ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

اطلاعیه :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

اطلاعیه

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۲۵ ب.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image را بزنید

به اطلاع همشهریان عزیز میرساند هیئت حضرت ابوالفضل (ع) برای مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان منتظر کمک های شما در این امر خداپسندانه می باشد.

شماره کارت هیئت حضرت ابوالفضل (ع) نزد بانک سپه:

5892101083382552

اجرتان با سید و سالار شهیدان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۶
مدیر سایت

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۱)

۰۷ آبان ۹۴ ، ۰۹:۰۵ حجت عبدالهی
سلام
از دوستانی که فکر میکنند امسال مراسم خوبی برگزارشد و از دوستان خوبمون در مجموعه هیئت اسم نمیبرم چون به یک نفر و ده نفر ختم نمیشه  که زحمت زیادی را کشیدند و از جیب هم مایه گذاشتند تا این مراسم به شکل مناسب برگزار بشه تا اونجایی که امام جمعه اردهال رو مجاب کنه تا برای تشکر کردن از هیئت و مردم خوب و فهیم به روستامون بیاد اونایی که میتونند و دستشون به دهانشون میرسه و به جیبشون اشنا هست درخواست دارم تا این جوانان خوب که با اخلاص دارن کار میکنند را یاری کنید . خدا میدونه که اگر من بجای ....و .....و .....وووووو...... بودم !!! انشالله خدا مارو با نیتی که داریم جای اونا نه تو مایه های اونا قرار بده  .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی