ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

بایگانی آذر ۱۳۹۲ :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

۱۳ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

امسال خوشبختانه، چند بار شاهد بارش برف در مهدی آباد بودیم. روستای مهدی آباد به علت پوشش برف، زیبا ودل انگیز و  آرام بخش تر از قبل شده بود و زیباتر به چشم می آمد.
جاده ها از زیبایی و عظمت بارش برف کاملا خلوت و رفت وآمد به مراتب کمتر شده بود. امیدواریم بارش برف امسال بسیار بیشتر از سالهای قبل باشد تا همه از هزار رنگی پاییز به یکرنگی زمستان برسیم و طراوت و سبزی روستایمان بیش از پیش شود.

تصاویر روزهای برفی مهدی آباد در آینده منتشر خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۲ ، ۱۴:۲۰
سعید عباسی

امروز متنی از طرف یکی از دوستان مهدی آبادی به دستمان رسید که پس از مطالعه به علت اینکه قسمت هایی از آن خواسته برخی از بازدید کنندگان وبلاگ بود تصمیم بر آن شد تا به صورت مطلبی مستقل درج گردد و مخاطبان وبلاگ نظر خود را در این باره بیان کنند. لطفا پس از مشاهده مطلب نظر خود را در خصوص انتقاد این دوست عزیز بیان فرمایید.

۵۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۲ ، ۱۱:۳۶

به نقل از گروه «حماسه و مقاومت» خبرگزاری فارس - محمد رمضانی از خبره‌های تخریب بود که بعد از دفاع مقدس هشت ساله برگه شهادتش امضاء شد. دفاع مقدس، محمد نه 8 ساله بود و نه ده ساله. بلکه او تا پای جان از دین دفاع کرد. بچه‌های تخریب لشگر 17 علی ابن ابیطالب محمد رو خوب می‌شناسند و می‌دونند محمد در عملیات‌های مختلف قفل معبرها رو باز کرد و سهمیه او از عملیات‌ها تیرو ترکش‌هایی بود که بدن این روستایی دلاور رو پاره کرد و بعضی از اونها هم در بدنش به یادگار بود.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۴:۴۱

به اطلاع بازدیدکنندگان محترم می رسانیم که در جهت بهبود و هرچه نزدیکتر شدن همکاری بین دهیاری و اهالی محترم روستای مهدی آباد ،‌ قسمت مخصوص دهیاری در وبلاگ راه اندازی شد . به یاری خداوند متعال دهیاری در نظر دارد گزارش عملکرد های خود را از طریق این وبلاگ به استحضار مردم محترم روستا رسانده ، و از همین طریق هم منتظر هرگونه انتقاد یا پیشنهاد سازنده شما جهت بهبود کارایی دهیاری هستیم ...
در این وبلاگ سعی شده است تا بر خلاف بعضی از وبلاگ های دیگر دهیاریها، که صرفا به شرح کلیات امور دهیاریها می پردازند؛ به طرح جزئیات مسائل و مشکلات و طرح های اجرا شده و موارد مورد نیاز اداره دهیاری (در حد وسع و توان خود) پرداخته؛ تا مردم شریف مهدی آباد بتوانند از این وبلاگ استفاده نمایند.

برای این منظور در منوی وبلاگ روی لینک دهیاری کلیک کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید. مطالب به مرور تکمیل تر خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۲ ، ۱۸:۱۲

اهم مصوبات:

1- پرداخت صورت وضعیت جدول گذاری و کف فرش پیمانکار محترم آقای وحید علیخانی

2- یک سوم مبلغ فروش زمین های بالای جاده امامزاده جهت عمران امامزاده و یک سوم دیگر برای لایروبی و مرمت قنوات دیاب و چغونی و مابقی برای مالک

3- تعویض لامپ های سوخته و خراب معابر روستا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۲ ، ۲۲:۲۴

دهیاری روستای مهدی آباد آماده دریافت دیدگاه ها، نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هم ولایتی می باشد. لطفا جهت بیان مشکلات و دیدگاه های خود فقط از طریق فرم نظر دهی زیر اقدام فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن به دست مسئولین شورا و دهیاری برسد.

قابل توجه کسانی که مهدی آبادی ها رو دست کم می گیرند!

۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۲ ، ۲۱:۰۲

با نگاهی به سیستم آمارگیر وبلاگ متوجه شدم 45 درصد از بازدیدکنندگان وبلاگ از مرورگر نا امن اینترنت اکسپلورر استفاده می کنند که این موضوع هم برای کاربران این مرورگر به دلیل سطح امنیت پایین آن مضر است و هم موجب عدم مشاهده استاندارد صفحات وبلاگ خواهد شد. لذا پیشنهاد دوستانه من به شما استفاده از مرورگر امن فایرفاکس یا کروم می باشد تا هم از سرقت اطلاعات خود توسط هکرها مراقبت بیشتری داشته باشید و هم صفحات وبلاگ را به بهترین شکل مشاهده کنید. نصب مرورگر امن بر روی ویندوز و بروز نگهداری آن تاثیر زیادی در جلوگیری از سرقت اطلاعات شخصی شما خواهد داشت.

در صورتی که فایرفاکس را روی سیستم خود ندارید می توانید آخرین نسخه آن را از اینجا دانلود و نصب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۲ ، ۰۲:۲۸

13 آذر پنجمین سالگرد شهادت پاسدار شهید محمد رمضانی است. زندگینامه و تصاویر این شهید بزرگوار را در اینجا مشاهده فرمایید.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۲ ، ۲۲:۴۱

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۲ ، ۰۱:۲۲