ÇÈÒÇÑ åÏÇíÊ Èå ÈÇáÇí ÕÝÍå

بایگانی شهریور ۱۳۹۲ :: وبلاگ رسمی روستای مهدی آباد اردهال
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

۲۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۲۹

امروز جمعه محفل انس با شهدا با حضور جمعی از مردم کاشان و مهدی آباد و... در جوار مزار شهدای مهدی آباد برگزار شد که می توانید تصاویر آنرا در ادامه مشاهده کنید.

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۳۵

البته ما که نفهمیدیم کی بسیجی بود و از نراق و مهدی آباد اومده بود و کی مسافر بود. حالا واسه اینکه دست خالی برنگردم چندتا عکس گرفتم و زود برگشتم. چون شبی بود که دلم پر میزد جای دیگه ای باشم. 28 شهریور 92 برام یه روز موندگار شد.

۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۴۷

شاید قدیما وقتی این استخر یا به قول ما سلخ رو می دیدیم پر آب اما بدون دیوارچینی آجری بود. الان بازسازی شده و دیوارچینی شده و ... ولی چرا مثل قدیما آب نداره؟ به خاطر خشکسالی؟

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۰۵

به اطلاع میرساند بنا به دعوت مسوول محترم بسیج نراق به مناسبت هفته دفاع مقدس گردهمایی رزمندگان و بسیجیان شهر نراق و روستای مهدی آباد اردهال در تاریخ 92/6/28 (پنج شنبه) از هنگام  نماز مغرب  وعشا در جوار بارگاه بی بی زبیده خاتون (س) برگزار می شود. از رزمندگان و بسیجیان مهدی آباد که ساکن روستا و شهرستانهای کاشان،دلیجان،محلات،شهر ری و تهران و ... هستند دعوت می شود در این گردهمایی حضور به هم رسانند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۲۵

به اطلاع میرساند  روز جمعه مورخ 92/6/29  از ساعت 5 بعد از ظهر حدود 200 نفر از برادران و خواهران در قالب محفل انس با شهدا از کاشان به روستای مهدی آباد اردهال تشریف آورده و در جوار مرقد مطهر امامزاده فضل بن موسی بن جعفر (ع) و گلزار شهدای روستا برنامه هایی از قبیل قرائت دعای سمات، زیارت آل یاسین، مداحی و ... داشته باشند

از عموم همشهریان ساکن مهدی آباد، کاشان، دلیجان ، محلات، شهر ری، تهران و ... دعوت می شود در این برنامه شرکت نمایند

ستاد یادواره شهدای مهدی آباد اردهال

هیات امنای امامزاده فضل بن موسی بن جعفر(ع)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۵۱

در این عکس همه افراد با شماره، مشخص شده اند. در صورتی که نام هریک از آنها را میدانید با ذکر شماره در قسمت نظرات اعلام نمایید. برای نمایش در سایز بزرگتر، روی عکس کلیک کنید.

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۴۱

همه ساله در روستای زیبای ما یاد شهدا رو زنده نگه میدارند و هرکس هرچی داره در طبق اخلاص میگذاره و به شهدا تقدیم میکنه. هرکس هر جوری بلده کمک میکنه و قطعا این همه اخلاص و همدلی از نظر شهدا دور نیست وانشاء الله مورد شفاعت شهدا قرار بگیریم
این وبلاگ هم با قراردادن عکس هایی از این همه شور و شوق دست بوس خادمان شهداست...

اول پارتی بازی کردم و عکس بابای خودمو گذاشتم!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۵۵

توی دشت احمد آقا رو دیدم که با وجود ناراحتی ای که دستش داشت و مچ دستشو بسته بود ولی دست از کار نکشیده بود و مشغول کار روی زمینش بود. چند دقیقه ای باهم حرف زدیم. بهش گفتم اگه بخوای نصیحتم کنی چی میگی؟

جوابی که داد واقعا تامل برانگیز بود و ذهنم رو بدجور مشغول کرد.

گفت تو زندگی دنبال 3تا چیز باش که وقتی پیر شدی حسرت جوونی از دست رفتتو نخوری.

علم، عشق، خدا...

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۴۶

در این عکس همه افراد با شماره، مشخص شده اند. در صورتی که نام هریک از آنها را میدانید با ذکر شماره در قسمت نظرات اعلام نمایید. برای نمایش در سایز بزرگتر، روی عکس کلیک کنید.

فعلا در نظرات چندین مورد مغایرت وجود دارد

۹ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۳۸