ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

طرح های در دست اقدام :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

طرح های در دست اقدام:

- ایجاد میدان ورودی روستا با کمک بنیاد مسکن

- استمداد از خیرین و اهالی جهت خرید تیرهای برق برای امامزاده

 

.

.

.

.

خواهشمندیم جهت مطرح کردن سوال، درخواست، انتقاد و پیشنهاد در خصوص دهیاری فقط از قسمت ارنباط با دهیاری (قابل دسترس از منوی صفحه دهیاری) استفاده نمایید.

وبلاگ روستای مهدی آباد موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۳۹)

سلام  دوست من بزرگ مرد  محله شودی در انتظار قول شماست 

سلام بزرگ مرد محله شودی نیت کن برا زیارت وبرقش خیرات بابای خدا بیامرزت دوتا تیر برق و قبول کن ...
سلام من ندری داشتم که قرار شد صندلی برای مسجد بگیرم ولی من از دوستانم این کمک را خواهم رساند شما بفرمایید با کدام عزیز باید هماهنگ کنم وبعد هم منظور از بزرگ مرد اقای مرادی دوست واستاد عزیزم بود که بگردن من حق داره ولی من چشم انتظار هستم تا محله ماراهم درست کنن
پاسخ
دهیار:
حسن آقای گل صندلی برای کدام مسجد نذر دارید تابررسی واعلام نیاز سپس به جنابعالی اطلاعرسانی گردد ضمنا کمک برای خرید تیر برق ا مامزاده را باسایر دوستان فراموش نکنی! خدابه خودت وخانواده محترم سلامتی بده وروح پدر عزیزت را شاد کند.ضمناانسانهای بزرگ دیگران را بزرگ میپندارند من کوچک شما هستم

سلام  من برای مسجد جامع طبق صحبت با اقای اسدالله محمدی قرار شد بگیرم ومبلغ ناقبلی هم از دوست عزیزم دکتر عبدی که ایشان هم نذری داشتن که با هماهنگی به شما میرسانم

۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۲۲ یکی ازاهالی شیوه دی
منطقه بسیارجالب روستا چشمه شیوه دی هست اما ظلم شوراهای اسلامی وکدخداها ودهیارها به این منطقه زیاد بوده است الان هم کسانی حاضر نیستند به این محل رسیدگی کنند
۲۳ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۱۶ محمد ازشهرری
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بهترنیست  میدان بزرگی که معلوم نیست قیمت زمینها را دران منطقه چند برابر کند این هزینه هارا خرج تیر برق امام زاده ویا اینکه این میدان را درمحله شیوه دی واستخر زیبای آن ایجاد نمائید متاسفانه بودجه های شما بطرف رانت بازی ورفیق بازی سوق داده می شود ازیک طرف میدان درابیتدای روستا می سازید وازطرف دیگر شعار آبادی  محله های قدیم روستارامی دهید ** *** *** ******* ***** *** ******* **** ***** ****** ***** **** *
۰۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۰۵ اکبر طهماسبی
سوال از دهیاری وشورای اسلامی  آقایی بنام مرحوم  احمد آقای طهماسبی قنات معروف به بیس بی چهار را را تکمیل کرد تا امسال این قنات آب خوبی دارد اما بی نظمی دربستن آب وندادن آقایان به صاحبان اصلی این قنات وسمت سو رفتن این قنات بطرف بعضی از افراد حق الناس نیست چرا کشاورزان استخر این قنات وروزقه بندی را رعایت نمی کنند لطفا به این مسائل حاشیه ای روستا هم توجه کنید
با سلام خدمت آقای اکبر طهماسبی موضوع مطروحه در جلسه شورا طرح وسپس به اطلاع شما وسایر اهالی خواهد رسید
همشهری عزیز :   (ساخت و ساز بون مجوز ممنوع )
فلوچارت صدور پروانه ساختمانی:

اخذ استعلام ساخت وساز از بنیاد مسکن با معرفی از دهیاری .
در خواست کتبی متقاضی بهمراه تصویر شناسنامه و کارت ملی مالک .
سند یا قولنامه معتبر زمین که تایید شورای اسلامی رسیده باشد .
ارایه نقشه ساختمان توسط مالک .
محاسبه عوارض ساختمانی و پرداخت آن توسط مالک .
در صورت عدم ساخت وساز در مهلت مقرر(یکسال)تمدید پروانه ضروری است .
توصیه:
1-هر گونه ساخت وساز و تغییرات بناهای موجود در روستانیاز به اخذ مجوز از دهیاری میباشد .
2-هر گونه تخلفو ساخت و ساز بدون مجوز در محدوده و خارج از محدوده روستا به کمیسیون ماده 99ارجاع و منجر به پرداخت جریمه یا تخریب بنای غیر مجاز خواهد شد .
3-ضمن همکاری وهمراهی با دهیاری اجازه ندهید ساخت و ساز های غیر مجازدر محیط روستا آرامش شما را برهم زده ومحیط زیست زیبای شما را تخریب کند .
4-قبل از هر گونه معاملات خرید و فروش املاک ومنازل در محدوده روستا با دهیاری هماهنگ بوده تا نسبت به صحت و سقم مدارک ومستندات مربوطه آگاه شوید .
با حمایت از دهیاری در حفاظت از محیط زیست ،ساماندهی زباله هاو دفع صحیح پسماندها ،نگهداری باغات و فضای سبز روستا،محیطی سالم برای زندگی خود وفرزندان دلبندتان فراهم کنید .
5-بهداشت وزندگی سالم حق طبیعی  شماست باگزارشات دقیق خود از دهیار بخواهید با مدیریت و نظارت بر بهداشت اماکن عمومی نظیر مساجد ،معابر ،خیابانها،مرکز خرید وفرش اغذیه و سایر مواردو همکاری مسوءل بهداشت روستا ،محیط زندگی شما از سلامت و بهبود برخوردار گردد .
6-در حفاظت از تاسیسات عمومی(آب ،برق،گاز،تلفن) بادهیاری همکاری نمایید .
7-چنانچه قطعی برق هر چند بطور موقت رخ داد سریعا اداره برق یا دهیاری را مطلع نمایید تانسبت به بروز حوادث غیر مجاز جلوگیری گردد .
8- در صورت مشاهده و حضور افراد دوره گرد و مشکوک در روستا مراتب را حتما به دهیاری یا پاسگاه انتظامی نراق اطلاع دهید .
9- جهت اجرای طرح هادی و تعریض معابر با دهیاری همکاری فرمایید .
10-دهیاری آماده هر گونه پیشنهاد ،انتقاد ،راه  حل جهت پیشرفت بهتر روستا میباشد  .خدایار و نگهدارتان



۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۷ اکبر طهماسبی از هیات قرائت قرآن
ضمن تشکر ازاقدامات سازنده ومفید دهدار وشورای اسلامی روستای مهدی آباد بنام اکبر طهماسبی مطلبی دراین قسمت تقاضا نشده است . جزاینکه اگر برادران ویاخواهران همشهری دراین روستا بنایی را احداث می کنند باید کمکشان بنمائید چون این عزیزان سرمایه خود رابه روستا منتقل می کنند . حقیر وقتی زحمات شمارا می بینم  خدارا شکر می گویم که روستا ازخدمات خداپسندانه شما بدورنیست . تمرکز کارها باید به دست شورای اسلامی ودهیار باشد چون این دونهاد مردمی ودولتی هستند  صحبت این جاست که بدون اجازه شورا ودهیار هرکس بلند می شود ونیابتا کاریاطرحی را به مردم تحمیل می کند  شماباید این فرهنگ را درروستا تسری دهید که کسی بدون اجازه این دونهاد  مثلا ازمردم برای ساختن پل یامسجد محل بالا ویا محل پائین وجهی نگیرد  شما عزیزان باید جلو اینگونه بی نظمیهای اقتصادی رابگیرید . ازشخم کردن زمینهای  بایر که متعلق به تمام مردم روستا هست جلوگیری شود .وقتی دشت جولانگاه مشتی افراد سود جو می شود وبا اره برقی صدای دلخراش قطع درختان  مثمر وغیر مثمر چون ناله مریضی درحال مرگ شنیده می شود .این مساله باید شمارا ناراحت واحساس نماید . آیا درست است به فاصله یک روز قریب به 200 اصله درخت  بااره برقی قطع شود . خدا بیامرزد مرحوم دایی علی فلاح . یکی از کارهای  خیر ایشان نشاندن درخت بود روستای مهدی آباد با آن درختان زیبایش  مدیون این مرحوم هست . شمارابه خدا به این مساله توجه نمائید . یک قطعه زیبای  بهشتی درچند سال قبل متعلق به محل شیوه دی بود . که الان زحمت کشیده اید واستخر زیبائی درست کرده اید . یادتان هست یک درخت توت باسن وسال زیاد کج شده بود بچه های مدرسه قدیم روی آن سرسره بازی می کردند این درخت رابریدند تا ماشینهای خود راپارک کنند . زیبای محل را باقطع درختان غیر مثمر برای شند ر غاز ازبین بردند . برادران عزیز شورا ی اسلامی . دهیار محترم جلو این اره های برقی رابگیرید . نگذارید درآینده نزدیک چنارهای زیبای این روستارا برای مقداری پول قطع نمایند . شما عزیزان ازبودجه دهیار ی وشورای اسلامی درمکانهای خالی این محل درخت بکارید . بنام شهدای روستا درمقابل مسجد وحتی مدرسه بدون شاگرد دستور دهید  درخت بکارند . ازاینکه درروستا زحمت میکشید ازشماتشکر می شود  لکن مواظب باشید وحتی به صاحبان اره برقی تذکر بدهید شما اختیار اداره روستارادارید  ان شاءالله روزی شاهد باشیم که بادرایت ومدیریت شما روستایی زیبا وبانظم داشته باشیم وهرکس وظیفه خود رابداند که چه کار می کند . موفق باشید

با سلام

دایی عزیز جانا سخن از زبان ما میگویی.

کاش عدم قطع درخت و تخریب طبیعت یک قانون بشه.

دشت و ده 15 سال پیش بسیار بسیار زیباتر بود. واقعا جنگلی زیبا و دوست داشتنی بود که داره از دست میره.

خیلی وقته شودی نرفتم اما اینکه شنیدم درخت توتی که گُرده خودش رو خم کرده بود و بفرما میگفت رو انداختن خیلی ناراحت شدم. بابا بذارید کسی اومد دی پس از سالها کمی نگاهش به خاطراتش گیر کنه سریع رد نشه.

آقا عبدالله عزیز اینقدر به فکر ساخت و ساز و معاملات دهی که حواست به اصل و اساسش نیست یه بیانیه ای یه اعلامیه ای یه حرکتی ما همه حمایتت میکنیم.

مثلا مورد 4 توصیه هاتون عالیه اما بیشتر و بیانیه و اطلاعیه عموم. حد اقل بگو آقای اکبر مقدسیان جار بزنه تو بلندگو، یا یه طبل و شیپوری ... ممنون

 

۱۴ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۳ مهندس آفره کره جاری

سلام بردوستان عزیزی که مثل آقای اکبر طهماسبی دست به شعارشان خوبه ....وآقای قاسم عزیزم اجالتا با کلمه زیبای دایی جان تایید میکنند ...باریکلا خوبه ....ولی میشه بگید چه جوری حمایت میکنید ....توسایت نظر میدین""" ...این حمایته؟؟؟؟آقای طهماسبی خیلی موضوعات توده داریم که هرکی اوسا میشه و اگرم بهش بگی چیکاره ای میگن به مقدسات و .....توهین میشه ؟؟؟؟البته همه جا همینجوریه ها....من یادمه یه طرح دادن دهیاری وشورای ده که همه میدونیم یه نهاد رسمی منتخب و دولتی هستند ...که دوطرف جاده ورودی ده درخت کاری بشه ....یه سری اومدن اصلا کندند درختا رو....شما بفرمایید کی حمایت کرد ؟؟؟؟من یا شما؟؟؟؟بگیم مردک ....اینایی که ما انتخاب کردیم کلی وقت گذشتند و یه موضوع رومصوب کردند چرا به نظر کل مردم دهن کجی میکنید....قاسم جان میگی معامله سرشونو گرم کرده ....اگه یکی از این ادمای ده امروز زمینی که خریده نرن براش متر کنندو نامه های سندشو ندن ...من دیدم ها که میگم ....به خدا هم نعوذبالله بد وبی راه میگه ...انگار اینا نوکر بی مزد ومواجبشن.....دوستان عزیز اگه طرح قابل دفاعی برای آبادی ذه ابا واجدادی داریم بیاید مطرح کنیم کمک کنیم ....راهکار بدیم ...از شورا ودهیاری هم بخوایم کمک کنن ...چه مالی ...چه سیستمی واداری.....از دور میگیم لنگش کن ....

البته با نظر آقای طهماسبی در باره تملک زمینهای مردم ...قطع درختان کهن ...

صددرصد موافقم ....از دهیار محترم وشورای ده تقاضا دارم عاجزانه به کسی غیر از اهالی وبستگان نزدیک زمین وملک کلنگی نفروشند تو ده های دیگه هم این مصوب شده ؟؟؟/چهره مذهبی ده با ورود این ادما دگرگون میشه ؟؟؟؟صدای ناهنجار آهنگاشون که مردم ده مراعات همدیگه رو میکنن اینا که براشون مهم نیست بی خیال مسجد و ختم و دعا و .......خلاصه اینا وظیفه است .....اگه یه

غریبه اینجا بیاد دیدش نسبت به خونه ای که خریده ویلای خوش گذرونیه نه سکونت دائم و همرنگی با مردم با ایمان ده .......یکیشون مسجد نمیاد به مناسبات ....نماز؟؟؟؟نمی دونم؟؟؟؟روزه ؟؟؟؟/نمی دونم .....شعائر دین کمرنگ نشه مثل شمال.....اون تیپای مسخره نیان توده که ما خانواده هامون از کنار یه مشت بی حجاب و بد حجاب رد بشن که تازه نمیشناسیم شون ...یه نیگاه عاقل اندر سفیح هم به آدم میکنن.....با ریکلا

مهندس .............خیلی عقل کلی
آقای دهدار آقای آقابابایی  خدا وکیلی  این بابا مهندس آفره کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهندس آفره عزیز
نقد خیلی خوبی بود و بسیار اثر گذار
تغییر و تحول در فرهنگ و نگرش یه جامعه و همسو کردن اونا برای انجام یه کار ریشه ای بسیار ساده است به شرطی که روشش رو بلد باشیم وگر نه غیر ممکن و حتی مضهکه. 
مردم روستای ما رو از دو منظر میشه بهشون نگاه کرد.

 یک منظر همین نگاه منفی که در برخی نظرات دیده میشه ( دو تا یه جا جمع نمیشن و فقط حرف میزنن و ... )
منظر دوم کاملا برعکسه. شما نمونه های همکاری در ده رو ببینید از قدیم الایام بوده و هست و خواهد بود. کشاورزی، آبرسانی، ساخت مسجد و عمران روستا و مراسمات محرم و ماه رمضون و ... . 

به قول سهراب چشمها را باید شست. برای ارتقاء وجوه مثبت و افزایش همدلی و "خیر خواهی" که نتیجش از دست ندادن چهره مذهبی و سنتی روستا همراه با مدرن شدن اجرای طرحهای مورد نیاز بشه باید برنامه داشت و باور کنید بدون برنامه و باری به هر جهت نمیشه . این برنامه دراز مدته اما برنامه چند نفر برنامه ریز میخواد. 
ببینید مردم روستای ما بسیار با شعور و با فرهنگند و درک بالایی دارن اما اینکه گاهی برای تغییرات واکنش نشون میدن یا یه مقدار برای انجام کارهای عمومی سنگینن دلیلش اینه که توجیه نیستند و تنور داغ نشده خمیر رو میچسبونن. به عبارتی بستر کار اجرایی فراهم نشده مجری با زحمت و دلخوری دنبال انجامشه.
آقا عبدلله مرادی برای انجام طرحهای درست کمک و حمایت نیاز داره اما بنظر حقیر خلا اطلاع رسانی و توجیه و همسو کردن افکار عمومی گام اول و مهمیه که باید برداشته بشه.
از طریق وبلاگ میشه برای 5-6 درصد مردم طرح رو دنبال کرد اما مسجد و صحبت رو در رو و همینطور انتقاد رو در رو یه چیز دیگه است.
طرحهای کلی باید صادقانه و شفاف و با حوصله برای همه بیان بشه. نقشه آینده روستا تهیه و توضیح داده بشه کارشناسها روش نظر بدن فواید طرح گفته بشه مهندس آفره نقدش کنه بعد اجراش بسیار راحت خواهد بود.
سلام  چند نکته1-دهیار عزیز لطفا شماره تلفنی برای برقراری ارتباط باشما یا پاسگاه نراق دج شود( البته انلاین )جهت هماهنگی خیلی سپاس گزارم . 2- همانطور که دوستان فرمودند در باره فزای سبر لطفا اقدام کنید داخل مدرسه شاید از این اشفتگی در بیاد اسفالت که نکردید یه زمین گل کوچیک بشه برای فوتسال یا والیبال خیر ببینی. 3- یه پارکی برای سرگرمی و بازی بچه هایی که تو روستا هستند و یا از جاهای دیگری چند روزی مهمان هستند بسازید تو خیلی از روستاها دیدم چه اشکالی داره این همه هزینه میشه به چشمم نمیاد اینم روش ممنونم.
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۶ مهندس آفره کره جاری
سلام دوست عزیزم آشنای گل.....چرا از بقیه میپرسی من دوست نزدیک همه بچه های رهم......یه ذره از هوش و حواست استفاه کن ......کوچیک همه مردا.......از خودت هم آشناترم.....کاش خصوصی چت داشت سایت با هم گپ و گفت کنیم .....ارادتمنم قربان.....آباد باد ده عزیزمون.....قاسم جان تو رو مخصوص دوستت دارم.......همینطور داداش گلتو.....
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۰۴ مهندس آفره کره جاری
قاسم جان .........من خیلی دوست دارم ده ما وقتی اسمش تو منظقه میاد همه اطرافیا یه جوری دست وپاشونو جمع کنن....چه از لحاظ فرهنگ چه ادب چه سواد،...دارایی.....سرمایه وسرمایه گذاری .....کلاس .....نحوه زندگی....و خلاصه همه رقمه.....تا بتونمم در این راه تلاش میکنم ....هزینه میکنم و دست اونایی رو که بر این عقیده اند رو می فشارم ......اگه همدیگه رو نقد نکنیم بحث و موضوعات پخته نمیشه ........یا علی مدد.......من غلام اونی ام که مرا نقد منصفانه کنه دست بوسم.......
مهندس آفره عزیز ماهم دوست داریم اونم مخصوص با نون و سس اظافه، دلستر و سالاد. گر چه معما شدید ولی مطمئنا یه بار که حضوری همدیگر رو ببینیم خندتئن میگیره و لو میرید. نشد از حجت میپرسم.
نظرات آقای عبدللهی هم بسیار ساده و قابل انجام و خوبه آقا عبدالله مرادی عزیز که قبلا هم برای زمین خاکی فوتبال خیلی زحمت کشیدند مطمئنا بتونن دنبال میکنن. با تشکر از همه عزیزانی که اون زمین رو درست کردن آقایان مهدی آقاخانی عباس و عبدلله مرادی، عبداللهی ها،  صفدری ها الیاسی ها و بقیه. 
اگه مدرسه ده به یه مجموعه فرهنگی ورزشی تبدیل بشه چی میشه خداییش. یه کتابخونه؛ اینترنت؛ آسفالت برا زمین والیبال و فوتبال، دو سه تا تاب و سرسره.
خداییش من حاظرم هم کمک مالی کنم هم کتاب اهدا کنم هم بیام فوتبال و والیبال بازی کنم.
دایی اکبر طهماسبی من هم که زحمت مرحوم کتابخونه دم مسجد رو کشیده بودند و مطمئنا سایرین همکاری خواهد کرد این خط ______ اینم نشون @@ 
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۸ اکبر طهماسبی ازهیات قرائت قران شهرری
سلام به همه عزیزان  بنده هنوز بران اعتقاد هستم که شورای اسلامی ودهیار باید باتدبیر کارهای عام المنفعه ودراولیت دار را انجام بدهند سوال از آقای مهندس آفره عزیزم چرا یک مساله مهم را منحرف می کنید . خدا گواه است مادلمان برای روستایمان می طپد .برادر یاخواهر عزیز ما رای دادیم یاشما رای داده اید یامردم روستا . شورای اسلامی انتخاب کرده اند ودهیار درحقیقت رابط مردم روستا بادولت است مگر ماحرف بدی زده ایم ؟ باید این شورای عزیز ودهیار محترم که اختیار تام اداره روستارا دارند  ازنظرات وپیشنهادات استفاده کنند آیا دهیار اجازه به من می دهد درکار روستا دخالت کنم ؟ قانون باید رعایت شود اگر چه قانون  بد باشد  اگر دراین وبلاگ شورای اسلامی راتقویت کنید ودهیار هم تشویق نمائید  افراد متفرقه هروز دست به کار جداگانه ای درروستا نمی زنند ووقتی این دونهاد تقویت شوند بازبان حتی دیگران که به دنبال ناهنجاریهای اجتماعی درروستاها هستند حساب کار خودرا می نمایند وحتی شورای اسلامی ودهیار وقتی تشویقهای مردم را دراین وبلاگ  می بیند احساس شعف و شور می نماید ودلگرم میشوند واز پیشنهادات استفاده می کنند وکم کم قانون جای بی نظمی درروستارا می گیرد  درضمن ازبرادران عزیز ومنصفم جناب عبدالهی و قاسم عزیز م  تشکر می کنم که درمسیر اهداف زیبایی روستا مطلب نوشته اند
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۱ مهندس آفره کره جاری
جناب اقای اکبر طهماسبی سلام و عرض ادب و احترام .........شما کجای عرایض بنده رو ....انحراف از مسیر دیدید...گلم......همسوترین مطلبی که میتونستم بگم برا فرمایش شما گفتم.....روضه میخونی؟؟؟؟صبر کن من گریه ام نمیاد....یه روز بیا که وقتش باشه....شما مشکلی داری؟؟؟؟؟؟بگو حلش کنیم....قران مسجد فیروز آبادی با قرانهای دیگه متفاوته؟؟؟؟آیه وصل بخو ن .......جیگرررررررر....رو دلت هم اگه چیزیه بدون رودل بگو .....قاطی نکن موارد رو.....شنیدی یه نفر سه تا کلمه بگه شش تا غلط توش باشه......میگن یه بچه باپدرش رفت صحرا.....یه حیوونی رو دید .....گفت بابا این حر حیا حودمونه......باباش گفت نه عزیزم سه تا کلمه گفتی شش تا غلط داشت...اولا حر نه خر ...که این گاوه.....ثانیا حیاه نه سیاه تازه این که سفیده ثالثا حودمون نه و خودمون تازه این که مال همسایه اس......
درسته بابا جون......
آقای مهندس.....    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۰۰ مهندس آفره کره جاری
آقای اکبر.......!!!!!!!!!!!!!!!!
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۴ مهندس افره
بنده خودم را معرفی می کنم من فامیل نزدیک دهیاری هستم سخنگوی ایشان. کسی جرات ندارد از عبد الله خان عباس خان انتقاد کند والسلام نامه تمام
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۳:۱۵ مهندس آفره کره جاری
از این دوست عزیزم که با نام بنده ولی نصفه نیمه نظر دادن متشکرم......قبلا هم تقاضا کرده بودم کسی با چیزکسی کاری انجام ندهد......شما دوست مهربان من
از اینکه بنده رو آشنای دهیارمعرفی کردید مایه مباهات بنده است در حالی که اظمینان دارم معنیشو نمیفهی......عبدالله خان و عباس خان اگه منظورت آقای دهیارو رئیس شوراست که از ادب به دوره لطف کنید با اسم کوچک مسئولین محترم دهمون رو صدا نکنید.......مگه جناب آقای طهماسبی تقاضا نکرده بود حمایت کنیم و احترام بگذاریم؟؟؟؟؟در حالی که از مطلب زیبایی که انتهای نظراتتون مینویسید  
ازجمله ((یک کلام ختم کلام و والسلا نامه تمام ))خیلی سخت نیست دانستن هویت شما.......بحر حال از ماست که بر ماست........دهیاری و یا شورا آدمهای توانمندی هستند و نیازی به امثال بنده برای سخنگویی ندارند .....اگرچه افتخاری بس عظیم است............کلاس درس املا جای خواب نیست .........میبوسمتون...خیلی .......به همکارن دوستان قدیم سلام برسونید...
سلام فامیل عبدالله خان و عباس خان میر پنج هفتم سخنگو داداش سر فامیل به سلامت باشد عرضی داشتم مخبردوله ای هیزم کش ای جونم لطفا چنان که میدانید و میدانند بگویید شما رو رسما معرفی کنند قبلا از صبر و توجه شما به امورات روستایی سپاس گزارم
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۹ مهندس آفره کره جاری
مهندس آفره کره جاری .........فامیل دور .....جیگررررر......بع ع ع ع ع ع ......ازقدیم گفتن اگه حرف زدن بلد نیستیم !!!!!!!!!!!حرف نزدن که کاری نداره............امتحان کنیم..........
یه ذره دقت بفرمایید.......وقتی حرف نزدیم فقط حرف نزدیم......نکنه این بشه که وقتی حرف زدیم فقط حرف زده باشیم.......خوردنی نیست ولی نوش جان......

آقای مهندس آفره کره جاری

دوچیز طیره  عقل است دم فروبستن   .بوقت گفتن وگفتن بوقت خاموشی

لطفا ساکت شوید  ارزش کلام بیش ازاین حرفهاست

سلام میگم این مهندس آفره کره جاری احیانا زن نیست آخه به قول کره جاریا رورونجه کنه همش دنبال حرف و حدیثه .ول کن بابا چن تا حرف و نظر بده که سرش به تنش بیارزه به قول طرف حرف درست زدنم آرزوست ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۵۷ حجت عبدالهی

هم-سایه"ی سیه خرقه ی من... درود... روزگاریست بسی در هم و بر هم،زمان هایی به هم پیچید،لحظاتی گریزنده، و من وا مانده ام...من گیر کرده ام ، من گرفتار گشته ام، مثل عروسک های وودوو سوزن خورده ام...من گم گشته ی نا کجا آبادِ ذهنی مضحک و روزگاری مست هستم ، من به تنگ آمده ام از این همه هیچی و پوچی، آری همان پوچی که آینده نام گرفت، و امیدی که دیگر نیست! من گیر کرده ام ، زیر عقربه هایی که زمان را می خورند؛ و آونگ ساعت دیواری که بر من می کوبد. در پس کوچه ی لحظه ها جا مانده ام... و من هم دلتنگ هستم... برای همه ی  سایه ها ... که از نور دروغین خورشیدِ شنیع گریزانند. برای همه ی بی زمانی ها -  بی مکانی ها ... شهاب سنگ های یاغی، که سرانجامشان خودسوزی عاشقانه است... دلتنگم ،مثل تو ، و برای تو... و تو که در هر تاریکی از سایه ام به من نزدیکتری... با نفسی مردادی تر، و رایحه ی لیمویی... آری اینجا سرزمین دلتنگی هاست،من گرفتار پیچش چرخ های زمین و زمان گشتم... من طعمه ی پیچک باغ های خزان گشتم.... و من هستم که گاهی از ریزش قطره های شراب مستم... و توکه فقط مُردگان نامت را می دانند و در گوشه و کنار سرزمینت نجوا می کنند... توچند بعدی زاده شده ای و چند بعدی می آفرینی... و من انتظار میکشم. انتظار لحظاتی آرام تر...


این باباهه که اسمشو مهندس آفره گذاشته  فکرکنم از گدازه های  اتشفشان  کوههای قزوین درست شده  خیلی روداره ....اره بابام   --- سنگ پای قزوین رو میگم  به این سنگ پا بفرمایید : میدانی درکجای بدن مصرف می شوی ؟ درکف پا ومچ پا  که شخص شخیص ایشون می داننن  . نقش سنگ پا دراین محل چیه . چیه . جمع کردن چرک پا نوشتن ادبیات وحرف حسابی این شخص تربیت نمی شود
پاسخ
شنل قرمزی و سایر دوستان عزیز٬ 
در تایید و نمایش نظرات سخت گیری نمی شود اما استدعا دارم از بحث و جدل های بیهوده پرهیز کنید٬ سعی کنید در مورد مطالب نظر بدهید و از جبهه گرفتن نسبت به هم خودداری کنید تا مجبور به اتخاذ دیسیپلین سخت گیرانه در تایید نظرات نباشیم٬ افتخار ما داشتن مخاطبان عزیز و فهیم مهدی آبادی است که مایه مباهات ما در منطقه است.
باتشکر
میثم شاه محمدی
۲۷ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۶ مهندس آفره کره جاری
شنل قرمزه سلام ......قربون مرام و ادبت شما انتظار نداشه باش پاتون خیس نشه.....بخوای نخوای میشه ......مواظب سنگ پا باش اگه سرخوردی......  جواب های رو با هوی میدن اگه جواب کسی رو هم ندی احساس بدی بهش دست میده ........یه روز یه گرگ اومدتوی یه ده .....سه تا سگ دنبالش کردند...یه کمی که فاصله گرفت برگشت گفت چی میگید سه تایتون؟؟؟اولی سگ نگهبان بود بهش گفت توحق داری وظیفتو انجام میدی....دومی سگ گله بود بهش گفت تو هم حق داری ...مسئولی....به سگ سومی گفت تو چی ؟؟؟؟اونم گفت من سگ هرض مرضم.....بهش گفت تو گ.....میخوری از طرف کسی دیگه پارس میکنی ....برو دنبال کارت.....هر وقت گفتن (.....)تو بگو من......صد البته شنل عزیز اینایی که عرض کردم هیچکدومش روی سخنم با شما نبود.بجز سنگ پاش .......حرف رو میندازیم صاحبش خودش بلندش میکنه........صبر کن ببین.....

تومهندس آفره قلابی

مردی خودت رامعرفی کن  مافکر می کنیم مسئوول وبلاگ  بااین نام به مردم توهین می کنه

۳۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۷ مهندس آفره کره جاری
سلام شنل جان بیا دوست باشیم......چرا نام من توهین به شماست؟؟؟؟؟
کلاس چندی ؟؟؟؟ مهندس آفره کره جاری یعنی ......مهندس : راننده ماشین جنگی آفره: دختر آتش    کره:همان کروی جار : شمعدان .....
دیدی گلم اونقدر که شما فکرت تو اوت میزنه نیست.....   به همه دوستانم توصیه میکنم این معنی رو ببینن ........حالا شما بگو شنل قرمز شخصیت کارتونیه؟؟؟؟یا اسم خاص و معنا داریه؟؟؟؟
۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۳:۱۳ شنل قرمزی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
هرموقع تومهندس قلابی خودت رامعرفی کردی وبصورت ********  *** **** ننوشتی من هم خودم رامعرفی می کنم  ادب داشته باش
پاسخ
لطفا ادب را رعایت کنید تا مجبور به حذف نظرات نباشیم
۰۳ تیر ۹۳ ، ۲۱:۳۶ مهندس آفره کره جاری
شنل جان خیلی عزیزی ......از اینکه احتمالا کتاب ادبیاتتو گم کردی براتون متاسفم......بهتون بر نخوره ها.......شنلت چه رنگیه بابا؟؟؟؟؟قرمز؟؟باشه ......
یه دونه دیگم افتخار بدین میخرم براتون .....چه رنگی دوست داری؟؟؟؟با کادو یا هدیه یا هبه ؟؟؟شما ارداتی بنما تا سعادتی ببریم......
گورسردی بنمایید که در خاک شویم.....با متاع شرف و عشق که بی مشتریند....
امشب بفرمایید کلبه.....
تازمانی که شورای روستا مجانی کار میکردند دلیجانیها همکاری نمی کردند حالا که شورای روستا حقوق میگیرند ودلیجانیها همکاری میکنند شوراعیها سیاسی کاری شدند و فقط به خود وفامیل میرسند
با سلام خدمت تمام هم ولایتی های عزیز
روزهای پایانی هفته گذشته ( منتهی به 13 رجب) قسمت شد و سری به ابادی زدیم.
متاسفانه حضور جماعت ناشناس و متفرقه تو دشت و اطراف زیارت پر رنگ تر از اهالی روستا بود.
بساط ساز و آواز و بزن و بکوب و برقص پایین پله های زیارت بر پا بود و ...
البته تعدادی از آقایان و جوانترهایشان مشغول چیدن چاقالهو سرکشی به باغات و درختهای دشت بودند!
سوال من این است:
این آقایان که جز خسارت و ضرر چیزی برای روستا به ارمغان نمی اورند چگونه به ده راه داده می شوند.
خواهشا دهیاری فکری کند و جلوی ورود این قبیل افراد رو بگیره!
به قول آقای برادر : انسانم آرزوست.
دوستان عزیزو مهربان : مذاکرات و مجادلات و انتقادات شما ازیکدیگر را مشاهده کردم وبرایم این علامت سوال بوجود آمد که چرا ما در برابر انتقاد اینقدر ضعیف هستیم که کمترین و کوچکترین آنرا بر نمی تابیم لذا بر آن شدم تا گفتاری از مولای متقیان را ازکتاب ارزشمند نهج البلاغه یادآور شوم به امید تعقل و تفکر انشاءالله :  ای مردم ! به خدا سوگند من شما را به هیچ طاعتی فرا نمی خوانم مگرآنکه خود برشما در عمل به آن ؛ پیشی می جویم و از هیچ گناهی بازتان نمی دارم و نهی نمی کنم ؛ مگرآنکه پیش از شما ؛ خود را ازعمل به آن باز میدارم .  ماکه خود را شیعه ی علی (ع) میدانیم !!!!!!!؟؟؟؟؟؟. به قول دوست گرانقدرمان انسانم آرزوست .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی