ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

آشنایی با اهالی :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

آشنایی با اهالی

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۴۷ ب.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و Reload Emage را بزنید

یکی از اهالی دوست داشتنی روستا. دوستانی که ایشون رو میشناسن معرفی شون کنند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۲
مدیر سایت

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۴)

۰۳ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۴ مجمد جواد کریمی
ایشان رحمت الله کریمی فرزند عبدالرحیم متولد1313/2/9 ساکن روستای مهدی آباد. خوش اخلاق مردم دار که از بد روزگار موفق به گرفتن حقوق اجتماعی که در میان کلیه ی اهالی مشهوداست نشده ومسوولین روستا نیز با او همکاری نداشته اند.خدایش بزرگ است.
پاسخ
سلام بیشتر توضیح بدید. متوجه منظورتون نشدم. اگر مشکلی هست بگید به گوش مردم و مسئولین میرسه
۰۳ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۶ مهندس آفره کره جاری
دور گردون گردوروزی بر مراد ما نرفت .....دایما یکسان نباشد حال دوران غم مخور.........آقای رحمت الله کریمی مرد زحمت کش روستا و سختی کشیده ای است رنج دوران دیده ....خداوند فرزندان صالحی در قبال این همه سختی و رنج به ایشان عطا فرموده که خداوند انشالله عصای دوران بازنشستگی پدر قرارشان دهد.......
۰۴ مرداد ۹۳ ، ۰۴:۴۵ مجتبی کریمی
ایشان عمو رحمت اینجانب هستند که خدا عمر بابرکت به ایشان و  خانواده محترم بدهد دارای 2 دختر و 1 پسر که حاجی را خدا حفظ کند . یکی از فرزندان ایشان (سلمان ) در دوران نوجوانی مرحوم شد . در جوانی برای خودش یلی بوده است . حال با وجود 80 سال سن هنوز به حمد خدا روی پا است . خیلی غمخوار رحلت پدر اینجانب بوده و است .همسایگانی داشته که همگی مرحوم شده اند .0عسگر ابراهیمی وهمسر  -حاج علی اکبر کریمی و همسر  . اقاخانی و همسر ومرحومه زهرا ابیاتی ) یادشان و نامشان جاوید باد .
۰۹ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۶ مجتبی کریمی
عید فطر بر انان که براهالی روستا منت و بر قبور اموات احترام  گذاشتند و در تعطیلات از شمال و ... زدند و به روستا امدند مبارک باد .و سلامتی انهایی که به دلیل مشکلات کاری و جسمی نتونستند تشریف بیاورند . درود می فرستیم خلاصه جای شما خالی روز های شلوغی را مهدی اباد اردهال سپری کرد . که باعث تعجب خیلی از مردم شد . انشاالله همیشه عید باشد . خب بعضی ها هم کم لطفی کردند نیامدند . به پدر و مادرشان سر بزنند . باشد /کار داشتند . مراسم نماز عید در مسجد صاحب الامر برگزار شد و بعدظهر هم مراسم چهلمیو عید مرحوم حاج جواد طهماسبی بود و شب هم در مسجد جامع مراسم عید مرحوم حاج علی کاظمی برگزار شد . ضمنا" مراسم عید در مزار و قبور شهدا و گذشتگان و اسیران خاک در کنار مرقد امامزاده برگزار شد . البته بچه ها و دوستان عصر روز عید خیار سرکه با خیار بومی روستا را در کنار سلخ دیاب تو رگ زده بودند . ما هم با فامیل 93/05/08  رفتیم برای ناهار اسیاب بالا  .خوش بودیم شما هم باشید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی