ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

تبلیغ به روشی متفاوت :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

تبلیغ به روشی متفاوت

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ب.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

معمولا شرکتهای مختلف برای تبلیغ محصولات خود متوسل به تلویزیون و سایر رسانه های تبلیغی موجود در بازار می گردند اما اخیرا یکی از مدیران ارشد شرکت تولیدی جارو برقی در مترو متوسل به تبلیغ عجیب در بین شهروندان شد. "راوی دالچاند"یکی از مدیران شرکت تولیدی جاروبرقی "باسیل سیمفونی" حیرت مسافران را در مترو برانگیخت. وی برای نشان دادن قدرت زیاد جارو برقی شرکت قسمتی از کف مترو را با جاروبرقی تمیز کرده و سپس مقداری پاستا را کف زمین ریخت و سپس شروع به خوردن آنها نمود.

این مرد در حالی که جای خالی در میان مسافران مترو و در کنار قسمت دستشویی ها پیدا کرده بود ناگهان در میان بهت و حیرت همگان ازکیف خود یک جاروی برقی را بیرون آورد و با تمیز کردن کف سالن، ظرف غذای ماکارونی اش را کف زمین خالی کرد و با بستن یک دستمال روی سینه اش به ماکارونی سس زد و با اشتهای تمام شروع به خوردن کرد. در حالی که این مرد با اشتها ماکارونی را به چنگال می زد و به دهانش می گذاشت مردم با نگاه بهت زده تماشایش می کردند و برخی برای جلوگیری از تهوع دهان شان را گرفته بودند.
    با این حال مرد شیک پوش بی اعتنا به این نگاه های سنگین با آرامش غذایش را تمام کرد ودست آخر نیز برای پاک کردن کف زمین از سس ماکارونی، تکه نانی را روی زمین مالید و به دهانش گذاشت.
    پس از خوردن غذا، مرد شیک پوش دهانش را با دقت خاصی پاک کرد، دستمال گردن را برداشت و رو به جمعیت گفت: من «راوی دالچاند» مدیر ارشد فروش شرکت «باسیل سیمفونی» هستم و شخصاً صد درصد عملکرد جاروبرقی ها و محصولات دیگرمان را تایید می کنم!»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۰
مدیر سایت

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۲)

۱۱ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۳۲ مهندس آفره کره جاری
میثم جان این موضوع رو من یه نمونه ازش دیدم.....تو یه استخر که مسئول تاسیسات اون شرکت معظم میخواست به مسئولان بهداشتی بفهمونه که آب بهداشتی است و مشکل سختی و املاح و میکروب و باکتری غیر مفید نداره و به اندازه کلر زنی و مواد زنی شده....خودش با یه لیوان یکبارمصرف تو جمع کارشناسی نصف لیوان از آب استخرخورد........اما حدس بزنید بعدش چی شد؟؟؟؟؟
پاسخ
چی شد؟

جالب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی