ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

معرفی وبلاگ :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

معرفی وبلاگ

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۲۰ ب.ظ

برخی افراد هستند که با گفتار و رفتار خود دیگران را جذب می کنند. از وجود آنان سرزندگی و گرمای محبت احساس می شود. سخن آنان دلنشین و رفتارشان خوشایند است. افرادی که به اصطلاح به خوش مشرب معروف هستند.
حجت الاسلام اسکندری یکی از این افراد خوش محضر است که از لابه لای کلماتش جذابیت و شور و اشتیاق، شنونده را مسحور می کند، گفتار شیرین، شنونده را جلب می کند کما اینکه سعدی می گوید: «داروی تلخ نصیحت را به شهد ظرافت بهم آمیخته» و این نکته مهمی است که حتی اگر قرار است پندی و عبرتی داده شود اگر با ظرافت و شیرینی بیان شود موثر خواهد بود. در غیر این صورت دارویی است تلخ که کسی آن را نمی پذیرد.


ویژگی دیگر ایشان آن است که بدون تکبر و تفرعن سخن ، بلکه با اشاره به مسائل عام توجه را به نکات ظریف جلب می کنند. ایشان به گنجینه ای از واژه ها و مثل ها و داستان های مرتبط با موضوع مسلط هستند به نحوی که با کاربرد مناسب آنها می توانند منظور خود را به سهولت به شنونده منتقل کنند.  ایشان نه تنها زیبا می گویند بلکه از زیبایی می گویند. یعنی ساختار و محتوای کلام ایشان هر دو شایسته است.

به همین سبب تصمیم گرفتم وبلاگ رسمی حجت الاسلام اسکندری، از روحانیون توانمند و دارای شخصیت بالای علمی و اخلاقی و دینی را برای آندسته از مخاطبان عزیز که از آدرس وبلاگ ایشان آگاهی ندارند معرفی کنم.
راه اندازی این وبلاگ با توجه به جایگاه ایشان در جامعه به عنوان یکی از روحانیون صاحب کلام و جهت ترویج اندیشه و ارائه آثار و سخنرانی های ایشان مورد تقاضای دوستداران ایشان و علاقمندان به مباحث دینی بود.
لازم به ذکر است این وبلاگ تحت اشراف و نظارت خود ایشان اداره می شود.
برای بازدید از این وبلاگ به آدرس www.eskandari-mohsen.blogfa.com مراجعه فرمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۸

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی