ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

موسسه فرهنگی قرآنی باقرالعلوم علیه السلام :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

موسسه فرهنگی قرآنی باقرالعلوم علیه السلام

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷ ب.ظ

باسمه تعالی
با سلام
در تاریخ 6/2/93 برابر با 27 جمادی الثانی بعد از مراسم بزرگداشت شهادت امامزاده حضرت سلطانعلی ابن امام محمد باقر(ع) و 150 شهید منطقه اردهال، اولین جلسه موسسه فرهنگی قرآنی باقرالعلوم (ع) با حضور امام جمعه محترم منطقه اردهال( حاج آقا سلیمانی)و نمایندگان روستاهای منطقه در دفترستاد نماز جمعه تشکیل شد.


ابتدا مدیر عامل محترم موسسه( آقای یوسف قاسمی) در رابطه با اساسنامه و اهداف جلسه که شامل گسترش فعالیت های قرآنی، معرفی چهره های قرآنی و انتقال تجربیات از یک روستا به روستای دیگر می باشد، صحبت کردند. وسپس خواهران و برادران شرکت کننده که بعضا قاری و حافظ قرآن بودند، ضمن معرفی خود نظراتشان را در این رابطه مطرح کردند. در پایان جلسه حاج آقا سلیمانی در سخنان کوتاهی اظهار داشتند : "در حدیث است که بهترین شما کسی است که قرآن را بیاموزد و به دیگران یاد دهد" و با موفقیت های قرآنی مخصوصا در سال فرهنگ باید در پناه قرآن باشیم و ان شاء الله بتوانیم خدمات قرآنی در منطقه داشته و از ثواب آن بهره مند شویم.
لازم به توضیح است که جهت ایجاد دارالقرآن در روستای مهدی آباد اردهال، سال گذشته از طرف هیات امنای مسجد صاحب الامر(عج) با اداره تبلیغات اسلامی دلیجان مکاتبه شده و در پاسخ اعلام کرده اند که درخواست جهت صدور مجوز به سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی ارسال شده و در حال پیگیری است.
دومین جلسه مسئولین ومدیران و خادمین قرآنی روستاهای منطقه اردهال ساعت 10 روز جمعه  1393/2/19با حضور مسئولین و خادمین قرآنی منطقه برگزار شد.
جلسه با تلاوت آیاتی از سوره مبارکه انشراح آغاز شد و در ادامه جناب آقای یوسف قاسمی مدیر عامل موسسه قرآنی منطقه اردهال نکاتی پیرامون نظم و تقوای الهی فرمودند و سپس عزیزان قرآنی حاضر در جلسه تک تک به معرفی خود پرداختند .
نکته جالب در شناسایی ها آشنایی با افرادی بود که هرگز بدون اینگونه جلسات در جامعه کسی اطلاعی از آنها نداشت .
در پایان دستوالعمل اجرایی موسسه فرهنگی قرآن و عترت باقرالعلوم علیه السلام مطرح شد و مقرر شد پس از تکثیر به اعضا داده شود.
این دستوالعمل شامل :
1- مقدمه و تدابیر
2- اهداف کلی و جزئی
3- سیاستهای راهبردی
4- موضوعات و محور های آموزشی
5- چشم انداز کلی موسسه
6- راهکارهای اجرایی
7- جامعه هدف
است که به پیوست آن فرمهای آمار و اطلاعات مراکز قرآنی روستاها و نیز شناسایی و اطلاعات افراد جامعه قرآنی ارائه شده است.
عزیزان برای اطلاع کامل از این دستوالعمل می توانند به آقای قاسم احمدی با شماره 09131634265 تماس حاصل نمایند


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۱
محمد آقابابایی

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی