ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

اطلاعیه مسابقات ورزشی :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

اطلاعیه مسابقات ورزشی

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۳۲ ق.ظ

در تاریخ 92/12/16 جلسه کمیته ورزشی هشتمین یادواره شهدای مهدی آباد با حضور دبیر یادواره و سرپرست یا نماینده تیم های دو رشته والیبال و فوتسال در شهرری تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی جهت برگزاری مسابقات گرفته شد.

در نهایت بین شش تیم رشته فوتسال و شش تیم رشته والیبال قرعه کشی به عمل آمد که نتایج آن به شرح ذیل است.

از کلیه همشهریان به خصوص جوانان دعوت می شود در روزهای برگزاری مسابقات در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان واقع در جاده راوند  جنب بیمارستان شهید بهشتی حضور یافته و تیم های شرکت کننده در مسابقات را تشویق نمایند

کمیته ورزشی هشتمین یادواره شهدای روستای مهدی آباد

مشاهده نتایج قرعه کشی تیم ها در ادامه مطلب

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و Reload Emage را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و Reload Emage را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و Reload Emage را بزنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۸
مدیر سایت

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۶)

۱۸ اسفند ۹۲ ، ۰۷:۴۷ مهدی محمدی
خیلی هم عالی
یادش بخیر اولین دوره بازیها که در اولین یادواره برگزار شد تو زمین خاکی مهدی آباد برگزار شد که به صورت تیم های سه نفره و گل کوچیک بود.
چند تا عکس از اون بازی ها دارم سعی میکنم سریع بفرستم تا مدیریت سایت در صورت صلاحدید به اشتراک بگذارن.
پاسخ
حتما برامون بفرستید
باز حق خانم ها رو نادیده گرفتید. پس چرا خانم ها نباید مسابقه ورزشی داشته باشن؟
خانمهای محترم بفرمایند چه ورزشی قابل انجام هست و حد اقل چند نفری بلد باشن میشه برا برگزاریش برنامه ریزی کرد.
سلام
میخواستم بدونم که برای دیدن مسابقات ورزشی خانم ها هم میتوانند در سالن حضور داشته باشند یا نه از تلویزیون که همه میشینند بازی نگاه میکنندپس دلیل نداره که نیایند اگه میشه بگید خانوادهها بیان برای دیدن بازی ها . با تشکر از همه دوستان و زحمت کشان در همه زمینه ها .
پاسخ
خیر خانم ها نمی توانند
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۰۲ مهندس آفره کره جاری
باسلام با توجه به نظرات خانمهای محترم...واحترام به آنها نظر بنده این است که مسابقات تنیس روی میز برای خانمها برگزار بشه که بقول این همولایتی حقی از خانمها ضایع نشده باشه وحضور موثری در ورزش یادواره داشته باشند ...از دوست عزیزم مهدی آقاخانی میخوام این مطلب روپیگیری کنند ...پیشنهاد خوبیه اگه زودتر مطرح شده بود توجلسه ورزش در بارش حرف میزدیم اما انشالله برای سال بعد حتما.....باید یه حرکت جدی برای حضور خانمها دراین رشته با رعایت فرهنگ ایرانی اسلامی کرد ....البته خودشان هم باید یه نماینده داشته باشند که بتونه در جلسات حضور پیداکنه و...
سلام
فردا که بازیها روی سی دی تحویل داده بشه به خانم ها بگید نگاه نکنند پس تلویزیون هم که بازی کشتی وفوتبال و والیبال و.... و پخش میکنه باید به خانم ها بگیم که چشماشونو ببندند چه اشکالی داره خانواده ها بیان بازی بچه هاشونو ببینند برای چه نمیتونند بیان؟ جواب درست وحسابی میخوام .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی