ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

تصاویر روز جمعه مهدی آباد :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

تصاویر روز جمعه مهدی آباد

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴ ب.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و Reload Emage را بزنید

برای نمایش در سایز بزرگتر روی تصویر کلیک کنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و Reload Emage را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و Reload Emage را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و Reload Emage را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و Reload Emage را بزنید

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۳
مدیر سایت

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۴)

۲۴ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۵۷ مهدی محمدی
خیلی ممنون از تصاویر زیبایی که تهیه کردین
با سلام و احترام؛
تشکر می کنم بابت زحماتی که برای گرفتن و قرار دادن عکس های زیبای روستا در وبگاه خود متحمل شدید. سوالی داشتم
آیا در ایام تعطیلات نوروز 1393 بغیر از برگزاری مسابقات ورزشی، برنامه دیگری نیز برای ساکنان و میهمانان روستا در نظر گرفته اید؟
چند پیشنهاد داشتم:
1- می توان همشهریان هنرمندی را که دارای آثار هنری می باشند دعوت نمود و از آثار آن ها نمایشگاهی را برای بازدید اهالی روستا و میهمانان بر پا نمود. ( البته در حد مقدورات)
2- برگزاری تورهای سیاحتی برای بازدید از مناطق زیبای اطراف روستا و حتی شهرهای اطراف از طریق ثبت نام از متاقضیان. به نظر می رسد انجام این کار باعث سر شکن شدن هزینه ها شده و سفر را مقرون به صرفه تر نماید.
3- بهره گیری از توانان جوانان روستا برای اجرای مراسم مفرح ماند تئاتر. مزید اطلاع این کار مسبوق به سابقه بوده و در سال 1373 برای مدتی در هیات قرائت قرآن در شهرری به سرپرستی جناب آقای اکبر طهماسبی برگزار گردید. می توان از تجربیات ایشان در این خصوص بهره گرفت.
4- برگزاری مراسم موسیقی. فکر می کنم هنرمندان زیادی در میان همشهریان وجود دارند که اگر مجالی به آنها داده شود برای ارائه آثار هنری در زمینه موسیقی می توانند در ایام نوروز در خدمت اهالی و میهمانان روستا باشند.
5 - برگزاری محفل انس با قرآن و دعوت از قاریان ممتاز کشوری و بهره گیری از امکانات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کاشان یا دلیجان در این زمینه.
بدیهی است لازمه اجرای پیشنهادهای پیش گفته ایجاد بانک اطلاعاتی از همشهریان هنرمند با توجه به صبغه هنری آن ها می باشد که در این خصوص همت والای شما و اعضای محترم کمیته فرهنگی را طلب می نماید.
پاسخ
با سلام فرمایشات شما به اطلاع دبیر ستاد یادواره رسانده خواهد شد
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۲۲ حبیب محمدی
در پاسخ یه پیشنهادات اشنا باید گفت که موارد خوبی اشاره شده اما این موارد نیاز به یک هم اندیشی در طی یک زمان خاص دارد من معتقدم که باید در این موارد دوستان خودشان را معرفی کنند و نظرات زیبای انها را متوجه شویم و بدانیم که چه کسانی در صدد نشاط و شادابی در محیط روستا هستند و چطور میتوان با توجه به سالمند بودن بافت جمعیت روستا برای انها برنامه مناسب خودشان را داشت و هم در مواقع خاص که بیشتر مواقع در مناسبتها جوانان عزیز حضور دارند برنامه مناسب تدوین کنیم یکی از موارد که مناسب است دران منطقه انجام شود بازدیدهای گروهی تفریحی زیارتی و کوهنوردی دسته جمعی است و موارد دیگر با توجه به شرایط روستا تا ببینیم نظر سایر دوستان چه باشد
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۲۱ مهدی محمدی
آقای آشنا سلام
پیشنهادات شما بسیار خوب و جالب است، فقط لازمه این کار همکاری همه جانبه میطلبه.
آقای شاه محمدی اگر امکان داره برای دسترسی به سایت برای کاربران یه حساب کاربری درست کنین هرچند اون هم میشه بانام مجازی ساخت.
یاهم ولایتی ها اسم واقعی خودشونو بنویسن، اشکالی نداره اینجا همه چی آزاده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی