرحوم هر هفته حضور دارند . فاطمه آبیاتی همسر مرحوم حسین عبدالهی  خلاصه سرتان درد و چشمانتان خسته شد . الان هم به من می گویید که چه صبر و حوصله ای داشته ای که اینها را نوشته ای . خب یک روزی به عنوان خاطرات می ماند . محض اطلاع می نویسیم که اموات و گذشتگان خود را فراموش نکنیم . یادمان باشد که این هفته روز پدر است و خیلی از ما دیگر از نعمت پدر محروم هستیم . لذا حداقل یک روز دبر سر مزار آنها حضور یابیم و اندکی دل آنها را با فاتحه ای شاد کنیم . روحشان شاد . این هفته خانواده خودم هم نیامده بودند . جمعه حتما"94/02/04 به زیارت می ایند .
سلام
اگر کسی در باره مخفی کردن یک تریلی چیزی میدونه بگه ببینیم چه خبر بوده که نیروی انتظامی هم ورود کرده به این موضوع .شاید شورا بتونه توضیح بده . از این ادم های نان حلال خورده که تریلی مردم را میارن تو ده قایم میکنند دیگه چرا ؟یه اخباری به گوشمون رسید اما کامل نیست شاید هم انشاالله دروغ باشه که اگر راست باشه خیلی بده بده دیگه .
 2حادثه در جوار امامزاده در روز پنج شنبه هفته گذشته 94/02/03   که الحمدالله به خیر گذشت .البته حادثه دومی را من و آقا جواد تذکر داده بودیم ولی صاحبان ... بی خیال بودند . می شود چه کرد خود کرده را تدبیر نیست
قابل توجه عمو علی (علی آقا الیاسی ) دیروز جمعه 94/02/04 از مشهد قالی به روستا می آمدم و از داخل مشهد اومدم نگاهم به مدرسه شهید چمران مشهد افتاد . و خاطرات آن دوران تحصیل یاد آور شد . علی محمدی رئس مدرسه -قلعه  ها که دیدم خیلی از آنها را خراب کردند .و زمین و خانه کردند . -زمین های فوتبال غیاث آباد و لاران و ریجان -چنار ریجان -درخت تاق های کنار قلعه ها -مغازه خانم ...نوشابه و کیک می خریدیم -درخت گیلاس های رسولی جوشق - خرمالوهای غمخواری جوشق - زمین فوتبال کنار جاده قتلگاه - جوانی کجایی که یادت به خیر
آقا میثم برای روز پدر یک تصویر و کلیپ خوب بگذار و دوستان هم روز پنج شنبه یادشان نرود برای بزرگداشت مقام پدر بر سر مزار پدران خود که دستشان از دنیا کوتاه است بیایند . وبعضی ها هم قول دادند . مراسم روز پدر را در کنار قبور شهداء و اموات بگیرند . با اهدای نذری ... مثل آقا ....
پاسخ
سلام چشم
هدر مخصوص طراحی شدکلیپ صوتی هم قرار گرفت
روز مرد بر مردان غیور و زحمتکش  و همشهریان عزیز پیشاپیش مبارک باد . فقط پنج شنبه برای کسانی که سایه پدر بر سر انها نیست جهت احترام به مقام شامخ پدران  فراموش نشود . بیایند امامزاده فضل ابن موسی ابن جعفر روستای مهدی آباد اردهال
با سلام خدمت همه همشهریان بزرگوار سفرنامه ششم6 روستا مصادف بود با مراسم مرحومه زهرا رمضانی متعلقه حاج حسن آبیاتی (آغاسی) که بعد از مراسم به مناسبت روز پدر و تعطیلات 3 روزه بر بچه های تهرانی که به روستا تشرف پیدا کرده بودند .مراسم زیارت اهل قبور نسبتا" شلوغ بود . هشهریان استقبال خوبی کرده بودند . آقای ...م ..م   طبق قولی که داده بود هندوانه جهت شادی اموات خود نذری توزیع کرد . یکی دیگر از همشهریان آش نذری آورده بود . و بازماندگان مرحومه زهرا رمضانی نیز شربت و شیرینی و حلوا توزیع می کردند . ما هم که کم خوراک ..خلاصه تشکر و قدر دانی از همه همشهریان بابت حضور آنه بر سر مزار عزیزان از دست رفته می نماییم و احترامی که به پدران و مادران آنهایی که دستشان از دنیا کوتاه است نمودند . خانواده مبینی -عبدالهی ها -طهماسبی ها -صفدری - علیخانی ها- محمدی ها - مخدومی - آقابابایی ها -آبیاتی ها - کریمی ها الیاسی - کاظمی - و همه و همه که قم رنجه فرمودند .و روستای مهدی آباد اردهال را با قدمهای خود منور نمودند . و فردا صبح خیلی از جوانان پرشور رو ستا به طرف کوههای اطراف و قله های مرتفع منطقه اردهال  کوهنوردی نمودند . یک تیم به طرف سروشور با سرپرستی جناب ...و یک تیم به طرف زیر رک به سرپرستی ع.ع....رفتند و تیم دیگر تا چهارمزاجه رفتند و بریدند .برگشتند دی .خب خلاصه رفقا ناهار را سر مرغهای شلیمه آب دوغ خیار و ... زدند نوش جان تازه خوابشان را پشت پرده قسمت زنانه مسجد محله بالا کردند . چه چیز دیگر که یک وسیله دنبال آنها بود که از داخل  مسجد  به  حیاط گذاشتیم نزدیک بود برگهای درخت توت مسجد خشک شود .
در هفته گذشته 2 جلسه در روستا برگزار شد 1- در رابطه با هئات امناء مسجد صاحب الامر و پایان دوره 3 ساله مدیریت آنها بود .2- جلسه احداث سالن ورزشی شهدای روستا بود که در مسجد محله بالا برگزار شد . و نتایج خوبی داشت . مقرر شد یک شماره حساب برای واریز کمک س... به احداث سالن باز شود تا در هفته آینده مبلغ کامل ساخت و تکمیل و تجهیز سالن ورزشی به این شماره واریز گردد . و اوس محسن ظرف یک ماه سالن را تحویل جناب مهندس الیاسی رئیس هئات امناء سالن ورزشی  دهد . باتشکر و قدردانی فراوان از جناب آقای محمد حسین علیخانی جهت هماهنگی با تراکتور و کشیدن خط دور زمین ورزشی و هماهنگی برای واریز وجه و جناب اقایان محمدی -مبینی ها -آبیاتی - رمضانی - الیاسی - عبدالهی - 2- مقرر شد کلیه حاضرین در جلسه تا هفته آینده کارت ... خود را از ... در یافت کنند . یا بروند زودتر ....شوند . اگر نه پول به ........ بر می گردد .خصوصا"آقایان م...و ع ..م..ح..
ضمنا" من که از جلسه شورای هماهنگی و کمیته مرکزی احداث سالن ورزشی می خواستم ... شوم به آقای ....گفتم بروم بستنی بخرم از اکبر ... بیایم که با این هربه موفق .... شدم چون داشت هوا تاریک می شد و باید به ... می آمدم . ولی در حیث و مجموع جمه دوستانه خوب و دلگرم کننده ای بود . ضمنا" آقا مهدی آقاخانی نیز در جمع ما حضور داشتند .
هوای روستا در امروز پنج شنبه بارانی است . دعا کنید . باران خوبی بگیرد . ابر سیاه بزرگی  از روی کوه نراق و جاسب به طرف کوه درخل در حال حرکت است . انشاءالله باران خوبی در امروز پنج شنبه 94/02/17 ساعت 15 بیاید .من دارم از پنجره محل کار نگاه به کوه درخل می کنم .
۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۳۹ ابوالفضل آبیاتی
یه خبر خوش

 سلام به هم ولایتی های عزیز

همانگونه که استحضار دارید روستای ما سال هاست که با کمبود آب زراعی و آشامیدنی روبرو است تا جائی که در فصول روبه گرما بلااجبار آب شرب جیربندی میشود.
ولی در این شرایط بحرانی  بدلیل لوله کشی ناقص و غیر اصولی  آب در سطح روستا ظلم مضاعف به اهالی محله بالا روا میشد که در طول روز و زمان وجود اندک آب در لوله ها از نعمت آب محروم میشدند .
تقریبا دو سه هفته پیش استشهادی به امضای عده ای از اهالی با عنوان  توزیع  نا عادلانه آب  در سطح روستا تهیه و  تقاضای حداقل نصب فشار شکن از اداره آب و فاضلاب دلیجان  مطرح گردید .
 که با مساعدت شخص دهیار جناب آقای مردای  نامه رسمی تهیه و متعاقبا صورت جلسه شورا و دهیاری در هفته پیش به اداره یاد شده ارسال و با پیگیری بعضی از اهالی سرانجام امروز پنجشنبه فشارشکن خواسته شده  بالاتر از دهیاری ابتدای خیابان شهید فلاح روبروی چاه آب نصب گردید.
امید  که یخشی از مشکلات عزیزان محل بالا مرتفع شده باشد.

با تشکر از پیگیرهای شخص دهیار و شورا 


۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۵۲ ابوالفضل آبیاتی
یه پیشنهاد

سلام عزیزان : بی شک وبلاگ بستر مناسبی برای انتقال سریع اخبار و نظرات/پیشنهادات جهت رشد و آبادنی روستا است.

بیائیم مشکلات عمده و اساسی روستا را بعنوان کلید اشتراک در وبلاگ به نظر خواهی کذاشته و از تمامی اهالی  خصوصا صاحبان کلام و قلم و افراد با نفوذ  در کاشان / دلیجان / قم / تهران /شهرری و ......استمداد بجوئیم که فردا دیر است . 

اکنون بحث آب اساسی ترین و حادترین مشکل روستاست:

الف: آب زراعی
         ب: آب آشامیدنی 
 
آقایان حاج اسدالله محمدی / جناب دهیار/ اعضای محترم شورا / دکتر فلاح / رئیس محترم اداره جهاد کشاورزی  دلیجان جناب آقای محمدی/  صاحبان حق آبه /اعضای شورای ورزشی / عباس مرادی / الیاسی/ آبیاتی / مسولان وبلاگ کاشان و دلیجان / اعضای هیئات قران شهرری / کاشان و هر که دل در گرو این خاک دارد
 
پیشنهاد میکنم روز جمعه 25 اردیبهشت از جلوی دهیاری بطرف ارتفاعات  پیاده روی کنیم و از نزدیک با چشمان خود عمق واجعه و بی آبی را در سرچشمه نظاره گر باشیم .

 مایه کار لباس راحت با کتانی و کمی همت و عشق به این آب و خاک
منتظر نظرات عزیزان

 
سلام علیک بنده به همه دوستان قدیم وجدید .......یه سلام مخصوص هم به آقای ابیاتی گل گلاب باپیشنهاد جالبشون.....معلومه که ورزشکارید داداشام....از اینکه مشکل اب بفرموه ایشان بهبود یافته خرسندیم و از مسئولین محترم که کمافی السابق در اندیشه بهبود اوضاع روستاهستند صمیمانه قدر دانیم.....کوه پیمایی بهمراه هوا خوری و بررسی اوضاع از این زاویه که آقای ابیاتی فرمودند جالبه البته من پیشنهاد میکنم شب در ارتفاعات روستا موندن خالی از لظف نیست .....بشرط اینکه همه دوستان بیان دور هم باشیم شامم مهمون ماکه کسی بهانه نیاره.....میثم خان ، علی رضاحسام، محمد آقا فلاح،اکبرشکارچی ، آقاچواداسکانیا، حجت اسپک ،اوسعلی کلیه سنگی، عباس بلندگو دار، علی خاله ،مصطفی ،علی اکبرخمبی ،ابولفضل کریمی داماد داد قاسم، عباس فهد، حسین بخلی، عباس اکبر(مترویی)،سعید و حمید الیاس، حسن سوتی دوست قدیمی،علی مغزه عزیزم،مجتبی کریمی ، مهدی جواد و رضا کاظمی داداشام ،مجتبی مبینی آزاده، حیسن قاسمعلی دوست داشتنی،حسن ظهماسبی و حسین و عباس داداشا، حسن حیدری، حسین و علیرضا حسنی (رمضون)،عباس حاج جواد،علی حیدری، رضا قاسم،آقای جعفری بیمه،عباس و عبدلله مبینی، اکبرمبینی بانک صادراتی،قاسم آقاخانی و عباس دداشا، حسین نیک نیک (آفاق) هانی عباسی با حبیب آقای دوست من ، حبیب ماهرخ رو یادم نره،حسین احمدی بابرو بچ، قاسم احمدی ، حسین و حسن وامید داداشا،حسین آقا ای نیم کارشناس ارشد،حسن صفدری با علی داداشا، حسین اسفندیارو اکبر مزوشی با میثم بعنوان را ه بلد و لیدر.....حالاکه اسم اکثر دوستان رو یکی یکی گفتم اگه جرات دارید نیاید......متهم میشید به زن ذل.....پرچم دست آقا ابیاتی تو ایستگاه اول یه سر به عباس حسین آقا میزنیم و از پلنگ چال میریم بالا.......تنبل ممبل نیاد ها.....شوخی نیست کار مردونه اس........اگه کباب هم میخورید دوستان به اکبر شکارچی بگیم یه شکاری بزنه اون بالا بکشیم به سیخ ...سفارش بدین تدارک ببینیم........بچه ها خدا وکیلی اسم هرکی رو نگفتم یادم نیومد کسی دلخور نشه من با همه بروبچ رقیق شش دونگم....بجز؟؟؟؟؟
 به جز کی جناب؟؟؟
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۰۷ ابوالفضل آبیاتی
درود بر تو 

درود بر تو که عشق در گرو خاک دیار داری .

از حمایت شما دوست خوبم جناب آقای عباس مرادی صمیمانه سپاسگزارم . 
اگر این همایش با همت دلسوختگان و یاری کنندگان روستا صورت پذیرد حقیر اظمینان دارم که با هم اندیشی و اتحاد راه کارهای مفید و مناسب جهت حل مشکل آب پیدا خواهد شد.
حقیر هم با  پذیرائی  از هم ولایتی های عزیزمان لذت برده و در هزینه آن با شما مشارکت خواهم نمود با کمال میل  .

دوستان به همه  عاشقان دیار اطلاع رسانی کنند.
 
سلام پیش نهاد قشنگی هست بنده با پیش نهاد اقای ابیاتی موافقم انشاالله که دوستانی که جناب مرادی اسم بردند همه شرکت خواهند کرد هم فاله هم تماشا .شاید با دیدن مناظر طبیعی یه تلنگری باشه برای صرفه جویی در مصرف اب . پیش نهاد میکنم بیل و کلنگ هم بیارید شاید به درد خورد . ناهار هم اب دوغ خیار معروف .

۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۰۷ نسل چهارم روستا
سلام خدمت تمام دوستان و هم روستایی های عزیز
باز خدا اموات آقای آبیاتی رو رحمت کنه که یه پیشنهاد داد، دستتون درد نکنه از خبر خوشی هم که دادید بعلاوه اینکه ماهم در این پیشنهاد خوب شریک میشیم و حتما میام و لازم به ذکره که خداکنه حرف نباشه و عمل هم بشه بهش و از این دست پیشنهادات ادامه دار باشه انشالا بازم ممنون
با سلام ولایتی جان بجز هرکس ما رودوست نداشت؟؟؟ که دیگه چاره ای نیست .....ما همه رو دوست داریم تو قلبمون هم براهمه جا هست.....اینا خاطرات دوران گذشته ماهستند همه اونایی که اسم بردم........حالا شما با هرکدوم در ارتباطی بپرس ازش ......
باسلام,,ضمن عرض خسته نباشید خدمت اقایان مرادی و ابیاتی ممنون از پیشنهاد خوبتون,,ما بهمراه تیم والیبال خمبی یونایتد در کمپ مجهز شلیمه اردو زده ایم واز انجا به گروه شما ملحق خواهیم شد,,,اجرکم عندالله
سلام عباس اقای گل از اینکه به یاد ما بودی سپاس گذارم از خاکی بودنت لذت میبریم انشاالله در کنار خانواده سلامت شاد باشید و امیدوارم سعادتی با شه در کنار این جمع خاکی.
حسن آقای حیدزی ارادتمندم.....مانه تنها خاکی بلکه خاک پای همه با مرام های ده با ادبا، با معرفت ها ،لوطی ها، خوش تیپ ها بوده وهستیم........
بله اتفاقا  ازخانواده بنده هم تو لیست شما بود موفق باشید
ولایتی گرامی درست گفتی یه نفر از خانواده شما هست وپنج نفر هم از فامیلای درجه یک شما در لیست مذکور قرار دارند .شما هم تشریف بیورید کوهنوردی!
نه رفیق  اشتباه گرفتی احتمالا
ولایتی محترم شاید رفیق اشتباه گرفته باشن...اما اونی که تولیست دوستان بنده هست و با شما هم ارتباظ نزدیک دارن از همکلاسی های خوب بنده است و براشون آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم .....گاهی میبینم ایشون رو تو شهرری یا پشت کناره براتون روزهای زیبا آرزومندم
نه ولایتی ! اشتباه نگرفتم .یه نگاه کوجولو تو لیست اسامی بنداز همه اقوام رو مشاهده می فرمایید !
بالاخره بیشتر همشهریها شهرری ساکن هستندو در بدو ورود به ده پشت کناره میشه دیدشون    بماند جناب مهندس من هم برای شما آرزوی موفقیت  میکنم
آخر چه وقت لیست کوهنوردان روز جمعه را اعلام می نمایید .
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۷ مجتبی کریمی
سفرنامه هفتم و هشتم روستای مهدی آباد که با مبعث حضرت رسول و روز اول خرداد ماه سال 1394 همراه بود .و نکته خاصی نداشت جزء......
سلام
شما هم کشتی ما رو با این سفر نامه هات !!!!!! نامه برای خسرو پرویز که نمینویسی!!!!! لطفا یا خلاصه ی خلاصه بنویس یا در چند مرحله !!!  باید یکی حوصله داشته باشه این تومارت رو بخونه . جای شکرش باقیه که تو این چند وقته خبری نبوده والله . این بجز......فکر کنم خیلی خبر باید داشته باشه باید اماده باشیم......
مرد حسابی از تهران و شابدالعظیم به این بزرگی شما که هیچ وقت خبری نیست پس لااقل بگذارید از یک روستای به این کوچکی چیزی ارسال بشود . البته به کاشونی ها هم می گویم ؟
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۷ مجتبی کریمی
سفر نامه نهم روستای مهدی آباد اردهال در روز پنج شنبه 94/02/07 از ساعت 5/5  عصر شروع گردیده است . و تا ساعت 6 عصر جمعه 94/02/08  خاتمه پیدا کرد . البته یک نم باران در روز عصر جمعه در روستا گرفت . گروه کوه نوردی شامل (علی آقا عبدالهی -محمد تقی -عباس فهد العیشی -و ..) در ارتفاعات شلیمه و دره ذلجوشه )فعالیت داشتند . عصر پنج شنبه هم دم زیارت خلوت بود .آقا جواد هم که رفته بود عروسی فامیل نزدیک شان . پس این هفته نبود . حاضرین در مزار شهداءو قبور اموات و گذشتگان و اسیران خاک (حاج علیخان و همسر و دختر و نوه اش -دختران مرحوم حاج علی کاظمی -مادر شهید علیرضا مخدومی - دختر مرحوم حاج محمد مبینی - همسر مرحوم حاج حسن مبینی - حاج قاسم علیخانی اخوی شهید روحانی روستا - به همراه خواهران شهید علیخانی - فرزندان آقای محمد آقابابایی (حسینعلی ) -علی آقا الیاسی و همسر و فرزندان و مادر خانم و مادر خود ایشان (همسر مرحوم احمد الیاسی (دختر عمه بابای من ) -حاج احمد اسماعیلی - عمو عسگر جوکار با همسر و فرزندان ساکن در روستا - حسن آقا رمضانی - همسر و دختران مرحوم کربلایی علی محمد کریمی - علی آقا عبدالهی و مادر و خواهر محترم ایشان وابسته به شهید حسن عبدالهی -و ....در روز جمعه بازار کار بنایی در روستا رونق خوبی داشت . اکبر کاشی هم که کاسبی اش در روز جمعه سکه است . دایی علی و دایی محمد من هم در روز جمعه روستا بودند .البته شب جمعه چند نفر از بچه های روستا تا ساعت 3 شب در کنا ر خانه بهداشت نشسته بودند . هی غ... مردم و مرور خاطرات می کردند . تا داد عمه ام در آمد . متواری شدند .
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۰ مجتبی کریمی
مراسم دعای کمیل در سفرنامه 9 روستای مهدی آباد اردهال در شب جمعه با قراءت نماز جماعت به امامت آقای فلاح پور در مسجد محله بالا برگزار شد . بانی مراسم فرزندان مرحوم حاج حسن آبیاتی (آغاسی ) بودند . محمد آقا و علی آقا ) .که قراءت قرآن و مداحی برادر حاج محمد کریمی و حسین امیر شیر علی -محمد آقا عبدالهی (غلامرضا ) -عباس فهد  بودند البته غر غر های حاج عباس در هر مرحله چاشنی کار بود . عمو رضا هم که چراغ آبدار خانه را روشن نگه داشته بود . سری اول چای عالی  بود . الباقی جوشیده و ... باز هم خدا خیرش بدهد . تازه سه مرحله از طرف زنانه هم شکلات پخش کردند . می خواهید بگویم حاضرین کی بودند . نه خسته می شوید . ولی جای شما خالی مراسم باحالی بود . البته چون مسجدش هم اصولا" باحال است . چون واس محله ماس .
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۳ مجتبی کریمی
باز هم آشنایی از روستای ما پر کشید و ما را تنها گذلشت در ساعت 21 امشب 94/03/11 با خبر شدیم مردی بزرگوار از خاندان طهماسبی به دیار باقی باز گشته است مرحوم حاج اسلام طهماسبی از بزرگان خاندان طهماسبی  و قاریان روستا روحش شاد و خوشا به سعادت او که در روز نیمه شعبان به دیدار مهدی فاطمه(عج)  می رود
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۷ مجتبی کریمی
سفر نامه دهم 10 روستا با مراسم ختم مرحوم حاج اسلام طهماسبی و مراسم پذیرایی ناهار از طرف خانواده ایشان همراه بود .

۲۳ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۲ مجتبی کریمی
سفر نامه یازدهم روستای مهدی آباد اردهال مصادف با اولین سالگرد رحلت خادم الحیدر مرحوم حاج جواد طهماسبی بود . فردا چمعه 94/03/22 عصر مراسم هفتمین روز رحلت مومن و قاری قرآن کریم مرحوم حاج اسلام طهماسبی در مسجد صاحب الامر روستای مهدی آباد برگزار گزدید . خداوند روح این دوپدر بزرگوار سفر کرده را با علی مرتضی محشور گرداند .
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۵ مجتبی کریمی
به اطلاع همشهریان می رساند جلسه پرسش و پاسخ شورای و دهیار محترم روستا در شب پنج شنبه این هفته 94/03/21 از ساعت 21:30 الی 24 شب مشکل هئیت امناء زیارت و خادم آن  5-مشدر مسجد جامع روستای مهدی اباد اردهال برگزار و شورای روستا و دهیار محترم به سوالات و شبهات اهالی محترم روستا پاسخ دادند . عمده سوالات اهالی از نبود و کمبود آب آشامیدنی در روستا بود . 2 حفر چاه های غیر مجاز در منازل برخی از اهالی روستا و عدم نظارت بر آنها 3-تعطیلی نانوایی روستا 4-اجرای طرح هادی در روستا و .....
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۲ مجتبی کریمی
 یک شخصی غریبه برای مردم مهدی آباد یک حرفی زده است . و فقط یک ضرب المثل جالبی گفت  یک خانمی جمعه در روستا .که من دیدم شایسته است .دیگران آن را بیاد آورند .شغال که در طویله آدم بچه می گذارد .از بی عرضگی سگ خونه است .
برادران عزیزم آقایان مهندس محمود محمدی ، حاج احمد آقا، حاج آقا اسدالله، حاج حبیب آقا،خواهر گرامی خانم محمدی :   مصیبت وارده ،در گذشت ناگهانی خواهر گرامیتان را به شما وکلیه وابستگان تسلیت عرض نموده ،بقای عمر بازماندگان را از خداوند متعال خواهانم   .امید است با شهد عزیز حاج غلامرضا محمدی ،ابو الشهید حاج علی اکبر محمدی و ام الشهید مرحومه خانم حسنی در بهشت برین  بهره مند گردند . آمین                                
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۹ مجتبی کریمی
خانواده محترم محمدی : فقدان جانگداز درگذشت ناگهانی خواهر عزیزتان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض می نماییم . کل علیها فان  و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الکرام
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۱ قاسم اسماعیلی
خانواده محترم ومعزی محمدی
مصیبت درگذشت مرحومه خانم صدیقه محمدی را خدمت شما وتمامی بستگان تسلیت عرض نموده از خداوند برایش امرزش وبرای شما صبر بر این فراغ ارزومندم.

یاد آن لبخندهای مهربان
یاد آن حجب و حیای بی‌کران

از زمین سبز تا عرش خدا
بی‌ریا، بی‌ادعا و بی‌صدا!


و بشّـر الصّـابرین الّـذین اذا اصابتهم مصیبة قـالوا انّـا للّـه وانّـا الیـه راجعـون .

بـرادر ان عزیـز و گرانقـدر جنـاب آقـایان : حاج محمود ، حاج احمد ، حاج

اسدالله ، حاج حبیب الله محمدی  :

 

خبر در گذشت همشیره محتـرمتـان موجب تأسف و تأثـر شدید گردیـد ، 

 
حقیـر ضمن عـرض تسلیت و تعــزیت به شما بـرادران بـزرگــوار و همه

 

بازماندگان ، ازدرگاه حضـرت احدیت برای آن عـزیز از دست رفتـه رحمت و

 

مغفـرت و بـرای شما برادران عزیز و یگانه خواهرمصیبت دیده و نیـز سایر 

 

 بازماندگان اجر صبـر خواستـارم .  ما در غم و مصیبت شما شریک هستیم.

۲۵ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۵ عباس مرادی
خانواده محترم محمدی مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده شریک غمتان هستیم......خداوند بیامرزدشان......

آقای مجتبی کریمی

در پاسخ به مسائلی که در روستا میگذرد که مصداق این ضرب المثل "که اکه شغال تو خونه بچه میذاره از بی عرضه گی سگ خونه است " باید فراتر ازاین فکر کرد که " سگ خونه چون با شغالها همنشین شده و سفره اونها یکی شده خود شغاله"

تو همون جلسه شورا و دهیار خبر رسیده که تو معامله باغ اقا اسدا... هیچ شفاف سازی نشده و میکروفون رو تعارف همدیگه میکردند حالا اینها میخواهند محافظ روستا باشند.

آقای کریمی

در جلسه شورا و دهیاری فرمودید به برخی شبهات اهالی پاسخ داده شد

شبهات به موارد نامعلوم گویند آنچه بیان شد و مورد انتظار بود عین واقعیت بود نه شبه اگه سوال میشه که چرا باغ اقا اسدا... را به اهالی نفروختید؟ این شبه است یا واقعیت؟ که نخواستند به اهالی بفروشند چون .........این چند تا نقطه برا همه واضح و قابل فهمه

تو خونه بعضی از اهالی چاه اب حفر شده چه کسی میخواد جلو گیری کنه ؟ شوراها؟ یا دهیاری؟ که هر کدوم دو تا چاه تو خونه دارند

اینها هیچکدوم شبه نیست همه واقعیت این روستاس

گاهی هم برا سرپوش گذاشتن به عملکرد خودشون با پررنگ کردن یه کار کوچیک یا استفاده از اعتقادات مذهبی مردم  ازش میگذرند

که گاهی باید از این همه بی عدالتی فریاد زد اما ایا فریاد رسی هست؟؟؟

آقای مجتبی کریمی

شما که به عنوان فردی که بیشترین رفت و امد را در روستا دارید وجزء هیات امنا هستید و در وبلاگ هم حضور پررنگ داری بجای سفرنامه هفتگی مسائل و مشکلات روستا و در و رنج اهالی را بنویسید شاید کوش شنوا و دست توانایی پیدا شده در جهت حل انها اهتمام بورزد

روستای مادری ماها مورد هجوم و حضور غریبه ها قرار گرفته و دیر یا زود اسرائیل و فلسطینی در مقابل هم ...........نه ..... پس صبر کنید تا روز موعود....که فرزندان شما حق اینکه در سرزمین مادری خود اجازه رفت و امد و تفریح نداشته باشد و........... و ............و........

واقعا یکی از اعضاء شورای ده لطف کنه و جواب بده که چرا باغ اقا اسدا... را به اهالی نفروختید؟

پاسخ
دهیار:
سلام:
در پاسخ به سوال (م-خ)به اطلاع میرساند دهیاری و شورا و...نمی توانند نسبت به واگذاری یا فروش املاک شخصی اهالی به دیگران اقدام نمایند .و هر گونه واگذاری یا فروش املاک فقط با شخص مالک یا نماینده تام الاختیار وی امکان پذیر خواهد بود .
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۷ مجتبی کریمی
جوابیه  برادر : دلیل عدم فروش باغ حاج اسدالله به اهالی روستا این بود که چند نفری که مشتاق خرید این ملک بودند در قبال خرید خواستار پرداخت وجه به صورت چک مدت دار بودند . و فروشنده ملک هم این امر را قبول نکرد . و این خریدار فینی را من نمی دانم از کجا و با واسطه چه شخصی وارد روستا شد .و طبق اظهارات ضد و نقیض که می گویند ایشان باغ را به صورت نقدی خریده است . البته الله واعلم . 2- در رابطه با مسائل روستا اینجانب مکررا" و مرتبا" با دهیار روستا در ارتباط می باشم .ولی اشخاصی با تفکرات فضایی هستند که خواستار رکود و گل الود بودن این آب می باشند .قصد ما خیر است . وفقط برای رشد و رونق روستا است . استخر نداریم .ملک و زمین هم نداریم . آب هم که خدارا شکر الان در اوایل تابستان در روستا نیست چه برسد .... و سیستم لوله کشی و توزیع آب در روستا هم که ....
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۱ مجتبی کریمی
1- از دهیار محترم و شورای اسلامی روستا خواهشمندیم تدبیری در جهت توزیع و انتقال و افزایش توان تولید آب در روستا بنمایند . با تشکر 2- از خیر نیکوکاری هم تقاضای خرید حداقل 20 عدد صندلی جهت قسمت زنانه مسجد صاحب الامر داریم چون واقعا" خانم های روستا بیشتر  قدیمی ها کهنسال شده اند . و از پادرد رنج می برند .و برای نشستن در مجالس مشکل پادرد دارند . خدا اجرتان بدهد .
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۰ مجتبی کریمی
حلول ماه مبارک رمضان 1436 هجری قمری بر تمامی همشهریان  مبارک باد . در روز اول ماه مبارک و در آستانه حلول  این ماه مبارک  دلهای خود را به همدیگر نزدیک کنید . از یکدیگر حلالیت بخواهیم .و کدورت ها را پاک کنیم شاید خداوند هم به ما رحم نماید .در این روز پنجشنبه اولین روز ماه مبارک رمضان از خداوند آمرزش همه اموات و گذشتگان و شهداءو اسیران خاک و تازه گذشتگان  را خواستاریم .
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۷ مجتبی کریمی
سفرنامه دوازدهم 12 روستای مهدی آباد اردهال مصادف بود با اولین روز ماه مبارک رمضان 1436 هجری قمری و 1394/03/28 پنجشنبه انشاء الله روزه همه مومنین و مومنات مورد قبول حق باشد . ساعت 6 بعدظهر رسیدم مهدی آباد و جای شما خالی هوا خیلی خنک شده بود . ما هم از سر گردنه خلاص تا اول بارکجی رفتیم . جاده به خاطر ماه رمضان خلوت خلوت بود . امید صفدری داشتند سنگ فرش سیمانی برای  محله اشان خالی می کردند . بچه های حاج امین هم آمده بودند . فرزندان مرحوم حاج اسلام (آقا مهدی -حسین آقا و همسر ایشان ) و فرزندان دختری و خود حاج غضنفر  هم بود .فرزندان دختری و پسر بزرگ و همسر مرحوم کربلایی علی محمد کریمی هم بودند . دختران حاج حسن آبیاتی(آغاسی) هم بودند . همسر حاج حسن مبینی هم بود .عمو عسگر و عمه نصرت هم طبق روال هفتگی آمده بودند . بتول مریم زهرا و دخترش هم بود . دختران مشهدی رمضان حسنی هم آمده بودند به خاطر مرحومه تازه گذشته خانم صدیقه محمدی دختر عمه اشان . جواد این هفته نیامده بود . علی اکبر هم نیامده بود مادر آقا حجت هم نیامده بود . بچه های مرحومین ...و...و... و.... نیامده بودند . البته چون ماه مبارک رمضان است سخت است از کاشان یا تهران بیایند . شاید هم برای مراسم شب هفت مرحومه خانم محمدی رفته بودند شهر ری . آقای محمد یحیی هم امده بود . عمو قدرت من با همسرش و حاج عباس مبینی و همسر محترمه اش ساعت 19 آمدند . . عباس فهد را هم من ساعت 19 خودم بردم زیارت . فرزندان مرحوم طهماسبی که چند سال پیش خودش و همسرش در تصادف فوت شدند .با خودروی جدید شرکت فولکس واگن آمده بودند . برگشتی به دلیجان هم آقا عبدالله را با خانواده در مسیر گردنه نراق دیدم . روزه هایتان قبول و سحر خیز  باشید . اولین جزء خوانی قرآن طبق سنت در مسجد محله پایین  امشب شروع می شود . یاد و خاطره قاریان خوب قرآنی روستا که سر بر بالین خاک گذاشته اند بخیر باد . بخوانید فاتحه مع الصلوات .
با سلام به اعضاء محترم دهیاری
احتراما ما هم می دانیم که : " دهیاری و شورا و...نمی توانند نسبت به واگذاری یا فروش املاک شخصی اهالی به دیگران اقدام نمایند .و هر گونه واگذاری یا فروش املاک فقط با شخص مالک یا نماینده تام الاختیار وی امکان پذیر خواهد بود ." اما متعجبیم از اینکه قانون می گذارید که غیر مهدی آبادی حق خرید ملک در روستا را ندارد اما باغ مذکور به غیر واگذار می شود!
یاد آن لطیفه مذکور افتادم که " دو کودک در خصوص شغل پدرهایشان و اهمیت آنها با هم صحبت می کردند، اولی گفت پدرم نماینده است و کلی حقوق می گیرد تا قوانین را تصویب کند!
ان یکی گفت : بی خیال! شغل پدر من .... است. یک دهم حقوق پدر تو را می گیرد و ........ به قانون!!))))
خلاصه که ای جانان جان! یا قانون نگذارید یا پایش بایستید.
انسانم آرزوست!
پاسخ
دهیار:
[جناب(م .خ) .
با سلام و عرض ارادت .ضرب المثل شما بجاست .ولی  تا زمانیکه مالکین محترم جهت تایید خرید و فروش املاک خود به دهیاری مراجعه ننمایند  ،دهیاری نقشی در آن خرید و فروش ندارد  و در نظر داشته باشید دهیاران مجری مصوبات شوراهای محترم اسلامی میباشند و خارج از چارچوب مصوبات هیچ اقدامی نمی تواند انجام دهد (بگذریم که دهیار مهدی آباد تا توان داشته باشد خدمت به اهالی را (در صورت قابل بودن) جزئی از وظایف خود میداند .لیکن در اینگونه مواردکه جنابعالی اشاره فرمودید مستقیما با هماهنگی شورای محترم امکانپذیر خواهد بود.
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۷ مجتبی کریمی
انالله وانا الیه راجعون  خانواده محترم محمدی -آقابابایی : نا نهایت تاثر و تاسف درگذشت ناگهانی حاج قاسم محمدی را تسلیت عرض می نماییم . روحش شاد و یادش گرامی  باد .  تاریخ 94/03/31 ساعت 10
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۶ مجتبی کریمی
 کل علیها فان جناب اقایان محمد رضا محمدی و حاج احمد محمدی و حسن آقای احمدی : مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم تان تسلیت عرض می نماییم .
۰۲ تیر ۹۴ ، ۰۰:۲۹ مجتبی کریمی
تشکر خاص از مدیریت وبلاگ که زحمت تغیر سر صفحه وبلاگ را به مناسبت ماه مبارک رمضان کشیدند .
خانواده محترم محمدی -آقابابایی :
قبل از آنکه انسانها را بشناسیم ،میبینیم چه زود آیه شریفه ی( کل من علیهافان)تداعی میشود ودر این راستا تنها عرض تسلیت ،تسکین دهنده آلام خانواده های مصیبت زده میباشد روحش شاد .
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۳ مجتبی کریمی
سفر نامه سیزدهم روستای مهدی اباد اردهال مصادف با مراسم هفت مرحوم حاج قاسم محمدی بود . و مراسم از ساعت 17- 19 در مسجد صاحب الامر روستا برگزار شد . روحش شاد و یادش گرامی
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۳ مجتبی کریمی
سفر نامه سیزدهم روستای مهدی اباد اردهال مصادف با مراسم هفت مرحوم حاج قاسم محمدی بود . و مراسم از ساعت 17- 19 در مسجد صاحب الامر روستا برگزار شد . روحش شاد و یادش گرامی
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۷:۵۹ مجتبی کریمی
انتصاب شایسته آقایان محمد آقا فلاح پور -حسن آقا طهماسبی - حسین آقا احمدی - اکبر اقا مقدسیان - اوس علی عبدالهی  به عنوان هیئت امناء جدید مسجد صاحب الامر روستای مهدی آباد اردهال تبریک عرض می نماییم .و از خدمات شایسته حاج اسدالله محمدی که واقعا" زحمت زیادی برای تجهیز و تکمیل این بنا کشیدند . متشکریم .
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۵ عباس مرادی
با تشکر از اطلاع رسانی آقامجتبی انشالله دوستانی که هیئت امنا شدند فقط باسم هیئت امنایی اکتفا نکنند ....خیر و صرف و صلاح مسجد و مردم را مدنظر داشته کورکورانه  کار نکنند و هزینه ها رومدیریت کنند انشالله .....خدا رحمت کند مرحوم جسین آقا رو .....لطفا نگذارید کسی سوئ استفاده کنه از مسجد و انتفاعات حاشیه اون .....در بی خبری خلق الله ....اجرکم عند الله برادان....چشماتونو بازکنید خدا همین نزدیکی است.......

وای بر شما اهالی روستای مهدی آباد... شما را چه شده ، تا کی در خواب بی تفاوتی خواهید ماند...

در روستا هزار ظلم و بی عدالتی می شود و همگان می فهمند و می شنوند و دم بر نمی آورند.

روستا آب ندارد اهالی ساکن روستا پی گیر که می شوند، می فهمند غریبه ای که باغ حاج اسدالله را خریده چاه عمیقی در باغ حفر کرده است.

اختلاف سطح (10 الی 20متری ) باغ با چاه اصلی روستا که در بالا قرار دارد باعث کم آبی و خشک شدن آن شده است .

به خریدار باغ که مراجعه می کنند تا مشکل را بررسی و حل کنند. در کمال وقاهت در جواب مردم روستا می گوید به من گیر ندهید ما فینی هستیم .

بخواهید گیر بدید ، یه جور دیگه جواب می دهیم. (که احتمالا" منظورش با چوب است.) 

اگر این تخلف را یکی از اهالی روستا انجام می داد واقعا" شورا و دهیاری همینطور بی تفاوت می ماند... انگار که اصلا" اتفاقی نیفتاده است. یا تا پدر طرف را جلوی چشمش نیاوردن ول می کردند.

صاحب جدید باغ می گفت " فردی از شورا به نام ....به او گفته که در اینجا چهارتا پیرزن و پیرمرد زندگی می کنند و کاری به این کارها ندارند و مشکلی نیست..."

آیا این پیرمردها و پیرزن ها پداران و مادران ما نیستند ، حق زندگی ندارند.

اینهمه پول ، وقت ، انرژی و اعصاب برای سنگ مزار شهدا گذاشته شد تا همینطور روی هم تو زیارت خاک بخوره . تا روزی که همه پدارن و مادران شهدا مردند.( دور ازجون همشون بعد از 200 سال ) آن وقت نصب بشه...

الان باید نصب بشه که این بزرگواران لذتشو ببرند...

درد بسیار است و گوشهای ناشنوا بیشتر...

حکایت این روزهای آبادی ما شده " کدخدا را ببین و ده رو بچاب.." شدیم شریک دزد و رفیق قافله

۰۷ تیر ۹۴ ، ۲۳:۵۲ عباس مرادی
با سلام حرفهای این دلواپس هرچند همش بجا نیست ولی یه چیزی راجع به این مردک که خونه اسدالله علیخانی رو خریده گفته که باش موافقم ......حالا از شورای اسلامی ده و دهیار محترم تقاضا دارم با توجه به وضعیت آب روستا هرچه سریعتر یه مصوبه رو بگذرون که این چاه با این عمق حتما پلمپ بشه و این مقدار آب از سفره زیر زمینی ده خارج نشه و کاربری این باغ کذایی رو براش یه تعریف دیگه داشته باشتد چرا که مردم ده در اولویت هستند.....و منابع روستا چه زیر زمینی و رو زمینی به کسی فروخته نشده و نمی شود....و به عموم مردم تعلق دارد قرار نیست یه ادم بی تفاوت نسبت به ده و مردم ده کشتی روستای ما رو تو اطاقک خودش سوراخ بفرمایند و باعث کم آبی ده بشه....
آقای دلواپس 7تیر...... اگرچه با نظرات شما موافقم و بنده در 25 خرداد دلواپسی خود را با نام " دلواپس" اعلام کرده بودم اما سعی شود از یک اسم مشترک استفاده نشود تا مشکلی پیش نیاید
گل گفتی......
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۶:۴۷ مجتبی کریمی
قابل توجه همشهریان خوب و با صفا ولی کم اب روستای مهدی اباد اردهال شعر خوب حافظ نشود که اگر از کنار باغ مرد فینی بگذریم سرمان هم بشکند . چه برسد به حفظ مال و جان و روستای مان .
۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۰:۴۲ مهدی رمضانی

درود بر دلواپس قهرمان
آدم خوشش می آید از این حرف هایی که در دفاع از حقوق مردم گفته می شود، مثلا همین آقای ترکان گفته « آرایشگاه یا کبابی غیرمجاز را سریعا پلمب می کنند، اما معلوم نیست موسسات مالی بدون مجوز چگونه فعالیت می کنند؟» باریکلا حرف حساب یعنی همین. چرا این حرف را به مسئولین مملکت نمی زنی؟ جواب می دهد: مثلا به کی؟ می گویم: مثلا به وزیر. می گوید: من خودم مشاور رئیس جمهورم.

ما هم به رئیس شورای عزیز روستایمان میگوییم چرا این حرف را به مسولین نمی زنی؟ جواب می دهد: مثلا به کی؟ می گویم: مثلا به دهیار. می گوید: من خودم رئیس شورام.

یعنی آدم خوشش می آید از یک چنین مشاور رئیس جمهوری و رئیس شورایی که مثل یک قهرمان مبارز از حقوق مردم دفاع می کند. ...

خوب برادر من! ( ریاست شورا و دهیار عزیز تر از جان )ما که قدرت نداریم، شما هم که قدرت دارید کاری نمی توانید بکنید، پس به کی باید بگیم؟ البته فقط که همین نیست، پریروز بنده حقیر با چندی از هئیت امنا ورزشی صحبت کردم، که اگر بشود، احتمالا، گوش شیطان کر، چشمش کور، هیئت امنا وکیلی بگیرند و با رئیس شورا و دهیار جلسه برگزار کنند تا مشکل زمین ورزش حل شود. امان از دست این شیطان رجیم...

خانه از بست ویران است و آب از سرچشمه گل آلود...

" در سرزمین من هر چه را نمی فهمند مسخره می کنند.
ابتدا فکر میکردم که مملکت، وزیر دانا میخواهد بعد فکر کردم شاید شاهِ دانا میخواهد؛ اما اکنون میفهمم ملتِ دانا میخواهد ."
سخنی از امیر کبیر هنگام تبعید

انسانم آرزوست...

۱۲ تیر ۹۴ ، ۲۳:۳۴ مجتبی کریمی
سفرنامه 14 چهاردهم روستای مهدی آباد در روز جمعه بود که نماز ظهر و عصر را در مسجد محله بالا بصورت فردی خواندیم و بعضی ها برای نماز جمعه رفته بودند مشهد قالی . ما هم به اتفاق عباس عمه و خیرالله میرزایی در مسجد محله بالا پس از نماز و صحبت میکردیم از قدیم ها و غیبت هم می کردیم تا اینکه خانم ها برای خواندن قرآن آمدند .وما را از مسجد بطور محترمانه بیرون کردند . علی آقا عبداللهیو محمد تقی رفته بودند از دیشب صحرا پیش گله و تا عصر هنوز نیامده بودند . حساب و کتاب مسجد از قبل مانده بود که با طلبکارها تسویه شد .جیب مردم خیر روستا هم که بدلیل مشکلات اقتصادی خالی شده است .دیروز از افطاری خبری نبود . حاج عسگر هم سرحال و قبراق بود . مشکل آب روستا طبق صحبت امروز جمعه 1394/04/12 با دهیار محترم می بایست از دره زلجوه حل و فصل شود ولا غیر . عباس فهد هم سرش درد می کرد بستگی میگوید ...چونه می زند هر وقت می آید روستا .با مرد موزی بحثش شده بود .
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۶ مجتبی کریمی
دیدار همشهریان در فردا چهارشنبه 94/04/17 در مراسم برداشتن نمادین تشییع جنازه مولی الموحدین امیرالمومنین حضرت علی (ع) از محله بالا به سمت امامزاده روستای مهدی آباد اردهال . البته بدون کینه و نفرت از همدیگر در این ماه مبارک رمضان . ملتمس دعا در امشب  شب قدر  برای شفای مریضان و حاجتمندان  هستیم . همدیگر را هم  دعا و حلال کنید .
۱۶ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۰ عباس مرادی
سرکار خانم حقیر......
************************************
***************************************
*****************************************
*******************************************
***********************************************
*************************************************
****************************************************


پاسخ
(-:
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۳ مهدی رمضانی
آقا مجتبی کریمی تبریک عرض می کنم...
قدم نو رسیده مبارک...
انشاالله زیر سایه پدر و مادر سلامت و موفق باشند...
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۴۵ مجتبی کریمی
سلامت و شاداب باشید آقا مهدی پسر خاله خوب و دوست داشتنی . انشاءالله برای شما هم مجددا" پیش بیاد
۱۷ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۱ مجتبی کریمی
خدمت عباس آقا مرادی  چون جوابیه دهیاری از طرف جنابعالی بعنوان اخوی دهیار محترم بوده است . شکیات و انتقاداتی در این زمینه در پی داشته است ولی چون اینجانب  بعنوانهم ولایتی  درشهر و  محل سکونت آقای دهیار قرار دارم از جریان امور ادارات و ارگانها بیشتر مطلع هستم . در خصوص  تلاش وپیگیری های مجدانه ایشان در زمینه صدور اسناد املاک روستا و امورات دیگر از قبیل اجرای طرح هادی صمیمانه تشکر و قدردانی مینماییم .واین نکته را خدمت همشهریان متذکر گردم که نامبرده کارمند ادارات شهرستان می باشد و در قبال کار خود مسیولیت خطیری دارد ضمنا" خانواده  و بستگان هم دارد همه وقت و زندگی اش را که نمی تواند صرف روستای شما کند تفریح نیز نیاز دارد . شغل ایشان در رتبه اول کاری قرار دارد .و در قبال ان می بایست جوابگوی مسئول بالاتر باشد .بازهم از پیگیری های ایشان در قبال امور روستا تشکر و قدردانی را داریم .واگر شخص یا افرادد دیگر از پس مسئولیت دهیاری بهتر برمی آیند .یاعلی .در رابطه با موضوع حفر چاه غیر قانونی در ملک حاج اسدالله توسط آقای فینی من با دهیار صحبت کردم فرمود با مسئولین شهرستان بازدید کردیم همچین موردی نبود .ولی بازهم جهت روشن شدن موضوع شخصا" با ریس امر آب های زیر زمینی شهرستان من تماس می گیرم . تاموضوع حفر چاه در این ملک و حفر چاههای دیگر در منازل اشخاص دیگر روستا با متراژ های مثل 50 -70 متر و بالاتر روشن شود . لذا از عباس آقا دوست خوب و بزرگوار خواهشمندم حساسیت در رابطه با امور دهیاری نشان ندهد . جلوی حرف مردم را نمی توان گرفت .ولی جلوی ..... با تشکر قربان شما عباس آقا اگر هم موضوع خاصی باشد خود دهیار محترم جواب آنها را می دهد .
پاسخ
دهیار:
 با سلام خدمت آقا مجتبی عزیز
از ابراز احساسات محبت آمیز شما بسیار خرسندم.. در خصوص فعالیت های دهیاری شما بیشتر از دیگران واقف می باشید. به دلیل این که در شهرستان دلیجان با وجود مشکلات فراوان باید دست و پنجه نرم کرد.
ضمنا اگر شخص یا اشخاصی هرگونه وجهی به صورت خارج از حساب دهیاری به اینجانب تحویل داده اند از طریق وبلاگ اعلام یا شخصا مراجعه و پیگیری نمایند.. در غیر این صورت دهیاری به عنوان یک پست دولتی می تواند از افرادی که در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی و تخریب اشخاص حقیقی و حقوقی میشوند اقدام نماید.
همچنین در رابطه با چاه مذکور متذکر میگردد موضوع از مجاری قانونی در حال پیگیری است و تا زمان اعلام نتیجه توسط مسوولین ذیربط هیچگونه اظهارنظری نمیتوان داشت.
در ضمن از برادر بزرگوار و گرانقدرم صمیمانه بابت پیگیری های ایشان سپاسگزارم.
۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۲:۱۴ مجتبی کریمی
سفرنامه ۱۵ روستای مهدی اباد در خصو ص مراسم های افطاری  در ماه مبارک رمضان همچون سنوات گذشته از طرف خانواده مرحوم حاج علی اکبر صفدری _ و خانواده محم اقای صفدری--و خانواده حاج احمد میرزایی برگزار گردید ..خداوند خیر و برکت به زندگی و فرزندان و اموال انها بدهد .سلامتی به مریضان انها عطا بفرماید . ضمنا در اخرین ساعات سفرنامه ۱۵روستا مطلع شدیم یکی دیگر از اهالی خوب و خونگرم روستا از میان ما رجعت نمود .وبه دیار حق رفت .حاج ابراهیم اسماعیلی . روحش شاد .و یادش گرامی باد .به فرزندان ایشان از طرف اهالی روستا تسلیت عرض مینماییم .
۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۸:۳۴ مجتبی کریمی
اخوان محترم اسماعیلی و خانواده های عبدالهی مرادی میرزایی آقابابایی و سایر وابستگان  مصیبت درگذشت حاج ابراهیم  اسماعیلی را به شما و خانوداه های محترمتان تسلیت عرض می نماییم . از طرف خانواده کریمی- آبیاتی - رمضانی
۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۸:۴۱ مجتبی کریمی
جناب برادر ودوست آقای عباس مرادی مصیبت درگذشت پدر بزرگ همسر محترم را تسیلت عرض می نماییم . .........   خانواده کریمی- آبیاتی
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۸ مهدی رمضانی

دلنشین ! ... ای غم دلواپسی ات بر کمرم

من از آنـی کــه تــو پنداشته ای خسته ترم

 

عمر من کمـــتر از آنست کــــه باور بکنم

که تــو یــک روز بخـــواهـی بروی از نظرم

 

راه برگشت کجا ؟ لمــس کن این فاجعه را

بی تو هر لحظه ، پلی میشکند پشت سرم

 

باز هم کشته و بازنــده ی این جنگ منم

که تو با لشکر چشمانت و ... من یک نفرم

 

دل به دریای جنون می دهی و می گذری

دل به دریای جنون می دهم و می گذرم

 

آه دیوانه ! ، تو آنــسوی جهان هم بروی

من بـــه چـــشمان تـو از پلک تو نزدیک ترم ...!

  سلام
بنده قبول دارم که زمین هایی که خرید و فروش میشه ربطی به شورا و دهیاری ندارد . ولی ایا کندن چاه اب بدونه مجوز ربط داره و چرا اونایی که پای ممبر وایسادن و قسم خوردند که خیانت نمیکنند اجازه دادند که یکی از فین بیاد بگه من فینیم و چوب دارم  (بنده و تمام جوان های روستا امادگی داریم تا چوب این اقا رو چرب کنبم سر و ته بکوبیم بر زمین ) حتما یکی به این اقا گفته 4 تا پیرمرد و پیرزن تو ابادی هستند هرکاری که دلت میخواد بکن کسی کاری به کارت نداره . هر کاری که دلش میخواد بکنه؟ و چون پول داره میگه خسارت میدم حالا اب شودی که خشک شد اب منبع هم که از اول خشک بود تکلیف مردم چی میشه تو این بی ابی جریمه قابل قبول نیست چرا جلوش رو نگرفتند؟ . چرا وقتی تهدید کرد چیزی نگفتید؟ حکما یه ریگی به کفش بعضی ها هست . چرا جهاد کشاورزی دلیجان کاری نمیکنه ؟ شورا که فرمالیته است بنده اصلا به خود شورا شک دارم . اینم لضافه کنم که از یه بنده خدایی پرسیدم چرا به اهل ابادی این باغ را ندادند  جواب خوبی داد گفت اخه پولایی را که بعضی ها گرفتند رو همه میفهمیدند . ولی حالا هیچ کس نمیدونه که اقایان ( ح ع )  و  (ح ع م) و(ع ص) و بقیه دلالان جهادی چقدر گرفتند و چقدر گرفتن که صداشو در نیارن برای کندن چاه دیگه خدا میدونه .شرمنده طولانی شد . شکوه زیاد بود سعی کردم خلاصه باشه  . شاید جوابی داده شود .
با سلام
چند نکته :
1) آقای دهیار باید میدونست که قبول این پست طبیعتا بر کار و تفریح و خانواده اثر خواهد گذاشت! و البته سکونت ایشان در خارج از محل خدمت ( روستای مهدی آباد) مشکلاتشون رو بیشتر هم می کند.
2) تا جایی که من میدونم انجام بسیاری از درخواستهای ساکنین یه جوری از کانال شورا میگذره . پس اینکه شورا میگه کاری از دست ما بر نمی آید قابل قبول نیست! یکی از اهالی برای درخواست انشعاب گاز از روستا تا دلیجان به دنبال دهیار رفته بود. وقتی پیداش کرده بود، قلاب سنگ شده بود که برو حق دهیاری رو به حساب بریز و بیا تا نامه مربوطه رو مهر کنم! خلاصه با کلی خواهش و التماس تونسته بود  راضیش کنه نامه رو مهر کنه و بعد سهم دهیاری رو به حساب بریزه!
3) یه دوستی می خواست خونه اش رو بفروشه . می گفت اگه اهل ده بخرند یه قیمته و اگه غیر بومی بخره یه قیمت دیگه ( گرونتر) ! گفتیم مگه غیر اهالی هم میتونه بخره ، گفت بله. فقط باید هزینه هاش ( ظاهرا هزینه های قانونی) ، پرداخت بشه! و قیمت بالاتر برای خریدار غیر بومی هم بخاطر همینه.
نتیجتا اینکه حتما در خصوص باغ آق اسدالله هم هزینه ها پرداخت شده!
4) دریافتی از بهره بردار معدن سنگ ( کوه بارکجی) چقدره؟!
5) انتخاب دهیار با شورای ده است. کاندید شدن و .... نداریم. باید در زمان انتخابات شورای ده فعال تر عمل کرد.( جلوی ورود اتوبوس به ده رو در زمان انتخابات بگیریم!!!!!) در خصوص کارهای دهیار و مشکلات ده هم اولین پاسخگو شورای ده و علی الخصوص شخص رئیس شورا است. هر چند دهیار هم بابت کارهاش باید پاسخگو باشه.
6) آقای حسینی اگه از سفر آمریکا برگشتی و حضورا به دهیار بابت فوت بستگان تسلیت گفتی، ما رو هم بی خبر نذار! هنوز چشم انتظاریم!
7) جهت اطلاع اهالی بنده هم چند تا سفر به اروپا و شاخ افریقا و شرق و غرب آسیا داشتم ( پاسپورت هایم گواهی می دهند!) . ضمنا به 5 زبان زنده دنیا تسلط دارم ( الکی نمی گم بخدا )! علی ایحال اگه نیاز شد حاضرم در سفر و ... به هریک از 5 زبان پیام تبریک و (خدای ناکرده ) تسلیت بدم!
روحمان شاد
انسانم آرزوست.
بله من همون حقیرم که حرفهای بزرگ میزنم و خیلی ها از جمله عباس مرادی حرفهای ستاره دار میزنه و مثل مرغ پرکنده بال بال  میزنه در حمایت از داداش و امثال اون .برای اثبات حقیقت کافیه به نظر جمع توجه کنی که اکثزا با نظرات من موافق بودند............مگه نه........
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۵ عباس مرادی
دوستان عزیزم چند روزی ده بودیم و امکان دسترسی به وب نبود....از آقای مجتبی کریمی هم بخاطر پیام تسلت و هم مظالبی که در خصوص موارد گذشته و جوابهای اینجانب فرمودند تشکر ویژه دارم....آقا مجتبی بعضی دوستان فکر میکنند تو فضای مجازی میشه هر چیزی گفت و قایم شد ....در حالی که این از بی سوادی بعضی هاست چون با دسترسی های موجود بسیار آسان میشه فهمید کی با چه اسمی وارد یه سایت میشه.....اما امور ده و دهیاری به بنده ربطی نداره و بنده د رحدی نیستم که در امور ایشون دخالت کنم.....اما خط قرمزم خود ایشون و آبروشونه ....تمام دوستان عزیز قامیل محترم دور و نزدیک بدونن حتی مشوش کردن اذهان هم ولایتی ها همونطور که دیدید بهش استناد میکنند.....بجز تخریب هیچ هدفی دنبال نمیشه که در جای خودش پیگیری محق است ...اما از این طریق به آقای حقیرو غیره که مطالبی داشنتد در وب عرض کنم لطف کنید هرچه زود تر مراتب عذرخواهی و ندامت از طرح موضوعی که داشتند اعلام تا برخلاف میل باطنی برخوردی صورت نگیرد هر چند جناب آقای دهیار در چند روز گذشته و مصادف با مراسم بزرگداشت حاج ابراهیم اسماعیلی اجازه برخورد ندادند و خواسنتد از طریق قانون موضوع رسیدگی گردد.......دوستان یه مقدار کمی  اطلاعاتشونو ببرن بالا در زمینه ارتباطات تا بدونن خیلی کسی نمیتونه گم باشه و هرچی خواست بگه حتی اگه یه آی پی تو ادار ه محل کارش باشه یکی خونش .....دقت کنید....یکزنگ باشم باهم ......

جناب اقای عباس مرادی

با سلام

اگر خاطرتون باشه قبلا می گفتی که درمورد دهیاری هر کی مشکلی داره  بیاد تا من حل کنم ولی الان مگی در مورد شورا و دهیاری به من هیچ ریطی نداره خب این شد درست . گفته بودی انهایی که مطالبی گفته بودند باید عذرخواهی کنند  ببینم آنهااگر خدایی ناکرده توهین کرده بودند مدیر سایت انها را ستاره می کرد ولی حرفهای جنابعالی چی بود که در جواب یک خانم گفته بودی مدیر سایت همه انها را ستاره کرد حتی یک کلمه هم بدون ستاره نبود پس بنابراین اول باید جنابعالی  در سایت از همه  عذر خواهی کنید عباس جان تا عید نشده دست به کار شو ...

پیشا پیش عید فطر بر همه همولایتیها مبارک




..

پیشا پیش عید فطر بر همه همولایتی ها مبارک



۲۵ تیر ۹۴ ، ۰۰:۳۸ عباس مرادی
آزاد جان من دستم به کاره شما اجساس نمی کنی....من هیچ جایی نگفتم دهیاری به من مربوطه .....مستند بیار اول از تو عذرخواهی میکنم....بعدا هم حق با شماست مدیر محترم هم خیلی بدش نیومد از توهین به دهیار پس ستاره دار نکرد جواب منم که ستاره دار شده بود شفاف سازی بود به یه سری مسئولیت دارهای بی مسئویت یا هواخواهان اونا برخورد....قحش نبود.......در نهایت اون ادم خوبه خانم نبود آقا بود به خاطر اینکه پشت ای پی قایم شده بود خانم صداش میکردم شما هم خوب میدونی که داری رد گم میکنی.....نیازی نیست اگه خواستی شماره تماستو بده اسم اون پدر آمرزیده رو مجدادا برات یادآوری کنم......صد البته که آقای دهیار محترم مثل بنده نیست و صبورتراز این حرفهاست .....شماهم خودتو خیلی لوس نکن پنج شنبه توجلسه بیا ازت عذر خواهی ویژه کنم.......قربون داداش.....
۲۵ تیر ۹۴ ، ۰۰:۴۳ عباس مرادی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** **** *** ** **** ***** *** ***** ** ** ** *** ***** *** **** **** ** ***** **** **** *** ***** ***** **** ***** *** ** ** ****** ** **** **** ** **** **** ** *** ************* ***** ***** ** *** **** ******
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۴ مجتبی کریمی
عکس ها و نوشته های من در ۱۶ شانزدهمین سفرنامه روستای مهدی اباد اردهال کجاست .نمی توانیم ببینیم و بخوانیم .عکس من و جواد با احمد میرزایی و رضا اقامیرزا هم بود .عکس های مردم در زیارت در روز عید فطر بود .اسم خانواده های حاضر در روز عید فطر بود کجا رفتند .نوشتهای من برای سفرنامه ۱۶ روستا ..عکس های مراسم چهلم حاج اسلام و چهلم  مرحوم حاج قاسم محمدی و خانم محپدی نیست .واقعا چقدر وقت برد نوشته های سفرنامه شانزدهم .عکس حضور پسران مرحوم طهماسب در زیارت ...پس کو عکس های انها 
پاسخ
به کجا ارسال کردید؟
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۰ مجتبی کریمی
سلام خدمت همشهریان سفرنامه 17 هفدهم روستای مهدی اباد از اول ورودی روستا و کارکردن کارگران در حاشیه دیوار باغ حاج اسدالله و جدول گذاری و سنگ فرش کردن کنار دیوار باغ بود . و ملاقات با تعدادی از اهالی روستا و شکواییه جهت نبود آب اشامیدنی در روستا حتی به میزان 1 ساعت در شبانه روز همراه بود . در ساعت 12:45 روز جمعه در محل دهیاری به اتفاق حضور دهیار محترم و شورای اسلامی روستا جنابان عبد العلی و صفدری به مدت 30 دقیقه جلسه ای در باره  رفع مشکل آب و راهکارهای موجود در خصوص ان مطرح گردید . و صحبت های اشخاصی که قبلا" از وجود آب در بالا دست روستا گفته بودن پیش آمد که پس از بازدید چنین مسئله ای وجود ندارد وحتی آب برای سیراب شدن احشام هم وجود ندارد . لذا تصمیم گرفته شد شورای روستا در روز شنبه 94/05/10 در اداره امور آب روستایی جهت رفع مشکل آب آشامیدنی حضور یابند . و چنانچه مشکل رفع نگردید . تعدادی از مردم روستا در اداره امور آب تجمع نمایند .
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۴ مجتبی کریمی
باز هم سلام  راجع به دیدار اینجانب با فرماندار محترم شهرستان دلیجان در روز شنبه 94/05/10 ساعت 21:30 در محل سالن کنفرانس شرکت تعاونی ...بود که مجددا" مشکل آب شرب روستا با ایشان مطرح شد .وایشان از اعزام مسئول امر اب روستایی به مهدی اباد و پیگیری در رابطه با آب روستا صحبت کردند . و از مردم روستا خواستار صرفه جویی بیشتر در مصرف شدند . و تاکید نمودند اگر چنانچه به مرحله بحران نزدیک شویم از طریق شهرستان کمبود آب جبران می گردد.ضمنا" جناب آقای سلیمی نماینده مردم شهرستان دلیجان و محلات نیز در جلسه حضور دارند .

۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۷ حجت عبدالهی
سلام
 از این همه جلسه ممنون ؟؟؟؟؟؟!!!!!!
هیچ میدونی هرچه درب انباری یا.....رو روی خانوادت ببندی و نزاری ازش استفاده کنه یک بارم که باز گذاشتی هیچی دیگه توش نمیمونه این بخاطر اینه که پیش خودشون فکر میکنن شاید دیگه درب انباری باز نشه !!!!!!.....مصرف اب تو این روزهای کم ابی زیادتره چون دبه ...حوض .....منبع اب ....همه و همه را پر میکنند که شاید دیگه اب نباشه شاید احتیاج نداشته باشن ولی این کار را انجام میدن حالا باید چکار کرد ؟ فقط یک هفته اب منبع را باز نکنید از شهرستان دلیجان 3تا تانکر محله بالا و پایین و پشت کناره بزارید تا اب مردم تامین بشه . منبع که پر اب بشه بعد به همه بگید دیگه مشکل اب نداریم  اب قطع نمیشه ببینید کسی بیش از نیازش اب مصرف میکنه دیگه .  این یک پیش نهاده حالا نمیگم یک هفته.... باید کارشناسی بشه ولی میشه کمبود اب را درست کرد . با این مردمی که ما داریم شاید !!!!!!؟؟؟؟؟
سلام
مطلع شدیم که سالگرد مرحومه مغفوره خانم اعظم طهماسبی جمعه مورخ 94/6/6 از ساعت 16الی 18 واقع در لاهیجان .مسجد آقا سید حسن لیالستان برگزار میگردد
شادی روحش فاتحه و صلوات
۲۰ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۹ مجتبی کریمی
سفرنامه 18 روستا روز جمعه 94/05/16 مصادف با هجوم قوم مسافرین  به روستای مهدی اباد بود . که مقرر شد با همکاری شورای روستا و دهیار محترم بسته هایی به عنوان هدیه به وسایل نقلیه ای که  هنگام برگشت از داخل روستا عبور می کنند . داده شود که دیگه اینقدر دستبرد به محصولات  باغ ها و زمین های مردم نزنند . و پاکت های زباله نیز هنگام ورود  جهت جمع آوری زباله به آنها تحویل داده شود . و زمان برگشت الحمدالله شورا و دهیاری 3 الی 4 عدد سطل زباله بزرگ در بین راه امامزاده قرار داده اند . ولی گوش شنوا . تازه برگشت که می خواهند بروند جوری نگاه به مردم روستا می کنند که انگار ما مهاجر هستیم . خب درست می شود . هوا کمی خنک تر شده بود . بساط هندوانه و خربزه هم در خانه ها در جمع پدر و مادر و فرزندان دور هم برقرار بود .
۲۰ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۲ مجتبی کریمی
خداوند بیامرزدکند خانم مرحومه طهماسبی را و با فاطمه زهرا محشور نماید
۲۰ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۸ مجتبی کریمی
 خبر خبر 130 روز دیگه مانده به پیاده روی اربعین کربلای  حسینی . مهدی آبادی ها مثل سال گذشته اعلام آمادگی کنند .
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۷ مجتبی کریمی
منتظر خبر ها و اقدامات خوب و تازه ای از هیئت امناء جدید امامزاده روستای مهدی آباد اردهال در این هفته باشید . 1- طرح دریافت وجه از مسافرین در روزهای تعطیلات و ....2- اقدامات فرهنگی جدید در روزهای آخر هفته در امامزاده روستا 3- تکمیل و تجهیز برق کشی امامزاده  البته با یاری و کمک شما همشهریان خیر و نیکوکار  4- بازگشایی حساب جهت جمع آوری کمک های مردمی برای تکمیل و تجهیز امامزاده روستای مهدی آباد 5- طرح ساماندهی طرح های نیمه تمام امامزاده البته با یاری شما همشهریان از نظر فکری و مالی و فرهنگی . به امید خداوند متعال . منتظر حضور و یاری سبز شما هستیم .
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۶ مجتبی کریمی
سفر نامه نوزدهم روستا در روز پنج شنبه 94/05/22 ساعت 18:30 انجام شد با برگزاری مراسم چهلمین روز عروج پدری مهربان و دلسوز حاج ابراهیم اسماعیلی که مراسم آیشان در مسجد صاحبالامر برگزار شد . ونسبتاهمشهریان حضور خوبی داشتند . و البته بستگان و خویشان منتسب به این مرحوم بیشتر بودند . و مراسم حضور مردم در مزار شهدائو اموات و اسران خاک در جوار امامزاده پر رنگ تر از هفته های قبل بود .و مداحی و سوگواری و تلاوت زیارت عاشورا با صدای زیبای محمد آقای اسماعیلی فرزند مرحوم حاج ابراهیم برگزار شد .و از بستگان این مرحوم حضور پرشور در سر مزارایشان داشتند . و از خانواده های مرحوم قدمعلی آقابابایی همسر و فرزندان -خانواده مرحوم حاج محمد مبینی -خانواده شهید مخدومی -خانواده شهید علیخانی - خانواده مرحوم حاج حسن آبیاتی و همسر محترمه - خانواده مرحوم حاج علی اکبر صفدری -مرحوم حاج حسن مبینی-حاج جواد طهماسبی -اقای رضا حیدری -همسر حاج حسین مبینی -حاج احمد کریمی -حاج محمد اسماعیلی - حاج حسین طهماسبی - خانواده شهید حسن عبدالهی که این ماه سالگرد شهادت این شهید بزرگوار است - خانواده مرحوم کربلایی علی محمد کریمی - خانواده شهید حاج غلامرضا محمدی - خانواده مرحوم حسین عبدالهی - و مرحوم حاج امین علیخانی و زهرا علیخانی - مرحوم حاج قاسم محمدی که واقعا" زود از یاد ها رفتند که تازه گذشتگان .ولی یادشان گرامی باد .  ضمنا" دایی علی من امده بود -مهدی خاله ام -آقای محمدحسین علیخانی - ....
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۱ حجت عبدالهی
اقای کریمی سلام
این روال همه ساله و همه روزه هیئت امنای زیارت هست (همکاری شما خیرین و همشهری های نیکوکار+شماره حساب ) هیئت امنا خودش چی تو چنته داره ؟.هیچی( اوقاف =0 چرا 0 چون زیارت دی درامد نداره مثل زیارت مشهد که بهش برسند و یه نمه هم بفم نفهمی اره دیگه .) فقط سر سال هیئت امنا یه گونی لب تا لب بدهی رو میکنه و یه برگه 3متری از بدهی میزنه تو تابلو مسجد +کارایی که انجام شده و هزینه هاش که به چشمم نمیاد وکارایی که انجام نشده تمام . قبرارو هم سطح هم کنید قبر شهدا رو درست کنید یه خادم بگیرید هفته ای یک بار یه اب و جارو کنه حتی دورو بر زیارت را 4تا تیر برق از اینایی که تو پارکا میزارن دورو بر زیارت بزارید  این که دیگه اب نمیخوا پاش کنی تا نور بده یه کم دورو بر زیارت رو هموار کنید 4تا لامپ رو دیوار دور زیارت بزارید مردم ببینند شاید حالشون عوض بشه یه کمکی هم بکنند که کمک میکنند . مواظب خوبیاتون باشید.
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۹ میثم شاه محمدی
باخبر شدیم دیروز بچه آقای رضا عبدالهی پسر آقای حسام عبدالعلی، به دنیا اومده
قدم نورسیده مبارک باشه ان شالله
برای نوه جدید آقای حسام عبدالعلی و برای خانواده ایشون آرزوی سلامتی داریم و از خداوند متعال برایشان طلب خیر و برکت و تندرستی و موفقیت میکنیم.
پاسخ
تصحیح میکنم:
رضا عبدالعلی
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۰۳ حجت عبدالهی
سلام
اقا میثم خوش خبر باشی
اقارضا مبارکه عمو علی مبارک باشه اقا حساب به سلامتی ... هر چه خودت بچه کم داری بچه هات دارن جبران میکنند دو الی سه طبقه به خونت اضافه کن اینجوری که داره پیش میره کم میاری ها . یارانه هارو دارن جمع میکنند هواستون باشه ها .
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۱ مجتبی کریمی
اول خدمت نوه عمه عزرا خودم بابت تولد فرزندش تبریک می گویم 2- امروز سه شنبه 94/05/27 سالروز ورود آزادگان شریف و بزرگوار را به تمام همشهریان گرامی تبریک می گوییم و ضمنا" روستای شهید پرور و انقلابی مهدی آباد دارای 3 نفر آزاده بوده و می باشد 1-آقا مجتبی مبینی 2-آقای حمید طهماسبی 3- حسین حسنی  خدا همه انها را حفظ بفرمایید .لذا قابل توجه بعضی ها که اهل و بچه روستایی هستند که دارای آمار بالای شهدای جنگ تحمیلی -جانبازان جنگ و -آزادگان می باشد . به خود و روستای خود ببالید .
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۰ مجتبی کریمی
جای همه دوستان و همشهریان خالی روز جمعه هفته گذشته 94/05/23 پیاده روی با دوستان از امامزاده بی بی زبیده خاتون  نراق  البته بعداز زیارت با نیابت از طرف همه همشهریان و پیاده روی تا روستای سینقان و زیارت امامزادگان حلیمه خاتون و سکینه خاتون این روستا داشتیم .و صبحانه را در جوار دشت سینقان صرف نمودیم . البته تصاویر گنبد جدید زیارت روستای سینقان را مشاهده کنید . و ضمنا" خیلی از اهالی روستای سینقان از هم ولایتی های خود ما هستند . یادمان نرود
بسمه تعالی :
طی جلسه امروز با فرمانداری محترم شهرستان و هماهنگی های قبلی مقرر گردید مبلغ 50/000/000ریال بابت بهسازی گلزار و قبور مطهر شهدای عزیز که در جلسه شورای تامین شهرستان به تصویب رسیده است و در نظر گرفته شد ه پرداخت گردد .جهت تکمیل کامل دست خیرین محترم در این زمینه را به گرمی می فشاریم
بسمه تعالی :
با هماهنگی هییت امنای امامزاده فضل (ع ) جمعه طرح ساماندهی مسافرین  محترم اجرا میگردد .یاریتان را میطلبیم
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۸ حجت عبدالهی
سلام
لطفا با این پول کم کار های ضروری قبور شهدا و امامزاده رو انجام بدید نرید گل و گلدون بخرید اولویت در کار مهمه .
طرح ساماندهی ؟البته خوبه تا چه کاری بخواهید انجام بدید و چگونه . ازمایشی برای سال بعد خوبه اخه تابستون تموم شد . لباس فرم برای افرادی که مسئولیت دارن را یادتون نره .....مواظب خوبیاتون باشید ...






پاسخ
دهیار:
آقا حجت گل سلام
طرح فوق آزمایشی بوده وبه جهت مشخص شدن نقاط ضعف وقوت آن . از پیشنهادات شما و سایر دوستان نیز در هر چه بهتر شدن طرح فوق استقبال می نماییم .لباس هم پیش بینی شده است .
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۰ مجتبی کریمی
اقای خاص . گلها و گلدانها را اقای رضا اقابابایی اورده است و خودش پرورش داده است.لذا برای شادی روح مادرش خانم نقلی فقط خودت فاتحه بخوان که دیگه ....زود قضاوت نکنی.
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۵ حجت عبدالهی
سلام دوستان
اقای دهیار محترم از پاسخی که دادید ممنونم موفق باشید . اقای کریمی بنده فاتحه را میخوانم اما هیچ منظوری نداشتم فقط یک مثال زدم پس شما هم با ما همراه شو جهت حواندن فاتحه که زود قضاوت نکنی دوست خوبم
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۱ مجتبی کریمی
سفرنامه 20 روستای مهدی آباد اردهال در روز جمعه 94/05/30 از ساعت 8:30 صبح با حضور دهیار محترم و اعضاء هئیت امناء امامزاده روستا شروع شد . و برنامه طبق وعده ای که از قبل داده بودیم شامل 1- پذیرایی از مسافرین ورودی به روستا و امامزاده که جهت تفریح امده بودند 2- جمع اوری کمک  از مسافرین در ورودی اول روستا جنب منزل سیدحسین و حسین آقاموسوی 3- توزیع نایلون زباله بین وسایل نقلیه مسافرین جهت جمع آوری زباله از محل استراحت خودشان 4- بازگشایی درب امامزاده و سرکشی در چند مرحله به آنجا 5- گفتگو  با تعدادی از مسافرین و شنیدن مشکلات انها از قبیل نظافت سرویس های بهداشتی و مشکل آب ورودی به داخل سرویس های بهداشتی که قول مرتفع شدن تا اینهفته را به آنها دادیم . تذکرات در رابطه با عدم ورود وسایل نقلیه مسافرین برروی قبور در جوار امامزاده داده شد و ورود غیر قانونی وسایل نقلیه تا داخل دشت و زمینهای مردم و همچنین نریختن زباله در جوی اب و زمین های کشاورزی بود . ساعت کار دریافت وجه تا 14:30 بود و پس از اتمام به محل اسکان مسافرین سرکشی گردید . ضمنا"در هنگام اجرای طرح اعضاء شورای روستا و تعدادی از همشهریان نیز حضور داشتند . از زحمات آقای حسن رمضانی کمال تشکر را داریم . و مبلغ جمع آوری شده از کمک های مسافرین جهت تکمیل و تجهیز طرح های  امامزاده 166000 هزار تومان است که مبلغ 70000 هزار تومان را همشهریان خودمان کمک کردند .ضمنا " از یک نفر که به تازگی در روستا منزل خریده است حدود 15 ماشین روز جمعه به اسم ایشان وارد روستا شدند . و حتی یک قران پول ندادند و تازهاینکه طلبکار نیز بودند .ومی خواستند دعوایمان بکنند . وچند تا از وسایل نقلیه آنها از دست ما فرار کردند .و همگی می گفتند امروز میهمان آقای ...هستیم .ولی پس از بازدید از درب منزل ایشان همه به سر چشمه ...رفته بودند و با آب قنات مردم ماشین می شستند . از درخت مردم چوب می شکستند . محصول مردم را پایین می کردند .خلاصه این هفته بساطی داشتیم . که انشاء الله در هفته جاری با کمک شما مرتفع شود .راه حل و راهکار ارایه دهید تا جلوی این جور افراد بدون هویت و بی شعور ...شود .مردم از این طرح راضی بودند 
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۴۵ حجت عبدالهی
از هفته دیگه همه ی مسافرین مهمان یکی هستند این که نشد کار . به فکر نون باشید که خربزه ابه . اخه این پولی که جمع شد ارزش الافی چند نفر و حرف و حدیثی که پشت سر مردم دی خواهد بود و ..... را داره ؟ میگم به جای گرفتن پول اگر تعهد بگیرید نرن تو زمینای مردم و محصول مردم را از بین نبرن که بهتره اگر این اتفاق بیفته جریمه باید بدید . اون موقع همه رعایت میکنند و اگر کسی رعایت نکرد باید جریمش را بده .حداقل پول زور نمیگیرید از مردم و مردم هم وادار نمیشن دروغ بگن . مواظب خوبیاتون باشید
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۵ مجتبی کریمی
موضوع جمع شدن و گرفتن پول از مسافرین و چتر بازان  نبود 1- تعدادی از موتورسوار را  عودت دادیم که طبق شواهد  مصرف مشروبات را در جوار قنات روستا  جزء تفریحات می دانستند. و شیشه و قوطی آنها مشهود است .  . افرادی را عودت دادیم که اصلا" برای چتر بازی در روستا در چنین مرحله مشاهده شده بودند . و تصاویر آنها در شبکه های مجازی بود . افرادی را عودت دادیم که فکر می کردند آمده اند خانه نوکر و همه مردم روستا و کشاورزان و اهالی مسئول سرویس دهی به آنها هستند . زمین های مردم توالت و دستشویی و آب قنات مردم کارواش عمومی و مجانی انها است . .وعلوفه و درخت مردم سوزاندن جزء تفریحات آنها است . ریختن آشغال جزء رسوم آنها است .  چرا ورودی نیاسر پول می گیرند . چرا سرچشمه محلات پول می گیرند . چرا قمصر و ابیانه و اکثر روستاهای کاشان اصلا" غریبه را نمی دهند .
پاسخ
باز هم تاکید می کنم، تمام مواردی که فرمودید راه حل جداگانه و مختص به خود را دارد و عقلانی نیست برای رفع تمام این موارد یک گزینه رو کنیم و آن هم بستن راه و گرفتن پول!
در ضمن در هیچ کجای دنیا از مردم پولی دریافت نمی شود مگر اینکه خدماتی ارائه شود
تمام نقاطی که ذکر کردید اماکن تفریحی هستند و در آنها به مردم خدمات ارائه می شود. برخی از آنها هم اماکن خصوصی هستند و مالک آنها در قبال ارائه ملک یا خدمات خود پول دریافت میکند.
شما به جز یک پلاستیک زباله چه خدماتی ارائه کردید؟
اصلا مالک کدام قسمت روستا هستید که بابت اجاره آن و یا ورود اهالی به آن پول دریافت کردید؟
در نیت خیر شما شکی نیست اما روش کار شما باعث پشیمانی خواهد بود.
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۱۱ مجتبی کریمی
قضیه جمع کردن وجه از مسافرین . مقصد کنترل  و سنجش اشخاصی که با چه مقصدی وارد روستای مهدی آباد می شود .بود به قول یکی از رانندگان مسافر در حضور خانواده اش اینجا روستای بی در و پیکری است و بوده .به من می گفت حالا تو هوشیار شدی می خواهی ورود و خروج  ما را بررسی کنی . جواب او را شما بگویید چی باید می گفتم .چند تا ماشین با سرعت از کنار ما فرار کردند به نظر شما منظورشان چی بود . چند تا ماشین می خواستند دعوا بکنند ؟چی بود . ما تازه راه رانبسته بودیم
پاسخ
کنترل و سنجش افراد با هر مقصد و مقصودی وارد میشوند با من و شما نیست. اگر قرار باشد هرکس هرموقع دلش خواست به بهانه کنترل و سنجش راه را بر مردم ببند و پول بگیرد که سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.
همانطور که میدانید در روستای مهدی آباد افراد غیر مهدی آبادی هم ساکن هستند. یعنی طبق قانون مالک و صاحب ملکی هستند و به قول معروف چهار دیواری اختیاری
کسی حق تفتیش مهمان های ساکنین روستا را ندارد. چرا قبول نمی کنید کار اشتباهی انجام داده اید؟

۰۲ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۲۹ میثم شاه محمدی
لطفا برای درج نظر از صفحه دوم اخبار روستا که در اینجا یا منوی اصلی وبلاگ در دسترس است استفاده کنید