ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

شهید حسین فلاح :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

         

         

وصیت نامه:

بسمه تعالی

متن وصیت نامه اینجانب حسین فلاح فرزند محرم که در عین صحت و سلامت جسم و عقل مرقوم می‌دارم.

به نام خدا، آنکه هستی می‌دهد و همه چیز از آن اوست و همه از اوئیم و به سوی او باز می‌گردیم. بارخدایا از اینکه توفیق خدمت به دین و حضور در جبهه حق بر علیه باطل را به من عطا فرمودی سپاسگزارم. کی توانم شکر این نعمت را به جای آورم که تو خالق مهربان این همه نعمتهای بی‌شمار به من عطا فرمودی، منی که لیاقت آنها را ندارم.

باری وصیت نامه خود را بدین شرح می‌نگارم:

آن زمان که مرا مرگ فرا رسد، اگر شایستگی پوشیدن خلعت شهادت را داشتم که زهی سعادت و جایگاه من در روی زمین در میان گلستان شهدا خواهد بود، و اگر مرا مرگ طبیعی فرا گرفت که امیدوارم هر زمان که لحظه آمدن اجل من است خداوند شهادت را روزیم فرماید دیگر برایم فرقی ندارد کجا دفن شوم چون تن خاکی ما می‌پوسد و تبدیل به خاک می‌شود و آنچه می‌ماند روح و عمل ماست. از خداوند متعال طلب آمرزش و مغفرت می‌کنم که واللهُ غَفورً رَحیم. خداوند را سپاس می‌دارم که همسری شایسته و مهربان و دو دختر خوب و زیبا به من عطا فرموده و تربیت و محافظت فرزندانم را به خدا می‌سپارم و از او می‌خواهم آنانرا مورد عنایت خاصه خود قرار دهد و در سایه الطاف بی‌کرانش آنها را جزء مؤمنان و بندگان شایسته درگاهش درآورد و همسرم نیز به مراقبت و توجه به آنان همت گمارد تا با فراگیری تعالیم اسلامی رسالت خود را به انجام رساند.

خدای عز وجل بر من منت نهاده و ار مال دنیا که متاعی زودگذر است مقداری که لیاقتش را نداشتم عطا فرمود، سپاسگزارم. خانه‌ای دارم و اموالی، پس از من همسر و فرزندانم صاحب اختیار و مالک این خانه و اموال هستند و پدرم از جانب من وکیل و ناظر بر احوال باشد.

به همسر و فرزندانم سفارش می‌کنم در همه جا خدا را ناظر بر احوال خود ببینند و از گناه دوری نمایند. در همه احوال این را در نظر داشته باشند که شهدا و ائمه اطهار همه به خاطر حفظ ارزشهای اسلامی، عالیترین و با ارزشترین ودیعه الهی یعنی جان خود را فدا کردند، باشد تا همه ما نیز پاسدار حرمت خون این عزیزان باشیم و بدانیم که این عمر کوتاه در این دنیای خاکی ارزش آن را ندارد که به خاطر آن زندگی جاویدان آخرت را بفروشیم و بدانیم که سعادت و کمال انسانی در دنیای دیگری جلوه می‌کند، در جهانی که روز تغابن است و آنکه در راه خدا سعی و مجاهده نکرده آن روز در مقابل صالحان و بهشتیان شرمسار و پشیمان است. امید که ما از آنان نباشیم. ان شاءَالله

از همه دوستان و آشنایان بالاخص پدر و مادرم حلالیت می‌طلبم. همسرم, خودت و فرزندانمان را هر چه بیشتر نسبت به تعالیم الهی بالاخص حجاب اسلامی آرایش بده که زینت زنان پاکدامن عفت و حجاب است. در ضمن اگر موتور سیکلت من پیدا شد آن را به برادرم محمد بدهید که مالکش باشد.

به امید پیروزی جناح حق به رهبری امام مهدی (عج) و ظهور نزدیک ایشان. ان شاءالله

حسین فلاح6/11/65


اطلاعات دیگری از این شهید در دست نیست

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۱۴)

سلام.اگه اطلاعات بیشتری ازین شهید عزیزندارین چرا سراغ خانواده یا فامیلشون نمیرین؟خیلی دوست دارم درموردشون بدونم.
پاسخ
با سلام به زودی این کار انجام خواهد شد. البته فعلا در حال ثبت اسناد و مدارک بنیاد شهید دلیجان هستیم

اونهایی که این وصیت رو خوندید,دیدید به همسرش گفت فرزندانم را به تعالیم اسلامی آرایش بده که زینت زنان پاک دامن عفت و حجابست.در روستای ما تعدادی این حسن را دارند و تعدادی هم نه و این تعداد امیدوارم به این وصیت گوش کنید که برای خودتان خوب است و فقط ظاهر یا به خاطر مسائلی دیگر نباشد بلکه باطنتان باشد ما به شهدا مدیونیم پایمال نکنید خونشان را

یا حسین

بسمه تعالی

خدا قوت

این شهید عزیز از اهالی شهرری و معلم قرآن مدرسه شهید قدوسی شهرری بوده اند و در ضمن معلم اینجانب نیز بوده اند که اتفاقاً دیروز بر سر مزار ایشان بودم ایشان فردی بسیار خوش رفتار و با وقار و مومن بودند و بنده به داشتن معلم شهیدی مثل ایشان افتخار می کنم انشاءالله که ایشان شفاعتمان کنند.

التماس دعا

با سلام شهید حسین فلاح از همسایگان ما در شهرری بود و فردی بسیار مودب و خداپرست بود روحش شاد و یادش همیشه گرامی .

بنام  خدا

با سلام شهید حسین فلاح معلم قران و امور تربیتی  دبیرستان جابربن حیان در محله 13 ابان شهرری بودند  و اسفند 65  مراسمی  دبیرستان به مناسبت اخر صفر داشت و دانش اموزن هم شرکت داشتند و این معلم شهید کنار دانش اموزی که مشغول مداحی بود ایستاده بود  را  به یاد دارم و این معلم عزیز سیمایی آرام  و  ساده و قرانی داشتند. رحش شاد

سلام ببخشید این اسم و تاریخ"حسین فلاح 6/11/65 که زدن پایین وصیتنامه چیه؟

نه سال شهادت شهیده نه تولد نه...😑
نویسنده شه نکنه؟
پاسخ
سلام تاریخی هستش که وصیت نامه نوشته شده
ممنون از جوابتون. 
ان شاالله که ایشان دستگیری کنند. 

الان از اقوام و خانواده ایشان خبر دارید؟
کدوم شهر ساکن هستند؟
تهران یا مهدی شهر؟
سلام پدر و مادر و خواهران و برادران شهید بزرگوار حسین فلاح تهران ساکن هستند 
سلام
ما یکی داریم شبیه خود همین شهید، ولی زنده است!!!
اصلاً خیلی عجیب. 
به نظر شما کیشونه؟
۲۰ آذر ۹۵ ، ۲۱:۳۴ زهرا فلاح
سلام صمنا تشکر از فعالیت مدیر محترم این وبلاگ،  کانال شهید حسین فلاح در تلگرام تشکیل شده، عزیزان که علاقه مند هستند به این کانال بپیوندند. 

Shalamcheh_66   کانال تلگرامی شهید فلاح  
خواهر شهید
شادی روح شهدا صلوات
سلام
این کانال شلمچه موجود نیست!
میشه لینک درستو بدید?
سلام

متاسفانه کانال  حذف شد .

وصیت نامه ایشون کاملا گویا و نشان دهنده آرمان ها و اعتقادات شهید بوده و هست

به قول شاعر  
 
هزار نکته باریکتر زمو اینجاست

با مطالعه دقیق وصیت نامه و عمل به وصیت نامه شهید قظعا سعادتمند خواهیم شد .

عمل به تعالیم اسلام 

حجاب 

احترام به پدر و مادر 

در صدر توصیه های این شهید بزرگوار بوده 

 




سلام

به مناسبت سی و سومین سالگرد شهادت شهید حسین فلاح نسخه پی دی اف 

کتاب سخن دل تهیه شده است ‌.

لینک دانلود نسخه پی دی اف کتاب 

https://ble.ir/ketabekhob_arzeshi/2525505528826127345/1586353365031

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی