ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

آشنایی با اهالی :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

آشنایی با اهالی

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۵۰ ب.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

برای سایز اصلی کلیک کنید

تصویر حاج قاسم محمدی و حاج حسین محمدی. لازم به ذکر است حاج قاسم مدتی هست که بیمار هستند . از خداوند متعال شفای ایشان را مسئلت می نماییم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۱
مدیر سایت

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۴)

سلاااااامممم
چ عکس جالبی
بابابزرگ ما چقد جوون بوده
من و خونواده ندیده بودیم این عکس و تاحالا
خدا شفای عاجل بده عمو قاسم عزیز رو
عکس متلق به دو برادر زحمتکش ومومن است که واقعا" در دوران زندگی با زحمت دست و عرق جبین نان و روزی حلال برای فرزندان خود تهیه کردند . والان که به سن سالخوردگی رسیده اند حاج قاسم که بنده خدا از کمی سوی چشم و بیماری در بستر خانه خوابیده است که خدا هر چه زودتر اورا و همه مریضان اسلام را شفای عاجل به حق امام رضا عنایت کند و حاج حسین هم که از درد پا رنج می برد .را شفا عنایت بفرماید .واقعآ زحمت زیادی برای خانواده کشیدند باشد که تا در قید حیات هستند .فرزندان جبران نمایند .
سلام
این دو بزرگوار هم خرمنی ما بودند
چه دنگه ها که نخوردیم و چه زحمتها که نکشیدند !
خدا به هر دو سلامتی بده
راستی اگه اشتباه نکنم این دستگاهه همون "چون"ی بود که کاه و گندم رو قاطی میداد بیرون بعد باید چند روز باد میدادیم. مگه باد میومد حالا. میزاشت وقت گردو ها وقتی توک درخت به یه برگ آویزون بودیم حالا تیفون میشد. 
ولی واقعا یه بار با بابام رفته بودیم بالای درخت گردو من به مدت حدود 20 دقیقه روی یه شاخه کاملا افقی گیر کرده بودم نه راه پیش و نه راه پس. جیکم در نیومد که بابا بفهمه. دستم به هیچ جا نمیرسید. سوار خر که شدید! ها همونجوری من سوار یه شاخه در ارتفاع 6-7 متری بودم لامصب یه چیله نبود دستمو بهش گیر بندازم.
بابام طفلک سخت گیر نبود 20 دقیقه صدای گزرو نمیومد چیزی نمیگفت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی