ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

شهید وحید حاج غلامی :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

         

         

         

زندگینامه:

بسم الله الرحمن الرحیم
بسم رب الشهداء والصدیقین
زندگینامه
شهید وحید حاج غلامی متولد 23 تیرماه 1356 مصادف با مبعث حضرت رسوم اکرم (صلی الله علیه و آله ) می‌باشد .
 شهادت ایشان در 6 شهریور ماه سال 1377 مصادف با تولد حضرت زینب (سلا الله علیها ) بود.
شهید وحید حاج غلامی در کودکی بسیار پر جنب و جوش بود . دوران ابتدایی را بسیار فعال و به خوبی گذراند . مقطع راهنمایی را که نوجوانی خود را بسرمی‌برد . بسیار پربار و مفید سپری کرد . ایشان تکبیر گوی مسجد محل بود.
ایشان به اوامر الهی بسیار علاقه مند بود . رفتن به مسجد و نماز را دوست می‌داشت .
 رفته رفته قرآن را آموخت و چون صدای زیبایی داشت ایشان در مسابقات قرآنی و مدارس و مسابقات منطقه‌ای رتبه هایی را کسب کرده‌اند
آقا وحید علاقه‌مند به نوحه خوانی و مداحی بودند و در هیئتها نوحه خوانی می‌کردند و چون علاقه خاصی به خانم حضرت رقیه داشتند . بیشتر نوحه‌ها در مورد حضرت رقیه (س)‌ بود .
بسیار مؤدب به آداب بود . و به پدر و مادر و اهل خانه احترام خاصی می‌گذاشت به اهل محل احترام می‌‌گذاشت و همکاری با آنان می‌کرد ، خوش رو و خوش اخلاق  بود .
ایشان دوست داشت که خدمت مقدس سربازی خود را در مناطق جنگی باشد . نترس و شجاع و در عین حال بسیار مهربان بود . در منطقه او را (ننه سنگر)‌ صدا می‌زدند . مسئولیت غذای هم سنگریها با او بود و همه را می‌خنداند .
دوران وظیفه را در شرایط بسیار سختی در سومار دو راهی نفت شهر سپری کرد . در انتهای سربازی در عملیات پاکسازی میدانهای مین به درجه رفیع شهادت نائل شد .
ایشان در آخرین لحظات عمر خود به فکر خانواده خود بوده و ثانیه‌های آخر را هم گویا بادیدن روی یکی از ائمه معصومین و لبخند زیبای خود چشم از دنیا فرو بست .
 
 

اطلاعات دیگری از این شهید در دست نیست

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی