ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

مرحوم حاج احمد آبیاتی :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

مرحوم حاج احمد آبیاتی

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۰۹ ب.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

اینم عکس پدر بزرگ من

یاد ماچ های آبدارش به خیر...

روحش شاد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۸
مدیر سایت

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۸)

بسم الله الرحمان الرحیم
جالبترین خاطره من از این عزیز همان عبارت بالاست.
تعجب نکنید این خاطره رو نمیشه بیشتر از این نوشت چون گفتاریه و نمیشه گفت چون فقط تو این دنیا یکی میتونست بگه اونم مرحوم حاج احمده.
آخه صوت قرآن ایشون بسیار منحصر بفرد بود. اونایی که شبهای ماه رمضون نزدیک ستون مسجد یه نگاه به قرآن یه نگاه به ایشون میکردند حتما اقرار میکنن که حق با منه. به من که خیلی لطف داشت و مهربون بود. مثل مدیر وبلاگ!
روحش شاد
پاسخ
من که کوچیک بودم میخواست بهم قرآن خوندن رو یاد بده
مثل مکتب خونه یادم میداد
هنوز تو ذهنم هست:

الف دو زبر اً دو زیر اٍ دو پیش اٌ...

خدا رحمتش کنه
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۱۶ مجتبی کریمی
با سلام و درود بر روح پر فتوح حاج احمد آبیاتی و همسر و دختر مرحومه اش که هم نامشان محشور شوند . یاد آن روزهایی که حاج احمد در روستا زندگی می کرد و ما برای شبهای ماه رمضان و مراسم اوهوهو به درب منازل می رفتیم و ایشان یکی از مردم مومن بود که بابت سروده های ما عیدی به ما می دادند .و  ایشان سالیان سال در شهردلیجان نیز مانند یک همشهری دوست داشتنی  برای ما بودند و بعضی مواقع اقامه نماز های یومیه را در مسجد جامع شهر دلیجان با هم برگزار می کردیم .روحش شاد و یادش گرامی . ضمنا"روح پدر ایشان نیز (حاج محمد آبیاتی )  واموات منتسب به این خاندان نیز شاد باد .
باسلام اگر دهیار وشورا یکذره احساس مسئولیت داشته باشند بیشتر به روستا میرسیدندحیف که نیست.....
مرحوم حاج احمد آبیاتی در مهدی آباد نماد مظلومیت.صبر .عاشق فرزندان و اقوام.نمونه بارز استقامت و ایمان .کم حرف و بی حاشیه . متین و استوار . مومن و بی آزار و ........بودند  روحش شاد و با هم اسمش محشور باد.(آمین)
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۴۷ مهندس آفره کره جاری
چقدر زیبایی !!!!!!!! چقدر بی ریا!!!!!!! دوست داشتنی و پر توان و قوی ......مثل کوه استوار....   من یه روز خیلی سعی کردم این روش ابجد گویی حروف قران رو ازش یاد بگیرم نشد.....خیلی زیبا و بدون غلط قران میخوند....تازه خیلی معنی ها رو هم بعد هرآیه میگفت ....بلد بود .....خدا بیامرزدش یه مرد نون بازو خورده ایشون بود .....میشد بگی حلال حلال خور.....خدا پدر پهلونشم بیامرزه ...داستان پهلونی و گرفتن راه زنان در گردنه محلات رو همه شنیدن .....قدیمیا میگن اگه یه آدم مشکوک وارد ده میشد اوس محمد حیدر جلوشو می گرفت ..میپرسید کارت چیه ؟؟؟اگه بیکار و دزد و از این قماش بود بیرونش میکرد.....اونم یه مرد بوده ......واقعا.....
خداوند رحمتش کند
۱۳ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۳۱ قاسم اسماعیلی

یه عکس توایمیلته اون بزارش رو سایت حاج ابراهیم اسماعیلی

پاسخ
تو ایمیل من عکس زیاد هست منظورتون کدومشه؟

سلام وب خوبی داری به وب منم سر بزن ونظر بده

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی