تبلیغ به روشی متفاوت
معمولا شرکتهای مختلف برای تبلیغ محصولات خود متوسل به تلویزیون و سایر رسانه های تبلیغی موجود در بازار می گردند اما اخیرا یکی از مدیران ارشد شرکت تولیدی جارو برقی در مترو متوسل به تبلیغ عجیب در بین شهروندان شد. "راوی دالچاند"یکی از مدیران شرکت تولیدی جاروبرقی "باسیل سیمفونی" حیرت مسافران را در مترو برانگیخت. وی برای نشان دادن قدرت زیاد جارو برقی شرکت قسمتی از کف مترو را با جاروبرقی تمیز کرده و سپس مقداری پاستا را کف زمین ریخت و سپس شروع به خوردن آنها نمود.
این مرد در حالی که جای خالی در میان مسافران مترو و در کنار قسمت دستشویی ها پیدا کرده بود ناگهان در میان بهت و حیرت همگان ازکیف خود یک جاروی برقی را بیرون آورد و با تمیز کردن کف سالن، ظرف غذای ماکارونی اش را کف زمین خالی کرد و با بستن یک دستمال روی سینه اش به ماکارونی سس زد و با اشتهای تمام شروع به خوردن کرد. در حالی که این مرد با اشتها ماکارونی را به چنگال می زد و به دهانش می گذاشت مردم با نگاه بهت زده تماشایش می کردند و برخی برای جلوگیری از تهوع دهان شان را گرفته بودند.
با این حال مرد شیک پوش بی اعتنا به این نگاه های سنگین با آرامش غذایش را تمام کرد ودست آخر نیز برای پاک کردن کف زمین از سس ماکارونی، تکه نانی را روی زمین مالید و به دهانش گذاشت.
پس از خوردن غذا، مرد شیک پوش دهانش را با دقت خاصی پاک کرد، دستمال گردن را برداشت و رو به جمعیت گفت: من «راوی دالچاند» مدیر ارشد فروش شرکت «باسیل سیمفونی» هستم و شخصاً صد درصد عملکرد جاروبرقی ها و محصولات دیگرمان را تایید می کنم!»