ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

حاج ابراهیم اسماعیلی :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

حاج ابراهیم اسماعیلی

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰ ب.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

ان شاالله که 120سال زنده باشند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۲
مدیر سایت

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۳۴)

میثم جان حاج ابراهیم زنده هست
پاسخ
با عرض پوزش
تصحیح شد
ممنون از اینکه اطلاع دادید
آقا میثم حاج ابراهیم اسماعیلی به لطف خدا زنده هستند و روزی میخورند خدا حفظشون کند
پاسخ
با عرض پوزش
تصحیح شد
ممنون از اینکه اطلاع دادید
۱۳ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۲۳ مجید اسماعیلی

سلام علیکم

آقای شاه محمدی ایشون زنده هستند

احتمالا شما با حاج محمد اسماعیلی که مرحوم شدند اشتباهی گرفتید

لطفا اصلاح بفرمائید.

از طرف نوه ی آن مرحوم

پاسخ
با عرض پوزش
تصحیح شد
ممنون از اینکه اطلاع دادید
۱۳ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۵۸ مهندس اسماعیلی
با سلام

خدمت مدیر سایت عرض می نمایم که ایشان زنده می باشند و به رحمت خدا نرفته اند.لطفا اطلاع رسانی کنید تا موجب نگرانی دوستان و آشنایان نشود.
پاسخ
با عرض پوزش
تصحیح شد
ممنون از اینکه اطلاع دادید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
*** ** *** *** ***** ***** *** *** ***** **** ** **** ** ***** ** **** * **** ******* **** ** ***** *****
****** *******

پاسخ
دوست عزیز
از این اتفاقات حتی در خبرگزاری های رسمی دنیا هم پیش می آید. ولی نحوه برخورد شما به نظرم خیلی نادر است!
۱۳ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۱۱ ابوالفضل اسماعیلی

باسلام

آقای شاه محمدی لطفا علت انتشار این عکس را بفرمائید.

همینطور شخصی که این عکس را برای شما ارسال کرده

پاسخ
با سلام و عرض معذرت
نام این بزرگوار تصحیح شد
فرستنده عکس نیز ناشناس است، البته اشتباه از من بود.
چه خبره 
بابا یه اشتباه شده
لازم نیست همه بگین
۱۹ شهریور ۹۳ ، ۰۱:۳۰ مهندس آفره کره جاری
از اقا میثم عزیز که لطف کردند و یادی از حاج ابراهیم رو تو سایت زنده کردند متشکرم.....از دوستان عزیز هم که اطلاع دادند ایشون در قیدحیات هستند هم متشکرم.....یعنی چی ؟؟؟؟یه سری مطالب غیر مربوط گفتن؟؟؟؟ بجای تشکر که یاد یکی زنده میشه چه مرده چه زنده !!!! بجای تشکرتونه.....بهر حال بنده بعنوان یکی از اقوام خیلی نزدیک ایشون از مدیریت سایت تشکر میکنم.....وبرای حاج ابراهیم هم آرزوی سلامتی دارم......
پاسخ
ممنون
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۳۶ مجید اسماعیلی

سلام علیکم

در پاسخ به مهندس آفره کره جاری:

دوست عزیز یعنی چی یک سری مطالب غیر مربوط گفتن ؟

ما محترمانه خدمت آقای شاه محمدی عرض کردیم ؛ مطلب رو اصلاح بفرمایند.ایشون هم تغییر دادن. در ضمن شما چه نسبتی با پدر بزرگ ما داری که خودتون رو جز اقوام خیلی نزدیکشون می دونید!!؟

پاسخ
سلام البته منظور ایشون نظری بود که ستاره دار است.
در خصوص مورد آخر هم اکثر مردم در مهدی آباد با هم فامیلی دور دارند.
سلام
همسایه عزیز ما یادمه ازشون گوشت میخریدیم کیلویی 250 تومن همون موقع که با یه ماشین دستی سر ما رو میتراشید که معلمای مدرسه سر صف جلوی ورودمون به کلاس رو نگیرند. مشکل این بود که سرعت جلو رفتن دستشون از سرعت باز و بسته شدنش بیشتر بود. گرفتین که ؟
خدا حفظش کنه و همسر مرحومشون صغری خانم رو رحمت کنه. دیوار مشترک خونه ما یه جاش که محل سلام علیک و رد و بدل کالا بود ریخته بود. یه شب من تو یه لوله سر دیوار صدای مهیبی در آوردم غافل از اینکه پشت دیوار تو تاریکی صغری خانم دم حوض در حال شستشو بود و بنده خدا ترسید.
موقعیت رو قاسم آقا نوه حاج ابراهیم باید خوب درک کنه. از نوه های حاجی اسم ایشون رو فقط یادمه ببین چه حافظه ای .. .
سلام به آقا میثم و مدیریت محترم سایت و خسته نباشید.

یک سوال فنی؟؟؟؟ چطوری هست که در سایت شما بعضی از افراد که نظر می دهند،ستاره دارها را می توانند بخوانند و نظر بدهند؟

آیا شما از افرادی که در مورد آنها صحبت می شود و یا سوالی می کنند با آنها تماس می گیرید؟

با تشکر بسیار فراوان و خسته نباشید مجدد........
پاسخ
سلام هرچند متوجه منظورشما نشدم ولی نظرات ستاره دار توسط هیچ کس حتی سایر نویسندگان وبلاگ قابل نمایش نیست.
آقا میثم با نهایت شرمندگی!!!!!!! در همین قسمت شما یک جوابیه دادید،که منظور آقای مهندس آفره ی عزیز همان ستاره دارها بوده و نه چیز دیگر......(پاسخی که به آقای مجید اسماعیلی داده اید.)
برداشت من این گونه بوده است که شاید بعضی از اشخاص می توانند نظرات را هر چند ستاره دار بخوانند و جواب دهند. چگونه است که ایشان تمام نظرات ستاره دار را جواب می دهند.(اگر دوست دارید سری به تاریخچه سایت بزنید،اگر ناراحت نمی شوید باید بگویم در هر روز و هر ساعت داخل سایت هستند و نظر می دهند.)

در ضمن از سایت خوبتان هم تشکر می کنیم.انشاالله عمر آن 120 ساله شود.

پاسخ
سلام ایشان نظر ستاره دار را ندیده اند. بلکه با توجه به پاسخی که برای آن نظر درج کرده ام نظر داده اند. اطمینان داشته باشید نظرات ستاره دار برای تمام اهالی غیر قابل نمایش است و حتی نزدیک ترین افراد به من هم از متن اینگونه نظرات آگاه نخواهند شد. البته برخی نظرات از ابتدا ستاره دار نبوده اند و بعد از مدتی بنا به مشورت و صلاحدید بزرگان و مسئولین روستا حذف می شوند. پس قاعدتا عده ای آنها را قبل از حذف مطالعه کرده اند.
در خصوص کاربر مدنظر شما هم باید عرض کنم ایشان از مخاطبان فعال و دائمی هستند و همیشه نسبت به وبلاگ روستا لطف داشته اند.
امیدوارم تمام اهالی بتوانند در محیط وبلاگ با یکدیگر تعامل خوبی برقرار کنند
ممنون از شما
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۱۹ مهندس آفره کره جاری
با سلام به همه دوستان عزیز و به حمید آقای تازه وارد که قبلا اسمی یا نظری از ایشون نداشتیم سلام مخصوص عرض می کنم....حمید جان امید وارم اون یارو نباشی با این اسم که آبروش رفت تو قوطی ......بعد هم حمید جان خیلی ای کی یو نمی خواست جواب حذفیات نظر آگاه رو در مورد شخص مورد نظر بدونیم هر چند مدیر محترم وب خیلی محبت دارن هم به بنده هم به همه دوستان حاضر در وبلاگ...شمام پسر خوبی باش با هم رفیق باشیم.....باریک...
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۲۸ مهندس آفره کره جاری
با سلام علیکم مجدد خدمت عزیز دلم مجید خان اسماعیلی باید عرض کنم که متاسفانه این اتفاق افتاده وبنده یکی از اقوام خیلی نزدیک ایشون هستم شمام خیلی ریز نشو....البته افتخاری برام نیست قرابت با شما ولی چه کنیم!!!!آنجا که قضا حمله کند ...چاره تسلیم و ادب تمکین است.....کافیه یه ذره با هوش باشید .....بنده همه اعضای خانواده ام با مادر محترم شما محرمند ....پس با هوش باش .....کم گوی و گزیده گوی چون در.....
سلام به مسئولان محترم سایت و مخصوصا مهندس آفره عزیز
چرا شما هر کسی که نظر می دهد را می گوئید همان شخصی که قبلا نظر داده است.من به شما وهمه مهدی آبادی ها ارادت مخصوص دارم.دوست دارم شما را و مخصوصا آفره عزیز را از نزدیک ببینم(هر چند ایشان را می شناسم و می دانم که اسم اصلی ایشان چیست)اگر دوست داشته باشید من آدرس ایمیل و یا حتی شماره تلفن خودم را به شما می دهم که با هم از نزدیک مراوده داشته باشیم.در ضمن آفره جان من با نهایت احترام با شما صحبت می کنم.چون شما شخص بسیار محترمی هستید.هم به شما و هم به خانواده محترم تان ارادت دارم.(در ضمن مارا هم از آبشار نیاگارا محروم نکنید.)
پاسخ
سلام این سایت مسئولان ندارد. یک مسئول دارد که بنده هستم.
از اینکه تصمیم گرفته اید با یک نام نظر بدهید بسیار خوشحالم. امیدوارم این رویه را ادامه دهید.
خدمت مهندس آفره عزیز ارادت خاص دارم و عرض میکنم نود و نه و نیم درصد (حمید )همونی هست که شک داری باشه . چون از مطالبش معلومه از همین حالابوی نفاق میده آره جونم! ولی اگه قول بده بچه خوبی باشه ابشار نیاگارا هم ببریدش . فدایتان .l
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۲۲ قاسم اسماعیلی

باسلام خدمت همه دوستان وآشنایان

لازم میدانم ازتمام دوستان که بابت این اشتباه تایپی دچار نگرانی گردیده اند پوزش بطلبم

وباتشکر مخصوص از دهیار محترم ،اقای میثم شاه محمدی مدیر سایت،مهندس آفره که ما افتخار میکنیم که با ایشان قرابت داریم !!!!وقاسم عزیز رفیق قدیم 

البته به اطلاع میرسانم اقای حاج ابراهیم اسماعیلی لجظاتی پیش فرودگاه جان اف کندی را به مقصد مهدی اباد برای دیدار دوستان ترک کرده اند 

۲۵ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۰۵ مجید اسماعیلی فاقد نام مستعار و غیر ...

 

سلام

غم قفس به کنار ... آنچه عقاب را پیر می کند ؛ پرواز زاغ های بی سر و پاست. آقای شاه محمدی لطفا نظرات افرادی را که هویت مجهول دارند نمایش ندید.

گرچه ذکر این مطلب زیره به کرمان فرستادن است. اما خوب آنجا که قضا حمله کند ...شاید چاره ؛ تسلیم و ادب تمکین باشد. یا علی مدد

پاسخ
سلام تعیین هویت افراد در فضای مجازی کار آسانی نیست
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۵۹ مهندس اسماعیلی
با سلام به تمام دوستان عزیز
در جواب این آقای مجهول مهندس آفره کره جاری

که نظر داده بودنداز اقا میثم عزیز که لطف کردند و یادی از حاج ابراهیم رو تو سایت زنده کردند متشکرم.....از دوستان عزیز هم که اطلاع دادند ایشون در قیدحیات هستند هم متشکرم.....یعنی چی ؟؟؟؟یه سری مطالب غیر مربوط گفتن؟؟؟؟ بجای تشکر که یاد یکی زنده میشه چه مرده چه زنده !!!! بجای تشکرتونه.....بهر حال بنده بعنوان یکی از اقوام خیلی نزدیک ایشون از مدیریت سایت تشکر میکنم.....وبرای حاج ابراهیم هم آرزوی سلامتی دارم......


شما عکس پدر و مادر خودتان را بگذارید تا مدیر سایت آن را به عنوان مرحوم
در سایت بزارند من با تمام وجود از ایشان تشکر میکنم.

متاسفم از میدر سایت جناب اقای شاه محمدی که نظر توهین آمیز این مجهول الهویه را در بخش نظرات قرار می دهید.ایشان اگر مرد بودند با اسم واقعی کامنت میدادند تا با ایشان برخورد قضایی کنم.

با تشکر
پاسخ
سلام لطفا این موضوع را اینقدر کش ندهید و تمام کنید...
همانطور که عرض کردم از این اشتباهات همه جا پیش می آید و بنده هم عذرخواهی کردم.
از همه اهالی محترم تقاضا میکنم در این خصوص جبهه نگیرند و اختلاف به وجود نیاورند.
کمی گذشت در زندگی بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۲۳ مهندس آفره کره جاری
قاسم آقای اسماعیلی عزیز با سلام و احترام خدمت جنابعالی بنده خدمت شما و خانوده محترم ارادت ویژه دارم و باطلاع میرسانم که مام ایشون رو که از فرودگاه کندی در فرودگاه باغ سه راه بزمین نشستند در منزلشا ن زیارت کردیم الحمدلله حالشان خوب بود.....بامید دیدار جلو مسجد مرتضی علی دیلمان....
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۳۷ مهندس آفره کره جاری
با سلام به دوست عزیزمان حمید انشالله که سلامت بوده باشید ...بنده هم شما و هم خانواده محترم جنابعالی را خاصه مادر مومنه شما رو خوب می شناختم و هر کاری که در زمان حیاتشان داشتند بدیده منت برایشان مثل یه مادر بزرگ محبوبم انجام میدادم.....شاهد ادعام مادر محترم قاسم آقاست متاسفانه یه سری مطالب در نظرات گذشته رد وبدل شده که امید واریم عبرت همه ما شده با احترام متقابل همدیگر را دوست بداریم و به هم عشق بورزیم......سعی در تخریب هم نکنیم دست یکدیگر را بگیریم و هم افزایی کنیم پای هم را بگیریم محکوم به زمین خوردنیم...دست گیری کنیم بجای مچ گیری...
شیطان را لعنت کنیم و بر اعتقاداتمان پای فشاریم فقط در مقابل دشمنان دین و وطن ومذهب مان موضع بگیریم و سخت دفاع کنیم ....بنده هم مشتاق دیدارم.....شما وهمه هموطنان عزیزم به نیاگارا دعوتید .....قدم به چشم ما بگذارید....خوشحال خواهیم شد ....هزارتا......
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۴۶ مهندس آفره کره جاری
رفیق عزیز سلام ودرود برشما....آره حق باشماست البته انسان ممکن الخطاست و به اشتباه جایزالخطا می نامندش .....اگر ایشان دوست قدیمی مد نظر بوده و مسیر صحیحی را پیش رو گرفته باشند بنده وصد البته جنابعالی و دیگر دوستان همشهری دست ایشان را بگرمی فشاریم......با هیچ کس جز دین ستیزان و کافران دشمن نیستیم.....هر چند زورمون خیلی زیاده....گردنمنونم خیلی کلفته هر میگه نه بیاد امتحان کنه.....
جناب مهندس آفره سلام جناب رفیق درست بعضیا رو شناختن منتظر معجزه نباش واسه آدم شدن بعضیا ،  به نظرم آب در هاون کوفتن است از ما گفتن بود


خدا به آقای اسماعیلی هم سلامتی و طول عمر عطا فرماین آمین
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۲۰ قاسم اسماعیلی

عزیزان بزرگان

بحث در مورد این مسئله رو تمام کنید مجید جان عزیزم مهندس افره خودیه

۲۷ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۴۸ مهندس آفره کره جاری
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
جناب مهندس اسماعیلی سلام یا یه بیگانه ای دنبال لحاف میگردی.....یا چی ..میخوای عکس مرده ی مال منو بذارن شما روش نظر بدی ؟؟؟؟؟برخورد قضایی تم تو حلقم بنده نه توهین میکنم به کسی نه پاسخ هیچ توهینی رو بی جواب میگذارم....هرچند که از ماست که برماست ولی بااین حال اگه دنبال مرد میگردی درست اومدی.....*** **** *** ** *......قاسم اقای اسماعیلی متشکرم که بنده رو خودی دونستی....به آقا مجید هم نه بخاطر خودش .....به خاطر شما هافعلا احترام میگذاریم.......شرایط سنشونه دو ریالی کج دستشونه.....اما مهندس خان نه مردانگی رو دنبال میکنن.....بهش میرسی گلم......
درود و صد درود بر قاسم اقای اسماعیلی کاملا با نظر شما موافقم  عالی گفتی !
آقا میثم سلام خوبی؟ببخش که چند روز نبودم و نتونستم نظر بدم.
ولی خودمونیم همشهری های باحالی ما داریم...اول ما را به توپ بستن بعد می خواهند از ما حمایت کنند و دستمونا بفشارند....من نمی دونم من رو با چه کسی اشتباه گرفتند.در ضمن آفره عزیز اونی که شما فکر می کنید من نیستم.اگر دوست داشته باشید من به شما یک نشانه بدهم که شما متوجه بشوید من از بستگان بسیار نزدیک شما و حتی از محارم شما هستم.در ضمن مادرم هم الحمدالله در قید حیات هستند.اگر دوست داشتی امروز بعدازظهر اگر توانستی بیا امامزاده تا همدیگر را ببینیم.
پاسخ
سلام خواهش میکنم
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۴۷ مهندس آفره کره جاری
حمیدجان ما کی کسی رو به توپ بستیم؟؟؟؟همیشه دست همه رو بگرمی فشردیم و می فشاریم......منظورتون کدوم امزاده است گلم شما بفرمایید خدمت میرسیم ......اگه شما رو اشتاه هم گرفتم ببخشید....اونجا که مدیر محترم فرمودند امیدوارند با یک اسم نظر بدید مایک نفر داشتیم که اینگونه بود ......بهر حال من دوستدار همه هستم......
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۳۶ قاسم اسماعیلی

جناب اقای عباس عسگری وخانواده محترم

من آن گل پرپر شده دست زمانم
بر سنگ مزارم بنویسید، جوانم

به مقصد نرسیده به سرآمد سفرم زود
این حادثة شوم کجا بود،‌ندانم؟

ضایعه تاسف بار درگذشت فرزند دلبندتان نوجوان ناکام مرحوم محمد حسین عسگری را به شما وخانواده محترم تسلیت عرض نموده بقای عمر شما وخانواده را از خداوند منان مسئلت دارم 

۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۴۱ قاسم اسماعیلی

جناب اقای حسن اسماعیلی وهمسر محترمه وخانواده محترم عسگری

مصیبت وارده باعث تاسف وتالم فراوان اینجانب وخانواده ام گردید.

مراتب تسلیت ما را پذیرا باشد .

۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۲۵ مهندس آفره کره جاری
سلام آقای قاسم اسماعیلی .....چی شده پسر عباس عسگری ؟؟؟؟ اگه اطلاع رسانی کنید ممنون میشم....در حالی که به همه بستگان با استناد به فرمایش شما بنده هم تسلت عرض می نمایم....خدایش بیامرزد....
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۵۰ قاسم اسماعیلی

اقای مهندس افره

باسلام متاسفانه روز چهارشنبه در حادثه برق گرفتگی فرزند برادر همسر عموی اینجانب(حسن اسماعیلی)جناب اقای عباس عسگری که ساکن کاشان میباشند دار فانی را وداع گفتند خدواند ایشان را بیامرزد وبه پدر ومادر گرامیشان وبستگان تحمل این غم عظیم را عطا فرمایند 

با سلام  خدمت هر  چی اسماعیلی پرچمتون بالا
 با سلام خدمت همه کاربران عزیز خصوصا حمید آقا چون در خواست مدیر محترم سایت از شما در  استفاده از یک نام   بود احساس ما بر این بود که فرد مورد نظر هستید فلذا اگر نیستید معذرت خواهی میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی